Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat zou jij WEL in je huiskamer willen?

Geïnspireerd door dat andere topic. Ik heb een man. Hij is heel leuk. Maar helaas 😉 betekent dat ook dat ik rekening moet houden met zijn wensen van strak en niet te buitensporig. 

Als ik in mijn up zou wonen zou ik het wel weten. Dan kwam er een vloerkleed. Zo'n hoogpolig zachte witte. En een ouderwets dressoir met sierpootjes van de kringloop. Sowieso de kringloop! 

Wat zou jij WEL willen maar gaat nu niet gebeuren om wat voor reden ook?


Chesterfield banken! Een wijnrek en wereldbol vol sterke drank.

Een dergelijk topic is er al (ook door mij geopend). "Wat vind je onmisbaar in je huiskamer?"

OrganicDeer76

OrganicDeer76

20-09-2021 om 18:33

Tv, oplader mobiel 😄, bank

Herfstappeltaart schreef op 20-09-2021 om 18:11:

Een dergelijk topic is er al (ook door mij geopend). "Wat vind je onmisbaar in je huiskamer?"

Ik zie jouw topic meer voor iets dat je al hebt en niet meer wilt missen, en dit voor iets dat je niet hebt, maar heel graag zou willen. 

Ik zou heel graag een échte Eames Lounge Chair willen. Niet de neppert die ik nu heb. 
Maar ja, zelfs een oude kost al zo’n €4.500 en dat is me veel te gek.

Ook erg mooi: het boekenkast-systeem van Globe Wernicke. Krijg je zo’n echte landhuis-bibliotheek. 
Ook daarbij helaas: niet te betalen. En ik heb geen hoge muren in de woonkamer. Woon onder een schuin dak. 

Auditor schreef op 20-09-2021 om 18:35:

[..]

Ik zie jouw topic meer voor iets dat je al hebt en niet meer wilt missen, en dit voor iets dat je niet hebt, maar heel graag zou willen.

Aha oké 

Dan weet ik er ook eentje: ik zou wel een prachtige, heel zacht geschuurd lederen vierzitsbank willen hebben.
Maar ja....oppassen op kleinkinderen, hond, tuindeur en veel te kleine kamer .
Gaat dus niet gebeuren.

Een nog veeeeel groter caviahok (minstens 12 m^2) met ren, met een cavialuikje naar de achtertuin, waar ze zo het gras ik kunnen rennen, maar wel met een goed afgesloten ren tegen katten ed.
Maar dan moet nog een kast en de tweezitsbank weg, en een gat in de gevel voor het luikje. En de ren zie ik nog niet voor me. Voorlopig hou ik het maar bij dromen.

En een hele grote eettafel, voor 8 personen zodat je heerlijk ruim kunt zitten met z'n allen. Maar ja...zelfde ruimteprobleem helaas.

Een hondenmand, compleet met hond natuurlijk...

Herfstappeltaart schreef op 20-09-2021 om 19:33:

En een hele grote eettafel, voor 8 personen zodat je heerlijk ruim kunt zitten met z'n allen. Maar ja...zelfde ruimteprobleem helaas.

Héél af en toe zou ik dat ook willen. Maar dan in de eetkamer.

Met veel gewring en een extra tafel krijgen we 8 man aan tafel. Maar daar stopt het wel en dan kan zowat niemand nog een kant uit.

Die 2 keer per jaar dat we schoonfamilie uitnodigen hebben we tegenwoordig een probleem - gezien het groeiend aantal kinderen - want zijn we met 11 à 12. En 1 kind krijg je er nog wel tussen geduwd, maar 4 kinderen niet meer.

Binnenkort mag een ander de feestjes dus overnemen of heb ik 2 keer per jaar een nieuw huis nodig  .

Marty1984 schreef op 20-09-2021 om 19:39:

[..]

Héél af en toe zou ik dat ook willen. Maar dan in de eetkamer.

Met veel gewring en een extra tafel krijgen we 8 man aan tafel. Maar daar stopt het wel en dan kan zowat niemand nog een kant uit.

Die 2 keer per jaar dat we schoonfamilie uitnodigen hebben we tegenwoordig een probleem - gezien het groeiend aantal kinderen - want zijn we met 11 à 12. En 1 kind krijg je er nog wel tussen geduwd, maar 4 kinderen niet meer.

Binnenkort mag een ander de feestjes dus overnemen of heb ik 2 keer per jaar een nieuw huis nodig .

Hahaha ik heb dit soort 'etentjes' maar opgelost met een 'lopend buffet'. Ik zet van alles op de te kleine eettafel en iedereen eet gezellig op de bank.

Wat ik ook wil, maar man is niet akkoord:
Een luxe krabpaal van 2 meter.

Resultaat van geen krabpaal: Kat 3 zit tegenwoordig regelmatig bovenop de (hoge) kast.

En als ie daar niet zit, zit ie wel bovenop het 2 meter hoge boekenrek.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-09-2021 om 19:47

Een zoutwateraquarium.

Een perfect uitgebalanceerde verlichting. Ik klungel al jaren met schemerlampen, spotjes e.d. maar het is nog steeds niet je van hèt. Elke winter denk ik weer 'dat moet beter'.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.