Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bloemenzee
12-08-2025 om 16:50
Due-scimmie schreef op 12-08-2025 om 14:12:
Het is uit. Waarom stap je dan niet uit jezelf uit onze familieapp?
Ja, die denk ik ook wel eens. Er gebeurd in die app maar een paar keer per jaar wat, maar toch.
SombraOnline
12-08-2025 om 17:17
Ja mam, ik weet inmiddels dat jij het niet “ziet” dat ik autisme heb. Het is bij mij uiterlijk ook bijna niet te zien. Maar van binnen? Pfffff.
lientje69
15-08-2025 om 19:22
Het is wel duidelijk dat je een goed en fijn contact met je familie niet belangrijk vind...
Bakblik
16-08-2025 om 08:03
Binnen is het 25 graden en buiten maar 19 maar in de nacht moet alles bijna dicht. Yeh, right!
Want stel dat er iemand in wil breken dan zijn ze zo binnen!
Yeh, right!
Je denkt serieus dat inbrekers in rijen via ons badkamerraam (30×50 cm) binnen kunnen klimmen vanaf de straat? En wat zeg je? Ook via ons balkon aan de tuinkant zijn ze zo binnen? Je denkt dat niemand dat hoort, voordat ze binnen zijn? Man als er een vlieg tegen de reling vliegt is de tik al zo luid dat ik wakker wordt.
Ik slaap sowieso niet als het 25 graden is in huis maar dat terzijde.
Broodjebrie
16-08-2025 om 19:05
dit is verdorie weer de zoveelste keer dat het niet doorgaat. En nu zeg je weer iets anders dan een paar weken geleden. Ik zal je een screenshot sturen, dan kun je je geheugen even opfrissen.
Naminokurashi
18-08-2025 om 10:57
Weet je wel zeker dat dat complimentje voor mij bedoeld was en niet voor iemand die het daadwerkelijk verdiend? Die persoon ben ik dus niet, die het verdient
Herfstappeltaart
18-08-2025 om 12:40
Naminokurashi schreef op 18-08-2025 om 10:57:
Weet je wel zeker dat dat complimentje voor mij bedoeld was en niet voor iemand die het daadwerkelijk verdiend? Die persoon ben ik dus niet, die het verdient
Tuurlijk wel.
Bakblik
19-08-2025 om 07:20
Ik snap dat in de zomervakantie niet alle prikposten iedere dag open zijn en dat je dan soms naar een ander dorp niet rijden om bloed te prikken, die laboranten hebben ook recht op vakantie. Als het nodig is rijd ik ook nog wel naar 3 dorpen verderop, echt geen probleem.
Maar als ik maandag bij de huisarts ben en een formulier krijg ik te prikken moet ik toch wel binnen een week ergens terecht kunnen?
O, ja er was nog een plekje op die maandag zelf. Over 10 minuten op een prikpost 15 km verderop, dat haal ik niet.
Due-scimmie
19-08-2025 om 08:13
Het zou toch echt makkelijker zijn als ik jou niet constant over tegenkom. Dan voel ik me steeds weer die ongemakkelijke onzekere 20jarige.