Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Af en toe word ik zo schijtziek van je met je gechagerijn.

Wat een waardeloos systeem. Dit soort dingen moet gewoon betrouwbaar zijn en werken. Het bederft mijn werkplezier enorm!

Doe de deur eens achter je dicht. Ik word gek van het piepende geluid dat 'ie maakt. Einde ergernis

Bellebelle schreef op 20-08-2025 om 10:11:

Doe de deur eens achter je dicht. Ik word gek van het piepende geluid dat 'ie maakt. Einde ergernis

Mijn man heeft wel eens een flesje olie meegenomen naar een plek waar hij vaak moest zijn en waar de deurscharnier piepte. Drupje olie erin en weg was de ergernis. Beetje gek om dat als bezoeker te doen maar als dat de kortste weg naar een oplossing is…..

Ginevra schreef op 20-08-2025 om 11:34:

[..]

Mijn man heeft wel eens een flesje olie meegenomen naar een plek waar hij vaak moest zijn en waar de deurscharnier piepte. Drupje olie erin en weg was de ergernis. Beetje gek om dat als bezoeker te doen maar als dat de kortste weg naar een oplossing is…..

Ja, dat is ook goede tip inderdaad.

Kunnen jullie heel even ophouden met dingen willen? Ik ben zo ontzettend moe 

Dat idee van jou is totaal niet haalbaar. Stel dat we dit gaan doen, heb je enig idee hoeveel mensen daar last van krijgen? Wat zeg je, misschien valt het mee? Het valt mee voor jou, omdat jij er geen last van kunt hebben. Nee, ik heb er ook geen last van dat klopt, maar dat betekent niet dat ik dit een ander wil aandoen. En nu ophouden, je benadeelt er een ander mee, egoïstische trut!

verdorie ben mijn theorie-boek vergeten... wordt een lange dag zoo

ja, ik weet waarom je door diegene min of meer wordt genegeerd. En nee ik ga dit niet tegen je zeggen, want dan heb ik het straks weer gedaan. Ik begrijp waarom diegene je negeert en ik snap haar wel. Ik denk dat jij eens na moet gaan bij jezelf, hoe claimend je kan overkomen. 

Goh, wat een 'toeval', de zoveelste verdachte uit een asielzoekers centrum: Man (22) aangehouden voor zedendelict, niet ver van plek waar Lisa (17) is gevonden - https://nos.nl/r/666090

Het kan dan nooit eens soepel verlopen!

Hou eens op met je populistische stemmingmakerij!

Hou eens op met mij en anderen in jouw visie te dwingen….laat de controle eens los! Ik voed mijn kinderen op zoals ik het het beste vind, en jij jouw kinderen zoals jij het het beste vindt. Ik dwing ze niet in een keuze die ze zelf niet willen, jij blijft jouw kinderen pushen. Daar zeg ik verder ook niks over, dus laat mij ook met rust!

Het is niet mijn probleem dat ik keer op keer gelijk heb. 

Het is jouw probleem dat jij steeds ongelijk hebt. Zet dat je nog steeds niet aan het denken?

hm, ik snap wel waarom ze niet graag met je bemoeit.. je stelt je zo afhankelijk/claimerig op... en maakt je druk om de simpelste dingen..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.