Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


@Lollypopje: succes met de nieuwe medicatie!

Ik ga straks boodschappen doen voor de Voedselbank, een actie "vul de kratten"

Hopelijk werkt dit beter voor je Lollypopje! 

Ik ga zo naar sportwedstrijd van dochter kijken en daarna jongste (en zijn neefje) naar een sinterklaasvoorstelling brengen. Daarna nog even wat sinterklaasinkopen doen..
Vanavond spelletjes met de kinderen en man denk ik (vroegen ze om).
En morgenmiddag een high tea met m'n 2 zussen en beginnen met de surprise samen met dochter

Hier vanmorgen met de honden gewandeld 
En daarna werken, ben nog niet klaar, nu even pauze met een kop thee en dan zo weer verder.
Vanmiddag komt ook hier in het dorp de sint

Gister thuis gekomen van een midweek min een dag weg. Daarna naar de kroeg gegaan wat echt heel fijn was!! Vandaag huis opruimen en zenuwen over mijn nieuwe huis. Zenuwen omdat ik dan wel op plek 1 sta en het geaccepteerd heb en ook aan de voorwaarden voldoe, maar bang ben dat er nog wat mis gaat   Ik wil namelijk daar heeel heeel graag wonen.
maar goed, ik ga wel rommelen in huis, heb een logeerkamer die ongeveer net zo groot is als mijn hopelijk nieuwe woonkamer. Dan ga ik dat eens inrichten als woonkamer. Kijken wat past en of het staat. Ben alleen vergeten op te meten hoeveel ruimte er is van een bepaalde deur tot aan de muur.

Morgen ga ik hardlopen en heb ik een date met iemand. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-11-2022 om 11:25

@Stokstaart, wat spannend een nieuw huis!! Leuk joh. Is het een veel kleiner huis dan je nu heb? Succes! 

Ik heb niet veel plannen dit weekend. Ik krijg een nieuwe keuken met minder keukenkastjes, dus ik wil vast eens gaan kijken wat er allemaal weg kan. Mooi klusje op zo'n koude regenachtige dag. 

onderweg naar iemand die massieve speksteenkachels verkoopt. Daarna, we zijn dan toch in de buurt, wandelen bij Sellingen (helofytenfilter, Ter Borg). Vanavond thuis.
Morgen naar vrienden, we komen dan met drie stellen bij elkaar, wandelen/daar gezellig zijn/samen eten. Dan is het alweer maandag.

Ik hoop dat de nieuwe medicatie je gezondheid verbeterd Lollypopje. 

Ik ben afgelopen week stevig verkouden geweest en wil nu weer heel veel doen, maar nadat ik heb gestreken moet ik echt bijkomen.
Hoop vandaag nog wat kleine klusjes te doen en te koken.
Morgen zie ik wel weer wat ik ga doen.

Ik heb vakantie/zorgverlof dus eigenlijk 2 weken weekend Kan weinig speciaals doen omdat ik voor lief moet zorgen maar dat is juist wel even goed. Ben heerlijk aan het rommelen/wandelen/tuinklusjes/yoga/lezen/serie kijken/walnoten kraken. Nu nog hopen dat lief wat verder opknapt en niet meer zo’n last heeft van etensgeuren, dan kan ik ook weer wat meer en langduriger gaan koken. 

Wij hebben net gesport en moeten zo wat dozen ophalen en spullen wegbrengen. Vanavond gaan we naar de bioscoop. Morgen geen plannen. Misschien weer sporten en /of wandelen.

Dankjulliewel 😊 In het ergste geval ben ik zoveel maanden kwijt, zonder er op vooruit te zijn gegaan. Maar ik heb al zoveel terugvallen gehad, dat ook dat niks nieuws is

En tot dat ik zelf weer meer kan geniet ik ontzettend van al jullie fijne weekend plannen en verhalen, want ik wordt altijd blij van leuke dingen die andere doen 😊

Mug schreef op 19-11-2022 om 11:25:

@Stokstaart, wat spannend een nieuw huis!! Leuk joh. Is het een veel kleiner huis dan je nu heb? Succes!


Hahahaha ja. Ik ga van 80 vierkante meter met 3 slaapkamers (veeel te groot voor mij) naar 30 vierkante meter met 1 slaapkamer. Vooral de woonkamer en keuken zijn mini. Mijn huis voor deze was ook zo klein maar ik ben in het jaar dat ik hier woon wel aangegroeid qua spullen.
Ik ga het zien maar het is zoooo schattig. Een rijksmonument uit 1860.

Oh gaaf Stokstaart. 
Nieuw huis, een date. Jouw leven is in ieder geval niet saai. Leuk!

Net met vriendin rondje gedaan naar tuincentrum (bloemen gehaald voor mijn vader, vandaag de sterfdag van mijn moeder. Heb haar lievelingsbloemen gekocht), naar een klein winkeltje geweest en daar een bakje thee gedronken, toen nog naar haar schoonmoeder geweest om een paar boodschappen te brengen. Nu net een paar crackers gegeten. Straks wat huishouden doen . Verder geen plannen meer vandaag.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-11-2022 om 12:28

stokstaart schreef op 19-11-2022 om 12:08:

[..]


Hahahaha ja. Ik ga van 80 vierkante meter met 3 slaapkamers (veeel te groot voor mij) naar 30 vierkante meter met 1 slaapkamer. Vooral de woonkamer en keuken zijn mini. Mijn huis voor deze was ook zo klein maar ik ben in het jaar dat ik hier woon wel aangegroeid qua spullen.
Ik ga het zien maar het is zoooo schattig. Een rijksmonument uit 1860.

Een klein schattig oud huisje..dat klinkt echt geweldig! 💕 

Ik krijg vanmiddag visite waar ik totaal geen zin in heb. Mijn tante en nicht komen. Mijn nicht vind ik wel aardig maar aan die tante had ik als kind zijnde al een hekel. Ze is nu 86 en drinkt heel haar leven al veel en heeft een kwade dronk. Mijn nicht is daar gelukkig wel alert op en zegt zodra ze met dubbele tong begint te praten dat zij ze terug naar huis gaat brengen. Nu op haar 86ste kan ze er niet zo goed meer tegen dus ik ga vanmiddag regelmatig haar glas wijn bijschenken want des te eerder zijn ze weer weg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.