Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Auwereel
15-07-2023 om 19:53
Ik hoop dat het reuze meevalt met je dochter MissBobby, heel vervelend als iets dat je overkomt zo vlak voor je vakantie! Dus ik duim voor je.
FaithfulDuck87
15-07-2023 om 20:08
ik duim mee!
Gisteravond onverwacht nog naar vrienden, waarvan dochter geslaagd was. Vanmorgen in huis bezig geweest en bij mijn vader geweest. Vanmiddag naar tuincentrum geweest en nog wat planten gehaald en die in potten gezet. IJsje gegeten bij theetuin hier verderop met buurvrouw en haar zoon. Planten buiten allemaal water gegeven ondanks dat er wat regen is gevallen. Alles is erg droog. Net nog even bij marathon gekeken, die hier langs kwam. Nu voor tv en verder niet zo veel meer.
Morgen even kijken wat het weer gaat doen, als het wat droog is, dan in de tuin bezig om onkruid eruit te halen, wat grote takken weghalen. Wanneer het slecht weer is, dan binnen en wat omlummelen en ramen bij trap schoonmaken.
Loulou39
15-07-2023 om 20:19
MissBobby schreef op 15-07-2023 om 19:40:
vanochtend even gewinkeld. Zit nu bij de huisartsenpost met dochter die gevallen is en amper kan lopen. Duimen jullie mee dat het niets is zodat we gewoon op vakantie kunnen dinsdag?
Als we wel op vakantie gaan dan staat de rest van het weekend in het teken van wassen, vouwen, strijken en inpakken.
Ik duim!
-Nienke-
15-07-2023 om 20:44
Ik duim voor jullie, MissBobby! Sneu voor dochter! Succes Vrouw92, ik ga m’n vader ergens deze week nog even aanmoedigen, die gaat ook lopen.
Dit weekend zitten we in een huisje bij De Efteling, dus morgen geen andere plannen dan lekker weer het park in. Het is al twee dagen opvallend rustig overigens! We hebben vrijwel alle attracties al gehad en bijna nergens gewacht.
Treurniet
15-07-2023 om 20:51
-Nienke- schreef op 15-07-2023 om 20:44:
Ik duim voor jullie, MissBobby! Sneu voor dochter! Succes Vrouw92, ik ga m’n vader ergens deze week nog even aanmoedigen, die gaat ook lopen.
Dit weekend zitten we in een huisje bij De Efteling, dus morgen geen andere plannen dan lekker weer het park in. Het is al twee dagen opvallend rustig overigens! We hebben vrijwel alle attracties al gehad en bijna nergens gewacht.
Wat een mazzel!
Miss Bobby sterkte.Die schoolvakanties in de zomer duren mij veels te lang. Om allerlei redenen.
Tara82
15-07-2023 om 21:43
Veel succes Vrouw92! Ik heb de Nijmeegse vierdaagse gelopen toen ik 15 was samen met mijn opa. Echt hele leuke herinneringen aan. Ik zou hem best nog eens willen lopen, maar dan moet ik toch echt wel flink gaan trainen.
Sterke Missbobby. ik hoop dat het mee valt.
Hier weer een prut weekend. Ik ben gewoon niet vrolijk en erger mij aan veel te veel dingen. Onze logeer hond blijft zeker nog tot halverwege volgend week en ik word gek van de hoeveelheid haar die hij verliest en hoe hij ons leven beperkt. Hij heeft gelukkig al dagen niks meer gesloopt. Hij is echt wel lief en hij vind mij ook erg lief. Zo lief dat hij het liefste tegen mij aan zit en in mijn oog hijgt en het is al zo warm. Het liefste zet ik de tuindeur open, maar ik heb geen zin in honden poep in de tuin. We over leven het wel, maar ik hoop toch dat volgend weekend hond vrij is.
Mama-Inge
15-07-2023 om 22:09
Hier een druk weekend
Al kan het wel eens anders worden als dat de planning is.
Kind gisteren ineens aan de diarree en ik nu
Hoop dat het snel over is.
Vanmorgen gewerkt, daarna geslapen tot 11 uur.
Vanmiddag naar het tuincentrum geweest en nog een paar andere boodschappen
En nu dus op en af naar de wc, ben er wel klaar mee.
Morgen ochtend hondencursus en morgen middag op verjaardagsvisite
Tenzij de diarree dan nog niet over is, dan word het een rustig dagje thuis
MissBobby
16-07-2023 om 00:02
Dankjewel allemaal voor het duimen! Het heeft vast geholpen want het lijkt alleen gekneusd. Dus voet omhoog en koelen, koelen, koelen. We hebben nog een paar dagen dus dan zal het vast beter gaan!
Damoontje
16-07-2023 om 08:46
Werd wel oké wakker maar toen ik de balkondeur open zette waaide ik bijna weg met balkondeur en al.
Hier in huis gaan dan alle deuren slaan maar wil ook niet binnen zitten met de ramen dicht.
Ga vandaag naar een oom op t platteland fietsen heb ik besloten. Misschien nog even zwemmen of pootje baden in de rivier.
Net een lange app van een kennis die paniekaanvallen heeft. Mensen ik ben geen hulplijn. Wil evt wel helpen bij het regelen van een hulplijn maar ik ben het niet en zeker niet op zondagochtend om 8.25.
Hopelijk zie ik mijn kleine nichtje weer even. Of heet dat achternichtje?
Damoontje
22-07-2023 om 08:59
Weekend again!
Was begonnen met schoonmaken balkon maar het ging opeens heeeeel hard regenen. Had wel foto’s gemaakt van 2 dingen die gerepareerd moeten worden door verhuurder, dat verzoek heb ik iig verzonden.
Denk dat ik vandaag veel binnen ga doen, het regent pijpenstelen hier. Ben ook even een lijstje aan het maken van mensen die ik kan vragen als ‘hulptroep’. We hebben geen lift hier en ik ben wat ouwe meuk aan het vervangen maar heb altijd sjouwhulp nodig. Sommige mensen doen zoiets graag, anderen hebben ‘misschien tijd over 6 weken’.
Morgen is er jaarmarkt hier, geen idee of het dan beter weer is.
FaithfulDuck87
22-07-2023 om 09:02
ik ga zo naar een sportwedstrijd waar mijn nichtje aan mee doet. Hopelijk blijft het wat droog.
mocht ze vroeg klaar zijn, dan ga ik weer naar huis en hangt het van het weer af wat ik ga doen. Bij droog weer: Even in de tuin bezig. Bij regen: Opruimen in huis
Broodjebrie
22-07-2023 om 09:13
dit weekend even pas op de plaats. Misschien dat ik morgen ga zwemmen maar dat ligt eraan hoelaat ik wakker ben en of ik nog onverwacht naar familielid moet.
Tuinfluiter
22-07-2023 om 09:55
Ik ben de dag begonnen met strijken en ga zometeen naar de markt. Verder ga ik dit weekend als het weer mee zit in de tuinwerken, wat klusjes in huis doen en golf op de tv kijken.
_Audrey
22-07-2023 om 10:00
Ik heb geen plannen dit weekend. Iedereen is op vakantie, het is geen mooi weer, dus ik ga me maar vermaken in huis en tuin.
lientje69
22-07-2023 om 10:22
Ik werk dit weekend , heb maandag een vrije dag en werk dan weer 3 dagen. Komt door de vakanties, veel collega's hebben vrij en de zorgdiensten moeten wel opgelost worden.
Dus in de ochtend wat rommelen in huis en uitrusten voor mijn avonddiensten. Die begint om 15.15 , dus vertrek rond kwart voor drie.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.