Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Lollypopje
01-07-2023 om 11:13
Damoontje schreef op 01-07-2023 om 10:59:
[..]
Wat fijn lolly! Misschien krijg je er ook weer energie van. En als het te lang duurt gewoon weg sturen hè
![]()
De kans dat ik er energie van krijg is minder dan nul
Maar mentaal/emotioneel zal het me in elk geval wel heel erg goed doen 😊
Ted68
01-07-2023 om 12:10
Ga vandaag wassen, ben donderdag thuis gekomen van een week vakantie, en gisteren werd jongste 20. Dus zijn man en ik uit eten geweest, en naar de film. En vannacht waren we tot 1.30 uur met kind en vrienden aan het borrelen.
Morgen genieten we de laatste vakantie dag nog even... met niets moeten doen.
Damoontje
01-07-2023 om 13:30
Lollypopje schreef op 01-07-2023 om 11:13:
[..]
De kans dat ik er energie van krijg is minder dan nul
Maar mentaal/emotioneel zal het me in elk geval wel heel erg goed doen 😊
Oh haha dan hoop ik dat het toch een soort gezellig is.
Ik krijg maandag visite die ook aanbood even in huis te helpen. Dat is heeeel fijn. Overigens nadat ik zelf aangaf dat ik achterloop, ze drong zich niet op.
Maar maandag is off-topic
Ik geloof dat mijn bemoeizuchtige onderburen op vakantie zijn en dan kan ik de hele dag dansen in de kamer op de gehorige houten vloer
Lollypopje
01-07-2023 om 13:32
Damoontje schreef op 01-07-2023 om 13:30:
[..]
Oh haha dan hoop ik dat het toch een soort gezellig is.
Ik krijg maandag visite die ook aanbood even in huis te helpen. Dat is heeeel fijn. Overigens nadat ik zelf aangaf dat ik achterloop, ze drong zich niet op.
Maar maandag is off-topic
Ik geloof dat mijn bemoeizuchtige onderburen op vakantie zijn en dan kan ik de hele dag dansen in de kamer op de gehorige houten vloer
![]()
Tegenwoordig heb ik standaard al een klusje liggen voor de visite 😂 Deze mag mijn afwas doen
vrouw92
01-07-2023 om 16:10
Vanmorgen een ademsessie kan gehad, kwam lichamelijk veel los. Nu nog steeds wat ontdaan van en ben heerlijk aan het coconnen met de tour.
Morgen voor het eerst na mijn blessure weer 15-20 km wandelen, als test voor de Vierdaagse. Hele slechte voorbereiding dit jaar en echt spannend of het dit jaar gaat lukken. Maar ook zoveel zin in!
HAHA!wait..what
01-07-2023 om 17:09
Vandaag bij sportwedstrijd gekeken van mn zoontje. Wat een ellende, in de regen en veel wachten tussendoor.. Van 9 tot 2 🥶 het was gewoon koud!
Nu is er een vriendinnetje van dochter hier, zij blijft vannacht logeren. Zo maar even eten halen, lig nu even op bed want ik was zo moe ineens!
Man komt vanavond laat thuis en ik ga maar op tijd naar bed! Ga er vanuit dat de bank en televisie wel bezet worden gehouden door dochter en vriendinnetje 😁 Morgen geen plannen, heerlijk!
Saga
01-07-2023 om 17:19
man is weekend weg, ben alleen met de kinderen en de oppashond. Oudste vanochtend gewandeld met een neefje; gebracht, langs de route aangemoedigd en koffie gedronken bij broer en weer opgehaald bij de finish.
Daarna wat gegeten, met de hond gewandeld en oudste naar een slaapfeestje gebracht.
Voel me erg moe, gelukkig is mijn jongste zelfverklaard dokter. Dus ik krijg prikjes, pleisters en wat al niet. lekker rustig aan dus samen.
