Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Auwereel
09-12-2022 om 09:35
Mijn plannen zijn simpel: uitzieken. Het zou fijn zijn als ik maandag weer online aan de slag kan.
Tuinfluiter
09-12-2022 om 21:12
Morgen moet ik nog een paar boodschappen doen. Bij goed weer ga ik 's middags golfen. Bij slecht weer ga ik voorraad koken.
Zondag ga ik de kerstboom versieren.
vrouw92
10-12-2022 om 09:11
Een weekend met niks op de planning! Dat is lang geleden en eigenlijk wel even lekker.. Gisteren voetbal gekeken, man man man, wat een wedstrijd. Na een drukke werkweek voor mijn doen uitgeslapen tot half 9 en verder zie ik het wel vandaag. Lekker opruimen en schoonmaken in huis, rondje hardlopen, morgen sporten en lekker aanmodderen/opladen.
Dolfje
10-12-2022 om 09:46
Ik heb gisterenavond toch maar de kerstspullen uit de schuur gehaald en de boom opgetuigd. Verder nog een gouden bord op tafel gezet met daarop een paar flesjes met lampjes erin en wat ballen en andere decoraties.
Ga zo maar eens naar mijn werk. Zo geen zin in om naar buiten het grijze weer in te gaan. Hopelijk is het niet al te druk maar helemaal stil hoeft ook niet want dan duurt het zo lang voor het 16:00 uur is.
Broodjebrie
10-12-2022 om 09:55
Hier begint de mist op te trekken. De wasmachine draait inmiddels. Als het goed is blijft het droog, ik wil vanmiddag weer eens een eind gaan wandelen. Vanavond heb ik een verjaardag.
Evaluna
10-12-2022 om 12:18
Gisteren de boom opgezet en vanmorgen lag hij al om. Alles weer opgeruimd en net lag hij weer om 🙄
Vanmiddag naar een verjaardag en de kinderen hebben een slaapfeestje.
Morgen lekker niets, behalve 2 kinderen die gaar zijn. Ergens nog even de motivatie vinden eens even lekker op te ruimen.
ToetieToover
10-12-2022 om 12:47
Vandaag een rustdag: beetje yoga, in bad met de bruisbal van Sinterklaas en weer in bed en nu languit op de bank! Ik heb alleen wat dingen uit de tuin gered die anders stukvriezen en de tuinvogels gevoerd en nu kijk ik naar de enorme drukte die dat geeft. Kerstcadeau online uitgezocht van de werkgever: een Moyu uitwisbaar boekje, daar zit ik me al op te verheugen (is mijn tweede alweer) en ik wil nog wat thee bij Simon Lévelt bestellen online. Verder vullen we de relaxtijd hier met haken (wollen vest naar eigen ontwerp en vriend wil sokken in zijn -grote- maat), bordspellen (Meadow expansion downstream) en Netflix. Morgen examen, dus vandaag mag ik alles van mezelf. ![]()
vrouw92
10-12-2022 om 16:51
Echt een heerlijke zaterdag. Vanmorgen uitgeslapen tot half en rustig opgestart. Vanmiddag lopend naar de IKEA geweest (zit op 3km) voor wat klein spul. Met mn noise canceling koptelefoon was het heerlijk rondlopen daar. Daarna lekker opgeruimd en nog wat ballen in de kerstboom gehangen, lampjes aangesloten. Nu voetbal, een simpele maaltijd koken en na het eten nog lekker in bad.
Echt even opladen..
Jeetjemina
10-12-2022 om 16:52
Gisteren voetbal gekeken met vrienden.
Vandaag boodschappen gedaan en vanmiddag verder met m'n diamond painting met op de achtergrond een vlog aan.
Vanavond naar een familiefeestje en morgen niets gepland, heerlijk.
alhambra
10-12-2022 om 17:22
Vandaag in 2 etappes de kerstboom opgezet. Ik heb zo'n hekel aan het versieren. Het gaat nooit naar mijn zin. Ik heb er zó geen oog voor. Andere bomen zijn altijd mooier
De kinderen hebben het wel leuk gevonden. Manlief is ziek dus ik kon hem helaas niet inzetten.
Schoonouders waren ook hier. We zijn samen naar een meubelwinkel geweest. Leuk maar vermoeiend.
Vanavond onder een dekentje op de bank en tvkijken/slapen.
Broodjebrie
10-12-2022 om 22:45
Zo, ik ben weer thuis van de verjaardag. Was gezellig maar wel veel prikkels. Jarige woont niet zo groot dus het zat al snel vol. Nu nog even tv kijken en dan duik ik mijn bed in. Morgen niks op de planning, heerlijk.
Ninon
11-12-2022 om 10:23
Ik ben vrijdag met vriendinnen naar een technofeestje geweest en lag 7 uur in bed
Zaterdag (wat er nog van over was), lekker op bank en de documentaire van Harry en Meghan en drie kerstfilms gekeken.
Nu lig ik nog in bed met de katjes en blijf vandaag ook lekker binnen, beetje rommelen en genieten van het kerstsfeertje in huis 
Mama-Inge
11-12-2022 om 15:16
Gister ochtend gewerkt
's Middags moest ik wat boodschappen doen.
Vanmorgen beetje uitgeslapen, boek gelezen, was gevouwen
Vanmiddag, ondanks dat het wat druilerig weer is, met man, kinderen en honden naar het bos geweest
Nu hangen we op de bank met wat lekkers, drinken en de tv aan.
Auwereel
11-12-2022 om 15:18
Ik hoorde zonet mijn zoon rommelen in zijn kamer, ik ga nu eens checken welk effect dat op de wasmand heeft gehad.
vrouw92
16-12-2022 om 17:44
Het is weer weekend! Vanavond na een teamuitje gisterenavond lekker op de bank. Morgenochtend rustig opstarten en op jacht naar kerstcadeau's. Verder wat rommelen in huis. Zondag heb ik mijn aller-eerste echte date ooit. Ik probeer het een niet te groot ding te laten worden, maar nu het dichterbij komt wordt dit spannender. In elk geval ook veel zin in.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.