Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Vanmorgen gewerkt en vanmiddag een flink eind gelopen (uitgewaaid) met de hond 
Daarna de rest van de middag op de bank gehangen met een boek, tv en telefoon.
Net het eten op en ik hang nu weer op de bank
Later op de avond nog een klein stukje lopen met de hond.
Voor morgen nog geen plannen gemaakt, hangt een beetje van het weer af of we eventueel nog met de hond en kinderen eropuit gaan.
Alleen dat we na de middag nog ergens op visite gaan.

vrouw92 schreef op 18-02-2023 om 17:54:

Wat zijn de plannen voor dit weekend?
Ik breng die wederom alleen door, maar dit weekend wat positiever dan de vorige weekenden.

Vandaag met een ommetje gewandeld naar de stad, daar kaas gehaald en wat kleine dingen. Vervolgens na heel wat wel/niet/wel/niet tocht naar de sportschool geweest en een fijne workout gehad. Thuis de bank goed schoongemaakt (was heel hard nodig!).. Verder wat aanrommelen en vanavond op de bank.

Morgenochtend de boodschappen, daarna met de trein naar Santpoort noord om via de NS wandeling (prachtige wandeling!) naar huis te wandelen. 's Middags huishouden en wat knippen en lamineren + voorbereiden voor een nieuwe werkweek.

Mooi gebied om te wandelen. Vind het duingebied bij Sandpoort erg mooi. Ik ga woensdag wandelen in het duingebied bij Castricum en uit eten in Bakkum. Donderdag ga ik naar Alkmaar genieten van het mooie centrum.

Dit weekend ben ik aan het opruimen en serviesgoed aan het inpakken. Vandaag wel uitgebreid gekookt en morgen ga ik bij redelijk weer ook nog wel een wandeling maken.

vrouw92

vrouw92

10-03-2023 om 16:41 Topicstarter

Lijkt me leuk weer eens een rondje weekendplannen te doen.. Die van mij zijn verder met mijn 75 hard challenge. 75 dagen lang elke dag 3 liter water, geen cheatmeals, workout binnen 45 minuten, workout buiten 45 minuten, geen online aankopen en 10 pagina's lezen. De workout binnen in de sportschool is met dit vieze weer echt een uitdaging, dus ik maak er een home workout van. 

Morgen ga ik voor een wandeling in de waterleidingduinen + de sportschool. Zondag idem. Veder lekker tv kijken en rommelen in huis Wederom een weekend alleen, maar dat is even wat het is.. .

Hier is net vanmiddag de schilder geweest en het is klaar en toen hij weg was ben ik ff als een speer gaan stofzuigen en dweilen.
Vanavond zouden we gaan sporten maar daarvoor moeten we dus naar buiten
Maar goed we moeten wel gaan want morgen gaat het waarschijnlijk niet lukken want moeten boodschappen doen want vieren de verjaardag van man nog voor de vrienden.

vrouw92 schreef op 10-03-2023 om 16:41:

Lijkt me leuk weer eens een rondje weekendplannen te doen.. Die van mij zijn verder met mijn 75 hard challenge. 75 dagen lang elke dag 3 liter water, geen cheatmeals, workout binnen 45 minuten, workout buiten 45 minuten, geen online aankopen en 10 pagina's lezen. De workout binnen in de sportschool is met dit vieze weer echt een uitdaging, dus ik maak er een home workout van.

Morgen ga ik voor een wandeling in de waterleidingduinen + de sportschool. Zondag idem. Veder lekker tv kijken en rommelen in huis Wederom een weekend alleen, maar dat is even wat het is.. .

ik ga geloof ik liever een 75 hard reading challenge aan met 45 minuten lezen en 10 minuten workout.

Auwereel schreef op 10-03-2023 om 17:05:

[..]

ik ga geloof ik liever een 75 hard reading challenge aan met 45 minuten lezen en 10 minuten workout.

Ik weet wel zeker dat ik dat liever doe 

Ik heb vandaag een heerlijke Thaise massage gehad. De rest van het weekend doe ik het rustig aan. Er staan wat nieuwe afleveringen klaar van series die ik kijk, dus daar al zin in. En natuurlijk zondagochtend de finale van widm terug kijken en daarna natuurlijk uitgebreid daarover discussiëren in het topic. Nu al zin in.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

10-03-2023 om 17:20

morgen ga ik naar een optreden van een metalbandje. Zondag naar een cello-concert. Even lekker wat verschillende dingen dus.

Morgen en overmorgen heb ik een vroege dienst. Morgenavond ga ik met vriendinnen naar een voorstelling van een bekende duitse hondencoach...

Ik heb eigenlijk geen plannen dit weekend. Ik hoop dat ik wat uit kan slapen want vannacht heb ik heel kort geslapen.
Verder heb ik nog een legpuzzel op tafel liggen, daar zal ik ook wel wat aan doen Verder zie ik het wel.

Uitslapen hoop ik ook, had in theorie vandaag ook gekund maar ja was om 7:30 al weer klaarwakker...

vrouw92 schreef op 10-03-2023 om 16:41:

Lijkt me leuk weer eens een rondje weekendplannen te doen.. Die van mij zijn verder met mijn 75 hard challenge. 75 dagen lang elke dag 3 liter water, geen cheatmeals, workout binnen 45 minuten, workout buiten 45 minuten, geen online aankopen en 10 pagina's lezen. De workout binnen in de sportschool is met dit vieze weer echt een uitdaging, dus ik maak er een home workout van.

Morgen ga ik voor een wandeling in de waterleidingduinen + de sportschool. Zondag idem. Veder lekker tv kijken en rommelen in huis Wederom een weekend alleen, maar dat is even wat het is.. .

Doe je dat elke dag, ook als je werkt? 

Ik ben 2 daagjes weg, naar een festival en ik overnacht in een b&b met sauna. Vandaag al lekker gesaunaat (compleet met afkoelen in de sneeuw!) en heel leuke avond op het festival gehad. Nu morgen nog beslissen of ik nog een dag naar het festival ga of lekker een beetje sauna-en en bijtijds weer in de auto naar huis. Het is een rotend rijden en ik moet zondag weer bijtijds werken. Maar ik heb wel heel mooie/leuke dingen gezien vandaag, als het nou morgen net zo leuk wordt.. Morgen maar zien. 

ik zou vanmiddag met vriendin lunchen, maar die ligt met griep op de bank. En zou met andere vrienden even een drankje doen, maar één haar arm gebroken. Dus thuis op de bank 

Vanmorgen al gewandeld met de hond 
Zo werken 
Daarna even op visite 
En vanmiddag geen plannen 
Morgen ochtend doem we rustig aan en 's middags gaan we op visite 

Vandaag uitzoeken, opruimen en verhuisdozen inpakken. Vanmiddag ook nog even naar een kaasboerderij. 
Morgen planten ophalen in het oude huis van mijn zoon en naar zijn nieuwe huis brengen. 
Daar nog kijken of we hand en spandiensten kunnen verrichten.
Mocht er tijd overblijven nog een wandeling maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.