Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

vandaag in en om huis. Morgen ga ik met mijn fiets en rugzak en wandelschoenen 70 km verderop.  Ga dan 5 dagen wandelen en fietsen in mijn uppie. Daar verheug ik me op.

Vanmorgen gewerkt 
Net een was op de lijn gehangen 
Zo een broodje eten 
Vanmiddag naar het dorp, feest met jaarmarkt, concours hipiqeu en allerlei andere activiteiten 
Even kijken hoe lang we daar blijven hangen met de warmte 
Kan zijn dat ik met de kinderen dan nog het zwembad in duik (of ik zet ze daar af, ga even bij de feestelijkheden kijken en dan daarna ook het zwembad in.

Vanavond misschien nog even daar weer kijken, want muziek, net hoe lang ik het vol hou, want vanmorgen na het werk niet geslapen 

Morgen ochtend hondencursus, maar het kan zijn dat dat afgeblazen word vanwege de warmte
misschien ook nog het festivalterrein op 's middags of het zwembad in 

dagje met weinig plannen. Boodschapje doen. Wasjes draaien. Heb de achtertuin al geveegd en de meubels schoongemaakt. Zo de voortuin vegen. Straks nog een dutje doen en Netflixen. Vanavond komt een vriendin borrelen. Morgen helemaal geen plannen. 

Vanmiddag borrelen op een terras en vanavond ga ik BBQen bij vrienden. Zondagmiddag afhankelijk van het weer weer naar het terras.

Festivalllllll Gister was dag 1, dat was leuk maar nog een beetje inkomen. Nu kalmpjes aan het opstarten voor dag 2, heb een geweldige lijst optredens staan die ik wil zien. Morgen dag drie en daarna wel gauw naar huis want maandag een pittige werkdag. 

Vanmorgen  gewerkt. Vanmiddag  naar een markt op  het werk waar we geld bij proberen in te zamelen voor iets dat we daar goed kunnen gebruiken.  En morgen weer werken. In de avond  lekker  met man uit eten en nog even het paard van dochter verzorgen,  die is een nachtje weg.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-07-2023 om 13:17

ok ben al bij een zomerfair geweest , samen met een vriendin.  Hele lekkere likeur gekocht. Daarna dorpje verderop naar braderie maar dat stelde weinig voor. In totaal ong 18 km gefietst.  Nu thuis onder de parasol met een boek.  Likeur ligt in de koeling,  op het eind vd middag even eentje nemen.

Ik lig hier lekker lui op de bank in mijn bikini voor de ventilator En dat blijf ik de rest van de dag ook lekker doen 😊 Al wissel ik wel af en toe af met mijn bed, om te rusten.

Morgenochtend krijg ik een uurtje visite en daar kijk ik wel echt heel erg naar uit. Dus ik hoop dat ik dan 's ochtends de warmte een beetje uit mijn woonkamer krijg.

Ik zou willen dat ik de hele dag hier in huis zou kunnen klooien, lekker relaxed in de tuin in een badje ofzo kon zitten. Maar helaas, alleen maar overlast van de buren.  zou echt willen dat ik er anders mee om kon gaan. Maar helaas.

Ga dus weer iets zoeken om weg te kunnen. 

Regendrup. schreef op 08-07-2023 om 13:33:

Ik zou willen dat ik de hele dag hier in huis zou kunnen klooien, lekker relaxed in de tuin in een badje ofzo kon zitten. Maar helaas, alleen maar overlast van de buren. zou echt willen dat ik er anders mee om kon gaan. Maar helaas.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-07-2023 om 13:48

Regendrup. schreef op 08-07-2023 om 13:33:

Ik zou willen dat ik de hele dag hier in huis zou kunnen klooien, lekker relaxed in de tuin in een badje ofzo kon zitten. Maar helaas, alleen maar overlast van de buren. zou echt willen dat ik er anders mee om kon gaan. Maar helaas.

Oh dat is zo vreselijk.  Weet er alles van.  

Oh wat vreselijk Regendrup! 

Ik lig in bed, met hoofdpijn.. Man en kinderen zijn naar een verjaardag. Ik ga zo maar even een poging tot slapen doen, nadat de wasmachine eindelijk klaar is. 

Gisteravond naar het openluchttheater geweest hier in het dorp, dat was gezellig  
En morgen hebben we nog een verjaardag. Iets te veel verjaardagen en andere 'verplichtingen' de laatste tijd 🙄

Vanochtend een koffie’tje gedronken op mijn dakterras met een podcast. Verder wat gerommeld in huis. Vanavond met een vriendin naar een foodfestival hier in de stad.
Morgen misschien een ontbijtje bij de rivier en verder lekker niks doen. 

Wat sneu voor dochter, BlairW! Geniet toch een beetje Moet ze nog lang in het gips? Jullie gaan in de zomer vaak ook naar pretparken, toch? Zou sneu zijn als dat ook in het water valt… 

Sterkte Regendrup, naar als je niet lekker relaxt buiten kunt zitten. 

Wij zijn vanochtend heerlijk rustig opgestart met koffie op een terras in de stad, meteen daarna wat boodschapjes gedaan en even naar de markt. De rest van het weekend hebben we gewoon geen plannen of verplichtingen, hoezee! Misschien morgen(ochtend) naar het zwembad en morgenmiddag sowieso Formule 1 kijken. 

Ik ben vanmorgen naar baantjes zwemmen geweest. Wasmachine aangezet. Ik zou vanmiddag Rummikub spelen met een vriend, maar hij vond het te warm. Vind ik eigenlijk ook wel. Verder geen plannen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.