Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Het opruimen hier is nog niet erg gelukt helaas. Ik ben nog al benauwd en zolder is een sauna. Wel wat dingen gevonden die ik weer terug kan geven aan mijn broer. Daar gaan we volgend weekend heen. 

Zit nu lekker in de schaduw in de voortuin en kleuter is lekker aan het stoepkrijten. Helaas komt de zon steeds dichterbij het bankje. 

Straks maak even naar de markt voor aardbeien en vers brood. Verder maar vooral rustig aan doen.

Ik heb vandaag wel een stuk van mijn kast opgeruimd. Ben nogal afgevallen en een hoop kleren zijn veel te groot. We brengen zo de zak weg en moeten 2 pakjes op halen. Gaan we meteen even wandelen.

Werken dit weekend.  Verder wat in huis opruimen en schoonmaken.  En dat is het dan wel verder

vrouw92

vrouw92

24-06-2023 om 14:37 Topicstarter

Na een intensieve 2-daagse met mijn werk stort ik zo op de bank en kom daar voorlopig niet af. Morgenochtend een wandeling en verder niks. Bijkomen! 

Siësta is niet gelukt vandaag maar wel heerlijk nog wat gedut op de bank met mijn dochters tussen 7 en 9 vanmorgen (zij keken tv). Gisterenavond ook extra geslapen tussen 21:30 en 23:00 dus ik voel me beter.

Vandaag valt het mee met de warmte hier dus we zijn aan het schoonmaken geslagen. Voldaan gevoel. 

Vanavond ga ik even wandelen want ik heb geen dienst.

Vandaag een activiteit gehad met familie. Was gezellig en ik heb niet zoveel last gehad van de warmte. 
Morgen weet ik nog niet. Meestal vind ik het fijn om naar de rivier te gaan bij warm weer. Helaas heb ik een vervelende brandwond waar even geen (vies) water in moet komen. Misschien wat in de tuin werken, of verder gaan met mijn puzzel. 
En morgenochtend croissantje 

Ben met man en blinde oude hond een week weg,met onze VW T2....heel rustig aan een meer 2 uur rijden van thuis. Het. Is zowarm,dat we gewoon niets doen. De rest van de beestjes zijn thuis,en worden door onze kinderen verzorgd. En er komen nog vrienden uit Nl ons bezoeken.... Dus een leuke week.

Dolfje,wat heb je gedaan om af te vallen? Compliment!

vrouw92

vrouw92

25-06-2023 om 20:08 Topicstarter

Op een wandeling na van 7km heb ik vandaag helemaal niks gedaan. En eigenlijk was het zelfs daarvoor veels te warm. Een goede nachtrust gaat het ook niet worden vannacht, want vroeg slapen zit er niet in door de warmte. Nu nog 28,5 binnen. 

Ted68 schreef op 24-06-2023 om 22:48:

Dolfje,wat heb je gedaan om af te vallen? Compliment!

Het 1 op 1 dieet ( voorheen Cambridge) en koolhydraatarm. Helaas de laatste paar dagen ff flink gezondigd dus moeten weer ff de rem er goed op.

vrouw92 schreef op 25-06-2023 om 20:08:

Op een wandeling na van 7km heb ik vandaag helemaal niks gedaan. En eigenlijk was het zelfs daarvoor veels te warm. Een goede nachtrust gaat het ook niet worden vannacht, want vroeg slapen zit er niet in door de warmte. Nu nog 28,5 binnen.

Nou 7 km vind ik wel veel, wij zijn na het eten even gaan lopen maar hebben het bij een klein rondje gehouden. Had het echt veel te heet.

het weekend is weer voorbij. Wat hebben we gedaan.
Zaterdag boomwortels uitgegraven en de cultivator door een deel van de tuin gehad. Nou, om eerlijk te zijn, de rest van het gezin met vrienden. Ik zorgde voor de catering. Tegen schemering nog een rondje van 5 km door het veld gelopen.
Vandaag rustig aan gedaan. 12 km gelopen met twee koffiestops erin. Beetje aanlummelen thuis. Mo gaat iedereen hier tussen 6.45 en 7.15 naar werk en/of campus en ben ik een dag alleen thuis. 

Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Wij hebben geen plannen behalve uitrusten. We zijn moe.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

01-07-2023 om 07:51

een paar stevige wandelingen maken, al dan niet met een regenjas aan.
Formule 1 kijken.
Twee boeken lezen.

Stevige me-time plannen dus.

Als er niks roet in het eten gooit, krijg ik vandaag voor het eerst in 6 weken weer visite en een knuffel 🎉

Daarvoor had ik er gewoon geen energie voor. Nu durf ik het eindelijk weer een beetje aan. Al moet ik wel echt heel rustig aan doen voordat de visiste komt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-07-2023 om 08:17

vandaag vooral schoonmaken in huis, benedenverdieping en bovenverdieping. Vorig weekend erg druk gehad en ook in de week ervoor. Afgelopen week gewerkt maar 's avonds ook geen puf meer. Dus ik ga zo aan de slag. 
Morgen hopelijk niet al te veel, dan kan ik dan nog weer van het mooie weer genieten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.