Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Ik krijg morgen hopelijk visite, maar kreeg vandaag berichtje dat ze ziek is geworden. Dus het is nog even spannend of ze morgen beter is.

Verder niet veel plannen. Ik denk een klein stukje lopen, misschien naar de Gall&Gall aan het einde van mijn straat voor een kerstcadeautje.
En morgenavond bestel ik hete kip met pom, nu al trek in 🤤🤤🤤

Boodschappen,  kerstkaarten  schrijven  en 2 avonddiensten.  Dat wordt mijn weekend 

Mag wederom dit weekend werken. 
Morgenavond kerstgebeuren op het werk. 
Op zich leuk alleen hebben ze alle ouders/familieleden/contactpersonen en vrijwilligers ook op woning uitgenodigd dus 1 grote drukte met heel veel prikkels. 
En dan sta ik als enigste vaste met flexer vanuit uitzendbureau. Zal blij zijn als alle clienten rustig op bed liggen zonder overprikkeling

Vandaag had ik allerlei plannen die anders zijn geworden vanwege de gladheid maar heb toch nog even koffie gedronken met een vriendin. Ik ben naar de stort geweest en ik heb dozen ingepakt voor de verhuizing van volgende week vrijdag.
Morgen een date! Al weer date drie!
Zondag even naar nieuw huis voor een rondje verven en een set schroevendraaiers en door met dozen pakken.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-12-2022 om 18:19

vandaag al weekend: Kerstpakket  opgehaald, voorbereiding van cateringklus gedaan en verjaardag neef(je) geweest. En wat hhd klussen
morgen: Cateringklus afmaken, en daarna naar het feestje, waar ik het voor maak. Weet ik dat er iig lekkere hapjes zijn  
zondag: Bijkomen van het feestje, nog wat opruimen ws en verder niet zo heel veel
maandag: nog een vrije dag, dan ws wat boodschappen en dan zie ik het wel wat ik ga doen. Mss nog even de stad in om iets nieuws voor de kerst. 

Morgen een verjaardag en hoop dat we toch nog even kunnen schaatsen!
Verder vanavond rustig, zouden nog weggaan, maar ik ben moe en dochter is verschrikkelijk. Hopelijk is ze morgen beter gestemd.
Zondag ook rustig aan en nog geen plannen.

Wat leuk, Vrouw92, een date! Tuurlijk is dat spannend. Veel plezier alvast!
Wij gaan vanavond lekker niksdoen en morgenochtend vroeg naar Düsseldorf voor de kerstmarkt We blijven een nachtje slapen, dus dat zijn de plannen: winkelen, uitslapen, lekker uitgebreid ontbijten en weer verder winkelen. 

Morgenvroeg waarschijnlijk eerst even naar de sportschool want ben sinds maandag niet meer geweest.
Dan even met man wandelen en wat boodschappen doen. 
Daarna uit eten in een vreetschuur wereldkeuken restaurant met allemaal mensen waar ik niks mee heb dus hopelijk is het eten dan tenminste wel ok.
Zondag hebben we een uitje met vrienden, gaan geloof ik bowlen.
Maandag zijn we lekker vrij.

morgen de Kerstpakketten ophalen bij de kerk, die rond brengen bij ons in de stad en omgeving .
Zondag kijken naar optreden van het zangkoor, medevrijwilliger zingt daar ook in mee.

Hangt van de gladheid af, of ik zin heb om erop uit te gaan.

vrouw92 schreef op 16-12-2022 om 17:44:

Het is weer weekend! Vanavond na een teamuitje gisterenavond lekker op de bank. Morgenochtend rustig opstarten en op jacht naar kerstcadeau's. Verder wat rommelen in huis. Zondag heb ik mijn aller-eerste echte date ooit. Ik probeer het een niet te groot ding te laten worden, maar nu het dichterbij komt wordt dit spannender. In elk geval ook veel zin in.

Wat leuk van je date! Veel plezier is het een blind date of..? En wat gaan jullie doen? Hopelijk niet te veel last van zenuwen, al hoort een beetje spanning er ook wel bij

Morgen ochtend werk te doen.
Heb ook nog wat huishoudelijke klusjes en was weg te werken 
Moet nog wat kerstkaarten schrijven 
Nog geen idee wat we zondag gaan doen

Ik ben net terug van een tweedaags uitje, wandelen, lekker uiteten en kerstmarkt in Düsseldorf. Morgen boodschappen doen en als het weer meewerkt in de middag golfen. Zondagochtend ga ik erwtensoep koken en in de middag naar een verjaardag. 

Lollypopje schreef op 16-12-2022 om 17:50:

Ik krijg morgen hopelijk visite, maar kreeg vandaag berichtje dat ze ziek is geworden. Dus het is nog even spannend of ze morgen beter is.

Ze is nog erg aan het hoesten en snotteren en omdat ik niet het risico wil lopen een virus op te lopen de knoop doorgehakt en afgezegd. Wel balen, had me er erg op verheugd

Maar mijn laatste super milde verkoudheid leverde me vorig jaar een zware terugslag op en ik wil geen risico lopen een week voor kerst, want ik wil dan echt heel erg graag een avond naar mijn familie.

Verstandig zijn is stom 😝

Hier de hele week ziek geweest, zware griep en ook maar thuisgebleven van werk. Het gaat weer wat beter gelukkig. Morgen, als ik het trek, ga ik brunchen met een vriendin, cadeautje voor mijn verjaardag. Zondag naar de kerstmarkt in de stad als dat lukt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.