Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Broodjebrie
17-06-2023 om 10:12
Damoontje schreef op 17-06-2023 om 09:56:
Gefeliciteerd Tara!
Vroegere vriendin is ook jarig, niet veel contact meer mee. Toch even geappt en werd erg gewaardeerd.
Bijkom-weekendje. Lekker in de tuin denk ik. Misschien even naar het zwembad. Gisteren een puzzel gekocht via MP, misschien maak ik daar een beginnetje mee (1000 stukjes van Wasgij). Vanmorgen lekker alle ramen en deuren even open gezet. T is lekker afgekoeld vanacht.
Leuk, ik heb hier ook een kast vol puzzels, waarvan de helft van wasgij is 
ToetieToover
17-06-2023 om 11:10
Eigenlijk ben ik een echte huisduif en ik moest gisteren een beetje bijkomen van de uithuizige werkweek. Nu ik weer lekker een hele dag tussen mijn eigen tuttemerulletjes heb kunnen aankeutelen, ben ik weer klaar voor actie. Ik ga zo muurverf halen en daarna met dochter uit lunchen. Die lunch is een goed excuus om niet metéén te gaan buffelen op het granolplafond met die aangekochte verf.
En morgenmiddag hebben lief en ik met vrienden afgesproken, kan ik ook al niet te lang boven mijn hoofd met zo’n roller aan de slag ![]()
Auwereel
17-06-2023 om 13:39
We gaan naar het theater vandaag, Holland Festival, Wuthering Heights, ik ben benieuwd!
Damoontje
17-06-2023 om 14:39
Broodjebrie schreef op 17-06-2023 om 10:12:
[..]
Leuk, ik heb hier ook een kast vol puzzels, waarvan de helft van wasgij is
Wat leuk.
De dame van wie ik hem kocht, had er ook nog meer zei ze. Maar ik heb thuis nog 3 ‘terug te brengen’ puzzels, oftewel geleend en inmiddels gemaakt. Waarvan 2 zonde om uit elkaar te halen ☺️
En een nog te maken, ook geleend, maar die lijkt me niet zo heel leuk. 1000 stukjes, heel veel zachte kleurtjes en hij lijkt me moeilijk. Vandaar andere gekocht. Maar het lijkt me goed om een soort 1 erin, 1 eruit systeem aan te houden want zoveel ruimte heb ik niet.
Lekker in de tuin bezig geweest, klimop verwijderd. Alleen de snoeischaar begaf het zojuist, dat is jammer.
-Nienke-
17-06-2023 om 15:15
Ik zit momenteel bij de kapper! Vanochtend boodschappen gedaan. Morgen gaan we barbecueën bij m’n ouders voor Vaderdag, gezellig. Tussendoor doen we rustig aan, want zoon is aan het herstellen van een dubbele oorontsteking. Zo zielig
Leuk, Guus! Ik ben ook jaren geweest. Misschien nog een laatste keer kaartjes scoren voor volgend jaar!
Broodjebrie
17-06-2023 om 15:24
Damoontje schreef op 17-06-2023 om 14:39:
[..]
Wat leuk.
De dame van wie ik hem kocht, had er ook nog meer zei ze. Maar ik heb thuis nog 3 ‘terug te brengen’ puzzels, oftewel geleend en inmiddels gemaakt. Waarvan 2 zonde om uit elkaar te halen ☺️
En een nog te maken, ook geleend, maar die lijkt me niet zo heel leuk. 1000 stukjes, heel veel zachte kleurtjes en hij lijkt me moeilijk. Vandaar andere gekocht. Maar het lijkt me goed om een soort 1 erin, 1 eruit systeem aan te houden want zoveel ruimte heb ik niet.
Lekker in de tuin bezig geweest, klimop verwijderd. Alleen de snoeischaar begaf het zojuist, dat is jammer.
Ik ken het, ik heb ook opruiming gehouden toen ik ging verhuizen. Ik woon nu ook wat kleiner.