_Audrey
01-07-2023 om 18:05
Vandaag de hele dag geklust in huis en nu met de beentjes omhoog op de bank. Eten laten we bezorgen, want ik heb echt geen puf meer om te koken.
Morgen doe ik niks. Misschien wat onkruid uit de tuin halen ofzo, maar dat zie ik dan wel. We hebben in ieder geval geen plannen voor morgen. Heerlijk!
FaithfulDuck87
01-07-2023 om 18:13
ik ben het hele huis door geweest. Alles schoon gemaakt, stof gezogen, trap gesopt. Badkamer gedaan, aanrecht schoon gemaakt. Rondje gewandeld, pan soep gemaakt en weg gebracht, paar kleine boodschapjes gedaan. En tussendoor F1 gekeken. Tuincentrum geweest, kamerplant verpot en paar tuinplantjes gekocht en in bloembakken gedaan.
Morgen niks op de planning, maar ws het zelfde als Audrey. Wat onkruid uit de tuin halen, en verder niet al te veel.
Mama-Inge
01-07-2023 om 18:41
Vanmiddag de honden in de auto gedaan en samen met man naar mijn werklocatie gereden.
Hij heeft mijn band geplakt en ik heb daar in de buurt in een natuurgebied gewandeld, was bijna een uur onderweg
Daarna door naar Duitsland om te tanken en wat boodschappen
Had nog een restje bami in de koelkast staan, dat hebben we klaar gemaakt en opgegeten met wat sausjes
Vanavond bank hangen en op tijd naar bed
Broodjebrie
08-07-2023 om 08:52
zo dadelijk naar een station fietsen, kijken hoelang ik erover rijd. Ik ga over een paar dagen naar een stad waarvan de trein vanaf dat station vertrekt.
Verder de wasmachine aan het werk zetten en ik moet echt stofzuigen.
Morgen met iemand naar het zwembad hier.
Wat zijn jullie plannen?
BlairW
08-07-2023 om 10:17
Ik ben vandaag naar toverland, met vrienden. We zouden eigenlijk met hen een nacht daar op de camping zitten en 2 dagen park doen. Maar dochter heeft haar sleutelbeen gebroken, dus die kan niet mee. Man is nu thuis met haar en ik ben een dagje mee. Maar het voelt toch anders, we hadden hier gewoon met z’n drieën moeten zijn en een leuke tijd moeten hebben 
Dolfje
08-07-2023 om 10:46
Wij hebben al gesport en nu staat de wasmachine aan met onze sportkleding en werkkleding van man. Daarna nog een handdoeken /poetsdoeken was.
Verder wil ik zo even naar Het goed wat wegbrengen en ergens nog wat ophalen.
Verder vandaag wat lezen en rustig aan doen. Vanavond gooien we wat vlees en maïs op de bbq. Op tijd naar bed want morgen naar een festival.
Maandag zijn we vrij.
ToetieToover
08-07-2023 om 10:54
Vandaag wil mijn lief gaan shoppen voor een elektrische scooter. Althans, het is in de fase beland dat hij een testrit wil met mij achterop
want hij is er al langer mee bezig. En vanavond barbecueën, daarvoor ga ik zo alvast wat voorbereidingen doen. Ik ben de dag begonnen met yoga en schilderen maar het is mij nu al te warm. En voor de verf wordt het ook te warm, die kan niet boven de 25 graden. Mijn lief doet nu ladingen was achter elkaar, want “het droogt zo lekker snel”.
Morgen geen plannen voor iets ‘doen’, we gaan vooral veel ‘niet doen’. Chillen. Relaxen. Hangen.
PerfumedAlpaca84
08-07-2023 om 11:33
ik was laat thuis van het concert van Rammstein, dus lekker rustig aan vandaag. We hebben de boodschappen net in huis gehaald. Zo even wat wassen draaien, en dan de vrije trainingen terugkijken en de kwalificatie live kijken van de f1.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.