Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-06-2023 om 07:42

ToetieToover schreef op 23-06-2023 om 07:35:

[..]

Indrukwekkend, Friez! Ik doe alleen het ‘nazitten’ .

Daar doe ik het voor  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-06-2023 om 07:54

Broodjebrie schreef op 23-06-2023 om 07:37:

morgen naar concert at sea, we blijven ook overnachten dus mijn weekend is goed gevuld.

Veel plezier alvast Brie!
Hier weinig plannen, vriend is in Griekenland bij zijn familie en ik krijg zondag wat familieleden op de koffie omdat ik dinsdag jarig ben. Ik had vorig jaar weer een eehh, noem je dat bij een rond getal, jubileumjaar? Kroonjaar? Toen groot feest maar dit jaar heb ik daar geen zin in. (Op de dag zelf is mijn vriend weer terug, er komt een goede vriendin en mijn moeder komt ook nog en dan vind ik het wel goed...)

zondag een uurtje visite en verder naar mijn slaapkamer vluchten omdat de koelste kamer van mijn huis is.

Wij gaan vandaag met bus en trein naar een andere stad , daar eerst even rondwandelen en dan naar een bierfestival.
Morgen geen plannen en zondag wil ( moet eigenlijk) ik het huis schoonmaken want krijg maandagmiddag visite. En ik wil zondagmorgen eerst even naar de sportschool. Kan ook goed dat ik morgen naar de sportschool ga maar dat ligt eraan hoe laat we vanavond thuis zijn.

Broodjebrie schreef op 23-06-2023 om 07:37:

morgen naar concert at sea, we blijven ook overnachten dus mijn weekend is goed gevuld.

Oh wat lijkt me dat leuk zeg! Veel plezier 

Omdat ik van de week twee avonden heb gewerkt, heb ik mezelf vanmiddag vrij gegeven. Vanmiddag ga ik in huis wat opruimen en schoonmaken. Vanavond met een vriendin naar een strandtent. Morgen overdag wat aanrommelen. Dan in de avond naar vrienden en ‘s nachts een dansfeestje wat wel uit zal monden in een afterparty. Zondag daarvan bijkomen en dan is t weekend weer voorbij.

Vandaag lunchen in de stad, alvast wat dingen voor de vakantie aanschaffen, luieren op de camping en dat was het wel. Morgen de voortent binnenin opruimen, dochter naar logeeradres brengen en ‘s avonds naar de foute party. Zondag de voortent afbreken, eten bij vrienden, dochter ophalen en dat was het weekend weer

Ik heb vandaag en morgen weekend en lekker geen afspraken, behalve morgen een dierbare kennis die ik heel lang niet gezien heb, hij komt lunchen en even kijken of hij onze nieuwe kozijnen binnenkort kan komen schilderen. 
Vandaag nog wat werkdingetjes afmaken die gister niet lukten, in elk geval even zwemmen, de benedenverdieping opruimen (die is wat kruimelig geworden door het plaatsen van het nieuwe kozijn), erwten en peultjes oogsten en in de tuin rommelen. En dan morgen nóg zo’n dag Lekker. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

23-06-2023 om 09:27

ik ga wat in huis rommelen, wassen draaien en poetsen. Dit weekend heb ik helemaal geen plannen en dat is precies waar ik aan toe ben. 

Vanmiddag na mijn werk naar mijn vader toe om mijn dochter weer op te halen. Ze heeft een nachtje gelogeerd. Nog niks gehoord, dus het zal wel goed gaan. Ik blijf eten en dan gaan we daarna weer naar huis. Alleen is het niet zo handig om het halve land door te moeten rijden in de spits, maar ik overleefd het wel. Ik denk dat opa de rest van het weekend bij moet komen.

Mijn man heeft morgen een bijeenkomst en is de hele middag weg. Ik wil eigenlijk de zolder gaan opruimen, maar of dat gaat lukken als de temperatuur weer omhoog gaat is de vraag. Mijn doel is om zijn auto vol te laden zodat hij maandag de zooi kan weg brengen naar de milieustraat. Verder zien we het eigenlijk wel. We hoeven verder niks en dat is wel fijn. 

Regendrup. schreef op 23-06-2023 om 08:02:

[..]

Oh wat lijkt me dat leuk zeg! Veel plezier

Ja ik ben benieuwd,  ik ben er nog nooit geweest dank je wel!

Morgen ochtend vroeg nog werken 
En daarna slapen 
Heb nog wat was liggen en ook wat huishoudelijke klusjes die gedaan moeten worden 
Zondag ochtend hondencursus, als het door gaat.
Afgelopen 2 weken niet vanwege de hitte en zondag word het weer zo warm.
Zondagmiddag waarschijnlijk op verjaardagsvisite 

Vanavond Netflixen op de bank. Morgen wat rommelen in huis, even de stad in en ‘s avonds met een vriendin ergens cocktails drinken. Meestal eindigen we dan bij een café waar een bandje speelt. Zondag een wandeling en lekker hangen op het dakterras met een boek of podcast.

Ik heb nog weinig plannen. Gelukkig maar want ik ben moe. Hopelijk 2x een middagdutje. 

Hoe gaat het met opruimen, Tara?

Ik vond het een goed idee en ik heb ook van alles verzameld. Onder meer het frame van het bord met roos dat we gebruiken voor onze boogschietoefeningen. Zware balken die toch niet ‘ooit nog eens ergens van pas voor komen’. Er staat ook alweer een doos klaar voor de kringloop.

Lekker gevoel, opruimen!

Vandaag een yin yogales online geven en paardrijden met dochter, buitenritje! Vanmiddag nog de boodschappen voor mijn moeder doen en dan nog wat beschilderen en vanavond komt mijn beste vriendin. Die blijft slapen en doet hier mee met de ‘tropische dag’ zondag oftewel alles op traag tempo en veel bijkletsen  .

Die siësta van Alhambra lijkt me ook wel wat voor zo’n warme dag. Ik hoop dat het je lukt om bij te slapen, Alhambra. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.