Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat zou jij echt nooit in je woonkamer willen hebben? (Géén afzeiken a.u.b.!)

To begint:

Ik zou nooit dingen met gezichten in mijn woonkamer willen hebben. En dan bedoel ik niet foto's van familie want ik heb ook mijn kinderen en kleinkinderen in de kamer maar bijvoorbeeld van die Afrikaanse maskers of beelden. Of schilderijen met voor mij onbekenden erop die je dan heel de tijd aankijken. Beetje creepy vind ik dat 


Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

20-09-2021 om 12:34 Topicstarter

Soepkip schreef op 20-09-2021 om 11:44:

Volle asbakken.
Voor de rest interesseert het me weinig, al vind ik het een mooier dan het ander. Jaren tachtig-meubels vind ik in zijn algemeenheid niet zo fraai, ik bedoel dan die combinatie van zwart-rood-glas-chroom-tegels. Daar word ik heel nerveus van.

idem

Computer games, vooral als ze de tv in beslag nemen en piepgeluiden maken.

snoeren. 
Ik ben per ongeluk met mijn man getrouwd, want hij is verzot op snoeren. 

Mevrouw75 schreef op 20-09-2021 om 13:55:

snoeren.
Ik ben per ongeluk met mijn man getrouwd, want hij is verzot op snoeren.

Werd je op een dag wakker en had je een trouwring om?

Madamecannibale schreef op 20-09-2021 om 14:00:

[..]

Werd je op een dag wakker en had je een trouwring om?

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

20-09-2021 om 14:08 Topicstarter

Mevrouw75 schreef op 20-09-2021 om 13:55:

snoeren.
Ik ben per ongeluk met mijn man getrouwd, want hij is verzot op snoeren.

Ja! Snoeren heb ik ook een enorme hekel aan. Alles moet hier altijd weggewerkt worden van mij 

En de computer staat gelukkig boven in de werkkamer.

Het alternatief, gewoon weinig dingen met snoeren in huis nemen.

Zusterclivia schreef op 20-09-2021 om 14:22:

Het alternatief, gewoon weinig dingen met snoeren in huis nemen.

Dat bestaat dus niet met een man zoals de mijne. In mijn eigen huis wist ik het wel. 

Zusterclivia schreef op 19-09-2021 om 14:05:

[..]

Denk je dat het misschien ook nostalgie is?

Het komt niet uit zijn moeders huis, bedoelde meer dat er in zijn moeders huis nog wel 10x zoveel frutsels staan. Een kast met wat van die dingen vind ik echt niet erg maar hier staat dan op elk oppervlak iets, er is geen lucht in de ruimte zegmaar. Alles staat vol. Tel daar dan bij op dat ze (hij en zijn kids) ook alles achter hun kont laten liggen. Het wordt er gewoon erg onrustig van. Hij haalt het ook grotendeels uit de kringloop of Action bijvoorbeeld. 

SuzyQFive schreef op 20-09-2021 om 14:30:

[..]

Het komt niet uit zijn moeders huis, bedoelde meer dat er in zijn moeders huis nog wel 10x zoveel frutsels staan. Een kast met wat van die dingen vind ik echt niet erg maar hier staat dan op elk oppervlak iets, er is geen lucht in de ruimte zegmaar. Alles staat vol. Tel daar dan bij op dat ze (hij en zijn kids) ook alles achter hun kont laten liggen. Het wordt er gewoon erg onrustig van. Hij haalt het ook grotendeels uit de kringloop of Action bijvoorbeeld.

Oh oké. Ik dacht dat het misschien dingen waren uit zijn moeders huis of precies als wat hij vroeger thuis had. Ik kan mij wel voorstellen dat als je bepaalde dingen uit huis gewend bent, je dit sneller thuis ook doet. Of ab-so-luut niet. Dat kan ook.

Zusterclivia schreef op 20-09-2021 om 09:42:

[..]

Zijn er mensen die dat in de kamer hebben hangen dan...????

Lol... wij hebben hele gave litho's (een drieluik) van een sprookjesachtige figuur die een skelettenkop draagt. Boven de eetkamertafel 😀

ik heb de beller op lijn vier besteld. Ik ben heel benieuwd.

Momenteel lees ik kwade trouw van Marion Coolwijk, nog zo'n 50blz te gaan, leest makkelijk weg en ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

weneri schreef op 20-09-2021 om 19:25:

ik heb de beller op lijn vier besteld. Ik ben heel benieuwd.

Momenteel lees ik kwade trouw van Marion Coolwijk, nog zo'n 50blz te gaan, leest makkelijk weg en ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

Volgens mij kan dit prima in de woonkamer 

Yumi schreef op 20-09-2021 om 22:50:

[..]

Volgens mij kan dit prima in de woonkamer

Oeps hahahaha.

Een vloerkleed zou ik ook nooit willen en ook geen matjes in de wc of badkamer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.