Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Sterkte  Harley!

Ik draai morgenavond  weer een invaldienst op mijn werk.  Zondag denk ik wat gezelligs met man doen, wandelen ofzo als het mooi weer is. Maandag  vertrekt hij voor 10 dagen voor zijn werk dus dan zie ik hem even niet. Als hij weer thuiskomt hebben we beide vakantie en gaan dan nog een paar dagen samen  weg 

Mijn week was zó vol, dat ik tegen mijn lief heb beweerd dat ik morgen de hele dag in bed ging blijven. Even later zei ik dat ik in de ochtend even naar de plantjeskwekerij zou rijden als hij toch aan het uitslapen zou zijn. “Oja? Online shopping vanuit je bed toch?” Maar iets met uitrusten wordt het zeker.
Ik hoop op een beetje fatsoenlijk weer, dan kunnen we samen gaan boogschieten in het boogschietbos. Op de heenweg wil ik eerst wat spulletjes naar de kringloop brengen (niet van mij, iemand anders heeft opgeruimd) en dan niks meenemen daarvandaan als uitdaging.

En zondag heb ik een tuinklus. Ik ga even kijken bij een ontwerp van mij dat wordt uitgevoerd. Ik denk dat ik met mijn lief er een toeristische route van maak met een natuurwandeling en picknick. Tenzij het weer dat onmogelijk maakt. Dan gaan we thuis wat eerder aan de bordspellen met snert en warme chocomel 

ik heb gisteren gewerkt in plaats van vandaag 
Dus nu vrij.
Was wel vroeg wakker, maar al een wandeling met de honden achter de rug.

Dit weekend niet veel plannen 
Moet alleen nog eropuit om een cadeautje voor een vriendin die maandag jarig is.
Verder lekker relaxen 
Misschien nog een eind fietsen of ergens heen met de honden 

We zijn vandaag 25 jaar samen,en gaan daar naar toe waar we elkaar hebben leren kennen.Overnachten daar.....hoop wel dat het weer mee doet.

Gefeliciteerd Ted68!

Vandaag wordt het vooral opruimen en boodschappen doen. Het huis is een chaos. Vanavond krijgen we een gezellige eet gast. Hopelijk nog wat tijd om wat in de tuin te doen. Ik heb een plant gekregen van een collega en die moet nog een plekje krijgen en ik moet nog een tuinbankje in elkaar zetten. Het zal ook een beetje aan het weer liggen of het lukt.

Morgen nog geen idee. 

Ted68 schreef op 06-05-2023 om 08:44:

We zijn vandaag 25 jaar samen,en gaan daar naar toe waar we elkaar hebben leren kennen.Overnachten daar.....hoop wel dat het weer mee doet.

Gefeliciteerd!

ik ga dadelijk naar mijn nieuwe woning nog even wat opmeten en daarna naar de ikea. 

Jullie nog plannen?

Werken van 10-13 en daarna weer terug naar de camping. Even wat boodschappen doen en bbqen. Daarna rijden we terug naar huis en ga ik het songfestival kijken bij vrienden morgen misschien weer naar de camping of anders gewoon thuis rommelen. Ligt aan het weer.

Vandaag werken en vanavond uit eten met lief om te vieren dat we het afgelopen jaar overleefd hebben. Hij kreeg precies een jaar geleden een heftige diagnose en het afgelopen jaar stond dus volledig in het teken van behandelingen en ziek zijn. Nu gaat het weer bergopwaarts. 
Morgen met lief naar zijn ouders en s avonds misschien nog een biertje drinken bij vrienden op het dorp. 

Moosey

Hier komt vanmiddag bezoek en morgenavond uit eten. 

Ik heb wel plannen, wil bij een tuincentrum langs, om even lekker rond te snuffelen. Wil ook nog even bij vriendin langs, of lekker zwemmen.
Maar... Mijn dochters zijn er ook nog. 
Er is geen omgangsregeling meer en merk dat ik de weekenden voor mezelf een beetje mis. 
Alles kan ook met kinderen, maar is toch anders.
Ohja en vriendlief komt vanavond langs, dat was ook anders toen de kinderen nog eens bij hun vader waren 😉
Klinkt een beetje mopperig, maar toch wel zin in het weekend 

vrouw92

vrouw92

13-05-2023 om 08:45 Topicstarter

Veel pijn aan schenen na wandeling door heuvels van vorige week. Moet ongesteld worden, zit mezelf al dagen in de weg, verdrietig, eenzaam en wilde vandaag 40km gaan lopen als training. Dat zit er niet in, want een wandeling van 100m doet al pijn.. Vanmiddag dus naar de fysio en ik hoop een rondje markt. Verder geen idee.. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-05-2023 om 09:13

Naar het tuincentrum, plantjes halen voor mijn hangbakken. dus die ook vullen en ik moet nog even met kantjesmaaier bij het grasveld langs. En dan nog wat genieten van het mooie weer met een boek. 

Vandaag ga ik in de tuin aan het werk en genieten van de zon.  Vanavond bbq en het Songfestival. Morgen weet ik nog niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.