Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Dit is wel heel laag bij de grond, overleden schoonouder had op de sterfdag van de gezinnen van de kinderen 2 identieke vaasjes met bloemen op het graf gekregen. Nu is er 1 weg? @€#@%×@€:&!!!!
Stelen van een graf, hoe diep kan je zinken! 

Terug naar de saaiheid.

Hadden jullie dit nu echt niet van te voren kunnen bedenken?

Het lijkt alsof je door de ruime poort naar binnen bent gegaan en nu de brede weg bewandelt, die velen volgen. Jij moet weten waar die weg eindigt... 

Het wordt er wel minder leuk door, waarom hebben we überhaupt de mogelijkheid nog…schaf dan de hele mogelijkheid af, dat scheelt heel veel werk.

Altijd die lauwe interesse van jou kant af. Begin dat echt zat te worden. Maar zelf altijd hoge verwachtingen hebben van een ander. Zie dat ook bij andere vriendschappen van jou. En maar praten over wat die ander niet goed doet. Ik vraag mij steeds vaker af praat jij ook zo over mij tegen anderen? Waarschijnlijk wel. Begint mij steeds meer tegen te staan.

Je mag best vinden dat mijn oudste een strevertje is en zichzelf teveel ontzegt om goed te scoren voor haar papers en verslagen. De vraag is alleen of je dat steeds moet benoemen naar mij.
Jouw kind doet het ook goed voor zover ik dat kan beoordelen, hij drinkt alleen meer dan verstandig is vind ik maar daar zeg ik ook niks van. 
Weeg je woorden wat zorgvuldiger,  dan kunnen we vrienden blijven, als je op deze voet verder gaat dan ga ik twijfelen aan onze vriendschap. 

Waarom ben ik emotioneel z'n wrak de laatste 2 jaar? Ik vind het leven niet zo leuk meer. Telkens als ik net denk dat het beter gaat komt er wéér nieuwe tegenslag op mijn pad.

Waarom??Waarom kunnen dingen nooit eens soepel gaan bij mij??

lientje69 schreef op 27-08-2025 om 10:28:

Waarom ben ik emotioneel z'n wrak de laatste 2 jaar? Ik vind het leven niet zo leuk meer. Telkens als ik net denk dat het beter gaat komt er wéér nieuwe tegenslag op mijn pad.

Waarom??Waarom kunnen dingen nooit eens soepel gaan bij mij??

Lientje 

Ach Lientje, ik gun je zo graag een makkelijker leven!

Welja dump nog maar meer taken op mij.

he jammer, je bent er weer. 

ik kan weer ademen, ben niks vergeten   leuk hoor vakantie 

Ja natuurlijk, noem me zuur en roep dat je niet meer naar me luistert. Neemt niet weg dat ik een punt heb en dat punt maak ik niet voor mezelf. En de mensen voor wie ik me sterk maak, inderdaad, daar wordt niet naar geluisterd en dat geef je dus klip en klaar toe.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.