Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

ik vlieg morgen voor 6 weken naar een ver buitenland voor werk. Dus ik moet vandaag zorgen dat ik mijn huis een beetje netjes achterlaat, koffer inpakken etc. 

Ik heb zowel zaterdag  als zondag  avonddienst .Werken dus. Volgende  week  nog één  dagdienst  en dan vakantie.  Lekker! Zin in!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-05-2023 om 10:24

vrouw

Ik heb een leeg weekend voor de boeg. Mijn vriend moet werken en de zon schijnt. Dus ik ga met het laatste deel van de zeven zussen in de zon zitten.

Vandaag niet echt plannen, beetje wandelen en een cadeautje voor schoonmoeder kopen. Daar gaan we morgen met gezin van zwager en schoonouders dus mee uit lunchen.
Ervoor gaan we morgen eerst even sporten.

Straks boodschappen doen en verder een beetje in huis en de tuin rommelen. Man en kleuter hebben net nog wat dingen op het boodschappenlijstje gezet voor mijn moederdag ontbijtje. Morgen mag ik dus lekker blijven liggen tot het ontbijt klaar is. Ik ben benieuwd wat kleuter geknutseld heeft op school. Ik denk dat morgen verder ook een rustige dag wordt.

Vanavond afgesproken het Songfestival in een pub te gaan kijken, maar ik ga wel weer op tijd naar huis, ik blijf niet tot het eind. Morgen weer op tijd op om te zingen in mijn kerkkoor.

Ik ben net klaar met het schuren van mijn terrassen met schoonmaakazijn. De groene aanslag is weer weg. Morgen even plantjes halen. Ik zit nu te wachten op mijn vriendinnen. We gaan wat eten en drinken op een terras.

Vandaag had ik een creatieve workshop en ben ik met een goed gelukt kunstwerk weer thuis gekomen Morgenmiddag komt er even visite langs. Verder heeft vriend bedacht dat we vanavond en morgen bbqen (elektrisch). Ik vind het prima, lekker wat vlees, vis en groente erop.

Dank jullie wel voor de felicitatie"s! Was erg leuk, laatste weekend.

Dit weekend doe ik niets...Ben vandaag terug gekomen,van een vakantie met mijn clienten....

vrouw92

vrouw92

13-05-2023 om 16:42 Topicstarter

Ik ben uiteindelijk naar buiten geweest, ijsje gehaald, wat lekkere aardbeien en mango in de bonus en de TUINSTOEL gekocht bij de Action. Daarmee zit ik nu heerlijk in de voortuin, wel een beetje te warm eigenlijk. Gelukkig waait er een lekker windje, maar wat is dit fijn ♥️

Ik heb vandaag wat gerommeld in huis, boodschappen gedaan en met een podcast op het dakterras gezeten. Straks lekker buiten eten in het avondzonnetje.
Vanavond komt een vriendin een rosé’tje drinken en dan gaan we met andere vriendinnen naar een technofeestje. 
Morgen bijslapen en lekker niets doen. 

Eerst huishouden, lekker schoon bed en schone was. 
Daarna lekker shoppen: broeken, lekker brood, een enorme theemok voor mezelf en veel speelgoed voor mijn katten gekocht die maandag jarig zijn 😁, ergo: ik liep toevallig langs een dierenwinkel en ik doe normaal niet zo extreem, maar een van mijn katten is heel ziek dus ik wil verwennen en ben even los gegaan.
Morgen eerst opruimen en administratie uitzoeken (ga verhuizen, dus wil alles nu al netjes hebben) naar de bouwmarkt en daarna hopelijk verder niets; beetje wandelen, lezen, series kijken.. gewoon waar ik zin in heb 🤞🏼

Gister ochtend het huishouden gedaan 
'S middags een gevlieg heen en weer om man, hond en auto weer thuis te krijgen, nadat ik een telefoontje kreeg dat mijn man niet lekker was en voor de zekerheid even richting ziekenhuis ging.
Later op de middag nog wat werk gedaan en daar in de avond ook weer mee bezig 
Moest lopend naar huis, want lekke band (fiets) en man die me niet kon halen omdat hij voorlopig niet mag auto rijden 

Vanmorgen om 3 uur uit bed vanwege man zijn werk, moest hem weg brengen en later weer ophalen 
Ben, toen ik weer thuis was, een poos op bed gaan liggen, maar niet veel meer geslapen 
Vanmorgen nog wat gewerkt 
En vanmiddag met de kinderen naar de stad geweest voor moederdag cadeautjes, zij moesten nog wat hebben en ik ook 
Vanavond op tijd naar bed en hoop morgen iets langer in bed te liggen 

Morgen ochtend rustig aan en 's middags gaan we een rondje doen, even bij mijn moeder langs en daarna naar schoonmoeder

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-05-2023 om 21:34

morgen: Kattenbak verschonen en stofzuigen en verder niets gepland. Lekker in het zonnetje zitten en boek lezen. 

vandaag de moeders bezocht ivm moederdag. Bij mijn ouders (ze zijn 87 jaar jong)doen we altijd nog spoorzoekertje, serieus, met vaderdag en moederdag. Met ongeveer 5 kg asperges en minstens zoveel kilo's rabarber rijden we nu weer naar huis.  Mo in ieder geval klimmen in Kardinge. En voor de rest zien we wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.