Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Dorestad
09-04-2023 om 11:37
gisteren klaverjassen en eten bij vrienden. Man man, wat koken zij heerlijk. Vandaag thuis, de rest van het gezin gaat nog klimmen in Kardinge.
Morgen naar Zuid Limburg, even paar dagen de hort op.
vrouw92
15-04-2023 om 10:12
Ik zou een lange wandeling gaan maken vandaag, maar ik ben niet lekker (PMS) en verdrietig. Wat dan wel weet ik nog niet..
Mama-Inge
15-04-2023 om 10:50
Vanmorgen gewerkt
Vanmiddag geen plannen
Morgen ochtend naar de hondenschool voor cursus
En ook voor morgen middag nog geen plannen
Broodjebrie
15-04-2023 om 10:58
ik heb een drukke week achter de rug dus dit weekend doe ik niet veel. Vanmiddag wil ik een eind gaan wandelen. Eindelijk begint de lente dus ik wil daar veel van profiteren.
Maanlicht
15-04-2023 om 13:49
straks een uurtje naar een lokaal festivalletje waar nichtje optreedt en dan naar de Ikea
morgen wassen, strijken, huis opruimen
vrouw92
05-05-2023 om 20:51
Het is weer weekend, of in mijn geval: de laatste dagen van een heerlijke vakantie! Normaal doe ik altijd wel wat voor school, maar had ik echt geen zin in deze vakantie. En hoewel ik zin heb om mijn lieve collega's weer te zien, zal ik echt even moeten wennen aan het gewone ritme. Ik weet gelukkig ook dat ik daar goed op ga.
Morgen staat er een dagje wandelen op de planning. Moet er best een eindje voor reizen, maar het voelt altijd als een mini-vakantie zo'n dagje weg.
Zondag een rondje hardlopen en 's middags vier ik mijn verjaardag in het klein.
Dolfje
05-05-2023 om 20:53
Morgen sporten, boodschappen doen en koken want krijgen eters en gaan daarna samen naar een feestje.
Zondag uitbrakken 
Broodjebrie
05-05-2023 om 20:56
ik heb sinds gisterenmiddag al weekend.
Niet veel plannen eigenlijk, ik houd het bewust even rustig omdat het volgende week druk wordt zowel werk als prive.
Moosey
05-05-2023 om 21:54
Werkenwerkenwerken. Maar prima hoor, ik ben ook liever doordeweeks vrij eigenlijk.
_Audrey
05-05-2023 om 22:06
Morgen ga ik naar mijn vader. Meestal doen we dan samen wat gezelligs: ergens lunchen, mooie wandeling of naar een museum oid. Hij verzint altijd wel wat te doen. Heerlijke dagen vind ik dat!
Zondag weet ik nog niet, waarschijnlijk gewoon maar wat in huis of tuin rommelen.
Pooh-Bear
05-05-2023 om 22:10
ik moet helaas andere weekendplannen maken.
we zouden morgen eerst gaan uit eten en dan naar nacht van de nederpop gaan in Amsterdam. Was me daar al flink op aan het verheugen maar toen ik uit mijn werk kwam en mijn e mail checkte zag ik dat het concert is verplaatst naar september. Erg jammer stond geen reden bij.
nu dus geen plannen voor het weekend.
FaithfulDuck87
05-05-2023 om 22:14
morgen even naar mijn vader toe, en iig verse aardbeien halen bij de kweker. Die heeft morgen meer te koop, dus even kijken wat er meer is.
En als het goed is, is het morgen mooi weer en ga ik ook even lekker in de tuin zitten. Hoef niet veel te doen, want tuinman is vandaag geweest
alhambra
05-05-2023 om 22:43
Vandaag een baaldag gehad overdag, nu wel een leuke avond gehad met een leuk bordspel. De komende 2 dagen nog geen plannen behalve het huishouden maar het worden vast betere dagen dan vandaag!
TanSwallow86
05-05-2023 om 22:55
ik ga morgenmiddag naar mijn vader, hij zit in een soort van revalidatie centrum(dezelfde waar mijn moeder zat in 2020 na zware hersenbloeding).
Mijn vader heeft afgelopen zondag een lichte hersenbloeding gekregen.
Spraak is moeilijk, net als slikken, rechterarm werkt niet mee. Lopen gaat prima
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.