Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Mama-Inge
11-11-2023 om 06:29
Vanmorgen gewerkt en ik ga zo richting bed
Vanmiddag wat boodschappen doen
Wat was weg werken
Morgen ochtend hondencursus
En 's middags nog geen plannen
Ted68
11-11-2023 om 09:27
Veel plezier Dolfje! Ga vanmiddag met man naar de fietsenmaker,om een e-bike te kopen.Vanavond kookt man.
Morgen zijn we voor het eerst uitgenodigd om bij zoon en zijn vriendin te gaan eten. Ze wonen nog niet zolang samen.
Moosey
11-11-2023 om 10:45
Ik zou vanavond naar een concert met een vriend, maar ik ben ziek
Echt stom, had er erg naar uitgekeken. 20 jaar geleden waren we beste vrienden en deden we heel veel samen, met gezinnen en banen en levens enzo is het contact veel minder geworden. Dus ik vond dit zo’n goed idee van hem, en echt stom dat het nu niet gaat. Maar soit.
Ik doe dus niks dit weekend
Al ziet het er buiten wel lekker uit nu, misschien ga i ik nog wel even naar buiten at some point.
Tara82
11-11-2023 om 10:54
Veel plezier Dolfje!
Hier opzich een redelijk rustig weekend. Vanmorgen wel al bij de garage geweest om een koplampje te laten vervangen en nu zit ik te wachten bij dansles. De boodschappen zijn al binnen. Vanmiddag wil ik een flink stuk gaan wandelen met kleuter en logeer hond. Hopelijk zijn ze beide dan lekker moe. Verder zien we heg wel.
lientje69
11-11-2023 om 12:38
Ik heb boodschappen gedaan. Een kast opgeruimd. En nu ga ik zo met dochter mee naar de sportschool. Voor het eerst in mijn leven.
Dochter wil grazg haar sporten weer opbouwen na een gebroken knieschijf, maar kan nog niet alleen. Ik heb aangeboden mee te gaan. Nu al spijt van en we moeten nog vertrekken. 
MissBobby
12-11-2023 om 17:58
Gisteravond een fantastisch roaring twenties feest gehad. Laat naar bed, uitgeslapen en einde middag familiebezoek. Nu in pyama op de bank met een pizza
alhambra
12-11-2023 om 18:01
MissBobby schreef op 12-11-2023 om 17:58:
Gisteravond een fantastisch roaring twenties feest gehad. Laat naar bed, uitgeslapen en einde middag familiebezoek. Nu in pyama op de bank met een pizza
Oh lekker pizza!
Wij waren hier allemaal erg moe dus we hebben niets gedaan. Ik heb vanmiddag even geslapen. Nu lekker eten met zalm, wokgroenten en rijst.
Straks bzv kijken.
vrouw92
17-11-2023 om 18:24
Nieuw weekend voor de deur: Sinterklaasintocht kijken op tv, lekkere borrelhapjes gehaald. Beetje sporten en wandelen als mijn heupen het toelaten. En verder proberen om niet depri te worden zoals afgelopen weekenden.
watertoren
17-11-2023 om 18:38
Morgen met de trein van een uurtje of 10 naar Brussel en dan lekker een week naar Egypte, marsa alam.
Mama-Inge
17-11-2023 om 18:41
Morgen ochtend werken
Ook wij gaan de intocht kijken
'S middags met mij legpuzzel bezig
Zondag ochtend uitslapen (als het lukt).
En zondag middag gaan we op visite
Taartjes
17-11-2023 om 18:44
Mama-Inge schreef op 17-11-2023 om 18:41:
Morgen ochtend werken
Ook wij gaan de intocht kijken
'S middags met mij legpuzzel bezig
Zondag ochtend uitslapen (als het lukt).
En zondag middag gaan we op visite
Goed idee, legpuzzel! Heb er ook nog eentje liggen.
Wij gaan zondag overdag bij familie langs. Morgen niks gepland, wat laatste boodschappen doen (veel is vandaag al gehaald), verder geen verplichtingen dus mooi tijd voor de legpuzzel 
Loulou39
17-11-2023 om 18:45
Ik wil zo graag dit weekend m’n slaapkamer “af” hebben! Ik woon hier nu 4 maanden en er moet nog zoveel gedaan worden in het hele huis, maar slaapkamer staat even bovenaan het lijstje, want dat is overzichtelijk:
- gordijnen (4,5 meter breed) inkorten en omzomen.
- muur achter bed verven (al gedaan, maar de kleur maakt het kil en ongezellig, dus ik heb drie (😇) andere kleuren gekocht. Was aanbieding. Hopelijk bevalt de eerste meteen 😁).
- plafondlamp ophangen (moet eerst snoer inkorten, draden strippen en vervolgens de belachelijk ingewikkelde instructie begrijpen). Maar hoe fijn zou het zijn als ik licht in de slaapkamer heb 🥳.
Ik ben deze week behoorlijk ziek geweest, en nog best heel slecht, dus ik hoop intens dat dit het weekend af gaat komen 🤞🏼
_Audrey
17-11-2023 om 19:03
watertoren schreef op 17-11-2023 om 18:38:
Morgen met de trein van een uurtje of 10 naar Brussel en dan lekker een week naar Egypte, marsa alam.
Lekker, fijne vakantie!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.