Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Mijn wasmachine draait ook
En net weer terug van een wandeling met de honden 
We hangen nu allemaal op de bank en nog weinig zin om iets te gaan doen 

vrouw92 schreef op 18-12-2022 om 09:12:

Mijn date helaas afgezegd... Gelukkig wel begrip, hij was zelf ook niet fit. Afspraak verplaatst naar volgende week Twaalf uur geslapen, maar nu echt koorts ipv verhoging en echt niet lekker. Wel energie, maar lijf wilt niet. Rillerig, hoesten etc. Zelftesten vooralsnog steeds negatief, dus ik blijf een dagje op de bank en ga bedenken hoe ik mijn boodschappen ga doen.

Wat jammer van je date. En vooral dat je ziek bent natuurlijk.. Veel beterschap!

eerst maar eens bijkomen met koffie.  Gisteren oliebollenbakdag in bos van mijn broer.  Plus krenten/rozijnenbroden met zelfgemaakte amandelspijs.  Vannacht om 3 uur zaten we aan de verse groentesoep. Het was onwijs gezellig.  Wat heb ik veel gelachen.  Nu paar wasmachines vol was want alleen al het staan naast de vuurtonnen zorgt voor stank.  Vanmiddag maar even wandeling.

Vanavond naar de bioscoop.
Morgen een rondje hardlopen in ieder geval, en waarschijnlijk savonds wel kerst vieren.
Zondags sowieso werken en bij mijn ouders eten. 
Maandags brunchen en werken. 
En verder even kijken wat de dagen mij brengen. Er komt vast nog wel wat bij. 

morgen heel veel rusten, want vandaag te veel gedaan en zondag wordt ik dan opgehaald om kerst te vieren bij mijn familie. Op maandag weer thuisgebracht en daarna waarschijnlijk een week bijkomen 😂

Morgen doe ik helemaal niks, zondag en maandag naar familie.

Alle boodschappen zijn al in huis mijn dochter en haar vriend zijn al onderweg vanavond gezellig met zijn vieren eten. 
Morgen ben ik jarig en komen ook mijn zoon en schoondochter eten. Ze blijven allemaal bij ons logeren. Eerste kerstdag gaat mijn dochter koken en de rest bij mooi weer wandelen. 
Tweede kerstdag vliegt iedereen weer uit en gaan mijn man en ik uitpuffen, restjes eten en wandelen. We hebben er zin in.

ik ben nu druk met de huishoudelijke klusjes 
Morgen nog niets op de planning, wat rommelen in huis, boek lezen, film kijken en voorbereiding doen voor het eten 's avonds en 1e kerstdag 
Zondagchtend op de koffie bij schoonouders 
Rest van de dag thuis met film of boek.
Maandag naar mijn ouders en 's avonds gaan we gourmetten 

Morgenavond eerst naar de Kerstdienst in de schouwburg.
Dan de de dienst in de openluchtfilm het park.
Voor de rest van de feestdagen zijn wij met ons tweetjes, man en ik.
Heerlijk samen gourmetten, misschien wandelen op de heide.
We zien het wel.

vrouw92

vrouw92

23-12-2022 om 22:33 Topicstarter

Ik lijk morgenavond naar kerstdiner 1 te kunnen. Nog even afwachten. Ik hoef niet de hele tijd de blijven, maar ik hoop er bij te kunnen zijn na 3 jaar niet..

Zondag overdag niks, de kerk sla ik over. Wil daar zeker niemand besmetten. ‘s Avonds gaan we gourmetten.

Maandag overdag ook niets en ‘s avonds nog een diner met broertje, schoonzusje, moeder en haar man. 

Ik hoef zelf voor alle diners niets te regelen, omdat ik echt nog niet fit ben. Ik vind er zijn nu het belangrijkste. 

Ik hoef trouwens ook niks te regelen voor de kerstdagen, bedenk ik me net. 

Broodjebrie schreef op 23-12-2022 om 22:41:

Ik hoef trouwens ook niks te regelen voor de kerstdagen, bedenk ik me net.

Lekker!

Morgenvroeg gaan we eerst sporten( als ik tenminste zin heb  ) dan komt Picnic. Dan hebben we nog een paar boodschappen “ nodig” , ik zet het tussen haakjes want is het te druk dan halen we het niet.
Eind van de middag fietsen we naar familie, bijna uur fietsen, eten kaasfondue daar en ik neem dessert mee. 
Eerste kerstdag brunch met schoonfamilie en verder de hele kerst geen vaststaande plannen. Misschien na de brunch even sporten en tweede kerstdag misschien ergens wat drinken met of zonder vrienden.
Dinsdag ook nog lekker vrij.

Het weekend is vandaag al begonnen met een studiedag van de kinderen. Heerlijk rustig aan gedaan en gerommeld. 
Morgen alvast wat voorbereidingen voor het kerstdiner, soepje maken en een nagerecht wat we dan zondag bij ouders gaan eten.
Maandag hebben ouders niet en ik met de kinderen ook niet, dan eten we nog een keertje samen.
Misschien overdag nog wat doen met de kinderen, maar het kan ook bij een film en spelletjes blijven.
Jongste is weer redelijk opgeknapt van haar coronabesmetting vorige week. Oudste rommelt wel een beetje vandaag, maar dat kan ook van de stress zijn. Hopelijk is ze morgen weer opgeknapt 🤞

Gisteren en vandaag paar uur in keuken doorgebracht met man en kinderen.  We kregen vanmiddag 8 mensen te eten.  Gezellig maar ik ben nu moe. Was ook voor het eerst dit jaar dat ik de meest hoge hakken aanhad, wat een lawaai geeft dat met lopen. 
Morgen niets in de planning, alleen even regionaal dagblad scoren want: De Dokter Denker puzzel!!!!
Restjes eten
Eerste kerstdag niets. Man zal stamppot boerenkool koken.
Tweede kerstdag bij mijn broer in het bos Eten,  spelletjes, dutje,  wandelen: vrijheid voor iedereen. 
De dag daarna een middagborrel met vrienden ergens in Blauwestad.  
Eigenlijk ontzettend relaxed wel, het drukste qua werkzaamheden was  vandaag 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.