Damoontje
17-06-2023 om 17:25
Aaah ik vond het zo jammer om een duizend stukjes puzzel te slopen. Hij was leuk. Maarja ook geleend dus heb m toch maar terug in de doos gedaan.
Straks Chili con carne eten en vanavond de nieuwe puzzel uitpakken. Mijn zus was ook naar Guus Meeuwis, ze vond het heel leuk!
vrouw92
17-06-2023 om 18:16
Vandaag 34km gefietst met heerlijk ijs als afsluiter en tussendoor hockey gekeken. Morgen huishouden, krachttraining en yin yoga, wandelen en 's middags kijken bij een cultuur festival in de stad.
Auwereel
17-06-2023 om 18:37
Theatervoorstelling was prachtig, maar dat vond niet iedereen, na de pauze waren er heel wat stoelen leeg
Mama-Inge
17-06-2023 om 19:15
Vanmorgen gewerkt.
Vanmiddag met kind te fietsen geweest, 22 km.
Eten gehaald bij de pizzeria
En vanavond een beetje bijkomen en tv kijken of met een boek buiten tot het afkoelt
Morgen vaderdag, schoonouders zijn niet thuis, daar hoeven we niet heen en mijn vader is volgende week jarig, dus afgesproken dat we dan komen en morgen niet.
Hondencursus gaat vanwege de warmte niet door.
Als we vroeg wakker zijn, gaan we met de honden naar het bos of een zwemplas (hondenstrandje)
En verder heb ik in en om huis nog wel het 1 en ander te doen.
Zal met de warmte wel in een kalm tempo gedaan worden
Taartjes
17-06-2023 om 19:30
Ik had vandaag een creatieve workshop, maar vond het (eindresultaat) helaas tegenvallen. Het was meer 'zelf knutselen' zonder dat je echt begeleiding kreeg of iets leerde. Ik heb liever workshops waarbij er ook echt dingen uitgelegd worden en je iets nieuws leert.
Morgen geen plannen, wellicht weer een keer een bordspel spelen.
MissBobby
17-06-2023 om 23:08
Gisteravond feestje gehad. Werd laat dus heb vanmiddag op het strand liggen slapen. Morgen naar het bos en kids gaan naar hun vader
FaithfulDuck87
23-06-2023 om 07:31
Hier een druk weekend of eigenlijk drukke week. Vanaf afgelopen maandag al druk in voorbereiding van verschillende activiteiten, die ik mee organiseer. Vanavond een grote bingo, die ik deels presenteer. Hier vandaag nog spullen voor ophalen, alles klaar zetten, tent inrichten, bar vullen enz. En dan morgen een groot sportevenement waar een 400 dames en heren aan mee doen en ook nog veel publiek op af komt. Hier doe ik een deel van de catering voor, achter de bar staan, en allerlei regeldingen. Vanaf een uur of 4 vrij en dan kan ik alles wat loslaten. Drankje doen en genieten. Zondag alles weer opruimen en even nazitten. Maandag vrij
ToetieToover
23-06-2023 om 07:35
Friezinnetje schreef op 23-06-2023 om 07:31:
Hier een druk weekend of eigenlijk drukke week. Vanaf afgelopen maandag al druk in voorbereiding van verschillende activiteiten, die ik mee organiseer. Vanavond een grote bingo, die ik deels presenteer. Hier vandaag nog spullen voor ophalen, alles klaar zetten, tent inrichten, bar vullen enz. En dan morgen een groot sportevenement waar een 400 dames en heren aan mee doen en ook nog veel publiek op af komt. Hier doe ik een deel van de catering voor, achter de bar staan, en allerlei regeldingen. Vanaf een uur of 4 vrij en dan kan ik alles wat loslaten. Drankje doen en genieten. Zondag alles weer opruimen en even nazitten. Maandag vrij
![]()
Indrukwekkend, Friez! Ik doe alleen het ‘nazitten’
.
Broodjebrie
23-06-2023 om 07:37
morgen naar concert at sea, we blijven ook overnachten dus mijn weekend is goed gevuld.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.