Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat zou jij echt nooit in je woonkamer willen hebben? (Géén afzeiken a.u.b.!)

To begint:

Ik zou nooit dingen met gezichten in mijn woonkamer willen hebben. En dan bedoel ik niet foto's van familie want ik heb ook mijn kinderen en kleinkinderen in de kamer maar bijvoorbeeld van die Afrikaanse maskers of beelden. Of schilderijen met voor mij onbekenden erop die je dan heel de tijd aankijken. Beetje creepy vind ik dat 


Dingen met letters uit de action, zoals bordjes met HOME erop of hier wordt gelachen, ..etc Alsof je niet weet waar je huis woont zonder zo een bordje en dat je er aan herrinnert moet worden om leuk te doen....ik krijg daar jeuk van. 

Ik kwam onlangs bij iemand binnen en die heeft levensechte poppen in kleuterformaat binnen staan. Dat vond ik echt akelig. 

De Afrikaanse en Aziatische maskers heb ik dan weer geen problemen mee, die heb ik zelf ook in huis. 

Hysterisch kinderspeelgoed vind ik ook storend in de living. 

redbulletje schreef op 18-09-2021 om 16:15:

Ik kwam onlangs bij iemand binnen en die heeft levensechte poppen in kleuterformaat binnen staan. Dat vond ik echt akelig.

De Afrikaanse en Aziatische maskers heb ik dan weer geen problemen mee, die heb ik zelf ook in huis.

Brrr. Dat lijkt me echt akelig inderdaad. Nou vind ik poppen sowieso een beetje creepy.

Dierenprint is niet mijn ding. M'n katten laten al genoeg vacht achter.

Van die interieur prulletjes die erg gipsy- of woonwagenkamp -achtig eruit zien. Glimmende zilveren of gouden kandelaar, kroonluchters met bungelende diamanten, zo'n salontafel of dressoir met Griekse zuilen, gordijnen met draperieën. Barok-stijl, Jak...

Ohja, en kinderspeelgoed 🤣 Heb ook liever geen kinderen in mijn interieur maar da's een andere discussie.

Heel veel kleine prulletjes. Je ziet wel eens huizen met beeldjes, beeldjes en nog eens beeldjes. En nep bloemen die verkleurd zijn (er bestaan inmiddels wel mooie nep bloemen) maar nog vaak genoeg ook hele lelijke.

Tegeltjes met spreuken of van die wandstickers met teksten. Maar die wil ik nergens in mijn huis.

SombraOnline schreef op 18-09-2021 om 16:17:

[..]

Brrr. Dat lijkt me echt akelig inderdaad. Nou vind ik poppen sowieso een beetje creepy.

Jaaa! Die met zo'n porseleinen gezicht. Eng!l Ook cowns, ook eng. En vooral lelijk.


Zo'n mega tv van een meter doorsnede aan de muur. Vreselijk vind ik zoiets.

Koekie1980 schreef op 18-09-2021 om 16:20:

Van die interieur prulletjes die erg gipsy- of woonwagenkamp -achtig eruit zien. Glimmende zilveren of gouden kandelaar, kroonluchters met bungelende diamanten, zo'n salontafel of dressoir met Griekse zuilen, gordijnen met draperieën. Barok-stijl, Jak...

Ohja, en kinderspeelgoed 🤣 Heb ook liever geen kinderen in mijn interieur maar da's een andere discussie.

452_groot.jpg

OrganicDeer76

OrganicDeer76

18-09-2021 om 16:26

Wajang poppen

Opgezette beesten. 🦌

Opgezette dieren en borden/schilderijen met van die spreuken/teksten.

Een canvas met een foto van het gezin of van de kinderen (en dan van die Anne Geddes achtige foto’s met een baby in je blote armen met een gehaakt mutsje op of ingewikkeld in een dekentje in een mandje, brrr). We hebben die ooit eens 1 gehad met een foto van dochter…die hangt in het trappengat. Ik heb zo niks met foto’s van onszelf of zo’n trouwfoto ofzo aan de muur. Nee, ik hang wel iets anders op 

De spullen die op mijn zolder staan.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.