Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Damoontje
22-07-2023 om 12:57
Tja Lientje herkenbaar, vakanties opvangen van collega’s-met-schoolvakanties.
Hier nog steeds regen. Zal eens kijken of er nog een leuke serie is.
Mama-Inge
22-07-2023 om 13:14
Hier het weekend wat raar begonnen
Van de week een oom overleden en gisteren daar heen voor de afscheidsdienst
Was begin van de avond, maar waren wel 3 uur onderweg om daar te komen en ook weer terug
Was pas om 11 uur 's avonds thuis.
Na een kort nachtje stond ik vanmorgen om 4 uur weer op het werk.
Nog wat geslapen na het werk en verder doe ik niet veel vandaag.
Beetje bijkomen, want de afgelopen 2 week waren wat hectisch met ziekenhuis bezoeken voor verschillende personen binnen de familie
Morgen ochtend hondencursus
En voor de middag nog geen plannen
Denk dat er dan wat huishoudelijke klusjes gedaan moeten worden
FaithfulDuck87
22-07-2023 om 13:41
Friezinnetje schreef op 22-07-2023 om 09:02:
ik ga zo naar een sportwedstrijd waar mijn nichtje aan mee doet. Hopelijk blijft het wat droog.
mocht ze vroeg klaar zijn, dan ga ik weer naar huis en hangt het van het weer af wat ik ga doen. Bij droog weer: Even in de tuin bezig. Bij regen: Opruimen in huis
net thuis, hozen om het leven daar, gelukkig grote paraplu bij me. Maar het regent nog steeds wat dus ga zo even bezig in huis. Zwager komt zo nog langs voor klusje.
Broodjebrie
22-07-2023 om 13:44
wat een heftige tijd mama inge. Gecondoleerd en veel sterkte, hopelijk gaat het lukken om wat tot rust te komen.
Treurniet
22-07-2023 om 13:59
Dag 300000 van de overgang, oh woorden schieten tekort hoe erg ik ervan baal. Als ik nou nog een boek kon lezen, zou je me niet horen hoor!
Nu kan ik niks beters bedenken dan wat keukenkastjes schoonmaken
watertoren
22-07-2023 om 14:19
Hier is het droog en ik ben in de tuin bezig geweest. Vanmiddag zou er een vriendin langs komen maar ze is ziek. Ik schenk zo een lekker wijntje in en dan ga ik wat programma's terug kijken die ik gemist heb.
vrouw92
22-07-2023 om 16:48
Ik heb deze week mijn 3e Vierdaagse uitgelopen! Het was een zware strijd met blaren, tranen en pijn. Nu helaas met koorts op de bank. Heb alleen al 4 dagen paracetamol en ibu geslikt, dus daar wil ik nu even niet meer aan, maar man wat voel ik me beroerd
Treurniet
22-07-2023 om 17:04
lientje69 schreef op 22-07-2023 om 10:22:
Ik werk dit weekend , heb maandag een vrije dag en werk dan weer 3 dagen. Komt door de vakanties, veel collega's hebben vrij en de zorgdiensten moeten wel opgelost worden.
Dus in de ochtend wat rommelen in huis en uitrusten voor mijn avonddiensten. Die begint om 15.15 , dus vertrek rond kwart voor drie.
Succes, Lientje!
Lollypopje
22-07-2023 om 17:14
vrouw92 schreef op 22-07-2023 om 16:48:
Ik heb deze week mijn 3e Vierdaagse uitgelopen! Het was een zware strijd met blaren, tranen en pijn. Nu helaas met koorts op de bank. Heb alleen al 4 dagen paracetamol en ibu geslikt, dus daar wil ik nu even niet meer aan, maar man wat voel ik me beroerd
Wat knap van je.
Voor nu veel beterschap.
Mijn weekend is bank en bed afwisselen met een luisterboek. Mijn afspraak heb ik afgezegd, te uitgeput nog steeds. Zal wel even duren om hier weer uit te klimmen.
_Audrey
22-07-2023 om 18:06
Wat knap!
Balen dat je nu ziek bent, Beterschap.
Ted68
22-07-2023 om 18:32
Knap Lientje! En nu beterschap! Ik heb gewerkt, en morgen ook , van 8 tot 16 uur....NU hangikbuiten met een wijntje en wacht tot man gekookt heeft.... Hij maakt Momo"s, en dan naar bed....
Loulou39
22-07-2023 om 18:57
Moest Momo’s opzoeken (lijkt me heerlijk!)
Hier als weekenddoel:
- gordijnrails slaapkamer ophangen.
- Ingewikkelde lamp aan het plafond (ook slaapkamer) ophangen
- Statische folie bij de voordeur snijden en “ophangen/plakken”
en dan uiteraard de wassen draaien, stofzuigen, boodschappen etc.
Zaterdag begin middag afspraak (nu al geweest 👍🏻). Zondag borrel.
Damoontje
23-07-2023 om 15:17
Wat een prestatie Vrouw92!
Ik ben weer thuis van koffie-/lunchvisite. Ik moet steeds wennen aan mijn eigen woonkamer. Bij de storm 2,5 week terug zijn wat bomen gesneuveld en het is nu zes keer zo licht in huis. Wel fijn maar ik ga toch kijken voor vitrage oid.
Helaas bij de koffie gehoord dat een familielid met kanker nu echt achteruit gaat. Ik ga nu iets maken voor iemand die straks achterblijft, of hoe noem je dat. Zij vond iets wat ik laatst gemaakt had heel mooi en nu wil ik dat voor haar ook maken. Het heeft geen zin om met zijn allen in zak en as te gaan zitten, maar je wilt IETS.
De jaarmarkt laat ik voorbij gaan. Als deze niet vanzelf al weggewaaid is.
HAHA!wait..what
23-07-2023 om 16:26
Wat goed! Knappe prestatie
Fijn dat het dit jaar niet zo warm was denk ik? Hoe gaat het nu met je?
Mijn weekend is heerlijk rustig, ben alle was aan het wegwerken en spelletjes aan het doen met de kinderen en lezen e.d.. Ik word er wel blij van! Het plan was om 1 dag naar de zwarte cross te gaan maar ik vind het niet zo erg dat we toch niet gaan 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.