Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Ted68
03-11-2023 om 10:45
Ik moet het weekend werken( 2 keer een late dienst.) En dat is tevens mijn laatste weekend dienst..... Per 1 december heb ik een nieuwe baan. Dus: morgenochtend met de stofzuiger door het huis, middags met een client nog boodschappen doen. En Zondag bestel ik pizza op mijn werk als afsluiting....
MissBobby
03-11-2023 om 11:13
Vanavond wil ik naar de film maar alleen als mijn gehoest minder is want anders vind ik het aso voor de andere bezoekers. Morgen een verjaardag in de middag. Daarna eten met m’n kinderen. Zij hebben ‘s avonds allemaal een verlaat Halloween feestje. Het aankleden etc is allemaal bij mij. Wat ik zelf in de avond ga doen weet ik niet. De hele bups blijft ook hier slapen dus op zondag zal ik een ontbijt maken en daarna opruimen. En ik hoop zondag een wandeling te maken als het weer oké is.
Tara82
03-11-2023 om 11:32
Nog een paar uurtjes werken en dan op de terugweg boodschappen doen voor het weekend. Morgen met kleuter naar dansles, de rest van de dag nog was huishoudelijke taken en misschien nog wel naar de speeltuin ofzo. Zondag gaan we naar het spellenspektakel in Utrecht. We zijn er nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd. Een collega gaat ook, dus die zien we daar nog. Ik heb er zin in.
_Audrey
03-11-2023 om 11:42
Zo eerst maar eens mijn stoepje gaan vegen, het ligt helemaal vol blad. En dan wat huishouden: boven moet nodig worden gestofzuigd en de was ligt nog te wachten.
Verder heb ik helemaal geen plannen voor dit weekend. Lekker hoor.
Tuinfluiter
03-11-2023 om 11:45
Morgen naar een expositie en aansluitend een rondje stad en markt en lekker uitgebreid koken. Zondag hoop ik op droog weer want dan wil ik gaan golfen. Bij slecht weer huishoudelijke klussen en spelletjes.
Broodjebrie
03-11-2023 om 11:54
ik heb met een vriendin een hotel geboekt. Echter is het nog de vraag of we er het hele weekend zitten omdat er een familielid in het ziekenhuis ligt. Dus het kan zijn dat komende dagen er anders uit gaan zien. Toch besloten om het weekendje weg door te laten gaan, we blijven toch in Nederland dus mocht er iets met familielid zijn, ben ik niet ver weg.
Moosey
03-11-2023 om 12:28
Vandaag vrij, wat rommelen (eindelijk m’n peperoogst aan het fermenteren gezet voor hot sauce) en boodschappen doen, vanmiddag met lief met de trein naar een grote stad om te eten met wat familie. Morgen werken, zondag of lekker thuis of naar een festival, ik weet het nog niet..
Dolfje
03-11-2023 om 13:57
Ik ben op de fiets naar iemand gegaan om koffie te drinken, half uur heen en half uur terug.
Morgen gaan we naar een verjaardag, blijven daar slapen en op de heenweg stoppen we eerst in een andere stad om daar misschien even het museum in te gaan.
Zondag weer naar huis en dan zullen we niet veel meer doen.
FaithfulDuck87
03-11-2023 om 15:56
Vanavond komt de buurvrouw even langs voor een borrel. Verder geen plannen
ToetieToover
03-11-2023 om 16:16
Wij gaan ook naar Spellenspektakel Utrecht, een beetje een ‘goedmakertje’ voor mij omdat ik ziek was tijdens Essen spiel.
Dit weekend heb ik dochter uitgenodigd voor eten en een bordspelletje en ik ga met mijn moeder naar de Intratuin Duiven kerstshow.
Wens me sterkte, niet mijn hobby, 2 dagen slenteren door mensenmassa’s maar ja, die willen ook zien wat ik wil zien
en vorig weekend was het ook al zo’n geslenter!
Vorig weekend heb ik in Boertange Samhain gevierd, verkleed als heks (natuurlijk), 🧙 heerlijk. Ik had mijn eigen heksenhoed gehaakt 🧶, was erg gezellig met mijn vriendin samen, die als kat was verkleed. 🐈⬛ we kregen veel grappige opmerkingen en zijn met veel mensen op de foto geweest. Ik was zwaar geschminkt anders zou ik het niet eens durven vermelden wegens anonimiteitsissues, want wij zwerven nu vast door vele faceboeken.
Nighttripper
03-11-2023 om 16:57
Dit weekend is weer het jaarlijkse LetsGro festival mbt de toekomstplannen van m'n stad,op werkelijk ieder gebied.Vaak wel interessante lezingen,ideeen e.d. Ga denk ik wel even kijken om wat persoonlijke inspiratie op te doen
"Let’s Gro is hét (gratis) festival over de toekomst van Groningen. Op 3, 4, en 5 november is iedereen welkom om samen na te denken over toekomstideeën, aan te schuiven bij presentaties over nieuwe projecten in de stad, zijn er inspirerende sprekers en kun je bij miniworkshop ontdekken hoe je zelf kunt bij dragen aan een beter klimaat."
Dorestad
03-11-2023 om 17:44
Eerst koffie met krant. Dan met vrienden naar de Streekproductenmarkt. Daarna wandeling in het bos. Eten bij ons. Klaverjassen. Daarna is de dag om.
Zondag gaat iedereen in dit gezin, behalve ik, klimmen bij Kardinge. Ik vermaak me wel buiten met een wandeling.
Loulou39
03-11-2023 om 17:47
Loulou39 schreef op 27-10-2023 om 17:37:
Liefst muur in slaapkamer opnieuw verven (had hem vorige week geverfd, maar vind de kleur kil en niet bij mij passen), geen zin in, maar wil het wel.
En hopelijk de moed vatten om plafondlampen op te hangen, weet niet of ik dat kan, maar heb licht nodig 😁.
Misschien lukt het me om bovenstaande zeer uitgestelde klussen dit weekend te doen, nu ik het zwart op wit heb gezet 😅.
Deze gaat in de herkansing, en ik ga een elektrisch kacheltje kopen omdat mijn verwarming het niet doet, heb het koud ❄️
😁
Auwereel
03-11-2023 om 18:42
Dolfje schreef op 03-11-2023 om 13:57:
Ik ben op de fiets naar iemand gegaan om koffie te drinken, half uur heen en half uur terug.
Morgen gaan we naar een verjaardag, blijven daar slapen en op de heenweg stoppen we eerst in een andere stad om daar misschien even het museum in te gaan.
Zondag weer naar huis en dan zullen we niet veel meer doen.
Hoop dat het aardig weer was bij je fietstocht, hier plensde het weer regelmatig vandaag.
Auwereel
03-11-2023 om 18:45
ik heb morgen een feestje, tijd geleden dat ik gefeest heb. Ik ben niet zo'n feestneus
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.