Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Gisteren zijn we samen uit eten geweest want we hadden nog een cadeaubon liggen van verjaardag man in februari dus dat werd eens tijd.
Vandaag naar een stadje een eind verderop geweest, uurtje rondgewandeld, beetje gewinkeld ( jasje voor mij en 2 shirts voor man gescoord) en koffie gedronken.
Toen net bij de Hema in mijn werkdorp 2 tompouzen opgehaald via de Linda en nu weer thuis.
Zo even een boterham eten en wat lezen en dan nog een rondje wandelen als het tenminste droog blijft.
Morgen alleen even sporten denk ik.

alhambra schreef op 21-10-2023 om 10:49:

[..]

Sterkte!

Het viel mee, na een kwartiertje voelden mijn borsten weer normaal 

Auwereel schreef op 21-10-2023 om 14:44:

[..]

Het viel mee, na een kwartiertje voelden mijn borsten weer normaal

Gelukkig!

Ik ben net terug, ben vandaag bij een paar oude cliënten van me op de koffie geweest. Was erg fijn ze weer te zien. Toen ik naar huis wilde rijden zag ik nog op tijd dat de snelweg waar ik naartoe wilde, een flinke vertraging was. Dan maar omrijden.

Nu thuis wat opruimen en de wasmachine draait ook weer. Vanavond op visite bij buren van een paar deuren verderop, even kennismaken. 

Morgen geen  plannen. 

Vandaag hele huis stofzuigen, toilet en badkamer schoonmaken, bed verschonen, was gedraaid.
Boodschappen gedaan op de fiets, daarna lopend naar de bouwmarkt (circa uurtje lopen) en verder vandaag niets meer op de planning 💃🏻: ik heb zo’n drukke week gehad.
Morgen muur in de slaapkamer verven, hopelijk de gang ook en lampen ophangen.. (weet nu al dat ik morgen geen zin heb, jammer want ik wil het zo graag af hebben!)

Het weekend staat weer voor de deur. Wat zijn jullie plannen?
ik heb vanavond een feestje in de kroeg van vrienden en morgen een binnenfestival. Zondag wordt lekker niksen en bijkomen.

Ik ben vandaag ook al vrij en zat om 7 uur al klaarwakker op de bank
Dadelijk eerst oren uit laten spuiten en dan meteen door naar de sportschool en paar boodschappen doen. Picnic komt wel vanmiddag maar voor vanavond heb ik nog niks bedacht.
Dan ga ik lekker lezen of series kijken maar eerst in bad . Normaal douche ik in de sportschool maar vind dat nu zo’n gesleep en met die regen gedoe.
Hopelijk vanmiddag of vanavond nog wel even droog om te wandelen.
Morgen eind van de middag gaan man en ik naar de bioscoop. Daar eten we ook, want service bioscoop en lange film. Zondag nog geen plannen.

Een heel standaard weekend hier. Morgen heeft kleuter dansles en gaan we naar de bieb. Daarna boodschappen doen. Verder staat vooral het huis opruimen en schoonmaken op het programma. Ik hoop dat man en ik ook nog toekomen om weer eens gezellig een bordspel te spelen. 

Dat is balen Dolfje. Voordeel is wel dat je nu meer uren hebt om van je vrije dag te profiteren. 
Fijn weekend iedereen!

alhambra schreef op 27-10-2023 om 08:59:

Dat is balen Dolfje. Voordeel is wel dat je nu meer uren hebt om van je vrije dag te profiteren.
Fijn weekend iedereen!

Ja maar ik had echt nog liever even geslapen want gisteren uit eten geweest en lag pas rond middernacht in bed. In de zomer als het lekker licht en mooi weer is vind ik zo vroeg wakker zijn minder erg. Nu moet ik de energie al ver zoeken.

Vandaag het huishouden en met kat naar de dierenarts.  Hij loopt opeens heel moeilijk en kan niet meer gaan zitten. Geen idee wat er gebeurd is 

Morgen krijgen we de hele middag/avond familiebezoek. Gezellig! Ik heb ze al lang niet live gezien,  ze wonen in een ver buitenland. 
Zondag gewoon een lekker lummeldagje.

Vandaag: huis schoon maken. Vanavond eten we bij vrienden. Morgen gaan man, ik en hond naar Oostenrijk, 3 nachten wellnesshotel.

Ik ben nu bezig met schoonmaken en straks ga ik lunchen met een vriendin. Morgen 2 feestjes en sporten.  Zondag rustig aan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-10-2023 om 10:28

weinig bijzonders dit weekend. Huishouden, boodschappen (al gedaan), wat menu voorbereiden voor volgende week. En verder zie ik het wel, wat er nog voorbij komt. 

Vandaag werken 
Morgen ochtend ook werken 
Zondag ochtend naar de hondenschool 
En ergens dit weekend op verjaardagsvisite 

Vandaag ben ik vrij en ik heb bedacht om het eens om te draaien en dus vandaag met een boek op de bank te ploffen en morgen het huishouden.
Morgen dus wat opruimen en schoonmaken, hopelijk zin en puf om de zomerkleding uit de kasten te halen en de winterkleding in de kasten. Altijd blij als dat weer is gelukt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.