Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Femke09 schreef op 10-04-2024 om 17:55:

Ik: waarom ben ik jaloers?
Gesprekspartner: je bent niet jaloers, je telt gewoon niet mee
Au.

Wat een rare opmerking?! Of is dit niet hardop gezegd?

Waarom moet je me altijd wijzen op mijn tekortkomingen? Je weet dat ik diep in de put zit. Blijf me er vooral nog dieper in trappen.

Ik hoop dat het snel mei is, dan heb ik een intakegesprek. En deze keer ga ik 100% eerlijk zijn.

Poezie schreef op 10-04-2024 om 18:51:

[..]

Wat een rare opmerking?! Of is dit niet hardop gezegd?

Helaas.

Iemand die me goed kent en waarbij ik mezelf ben. Ik vroeg me af waarom ik op twee anderen jaloers was. Maar gesprekspartner wees erop dat het niet aan mij en jaloers zijn ligt, dat dat waarschijnlijk niet is wat ik bedoel, maar dat ik er voor die twee gewoon niet bij hoor.

En dat wist ik al. Ik ben al bezig om daar afscheid van te nemen, op mijn moment, want ik weet dat ik er niet bij hoor (jemig, het us de basisschool toch niet?!) Dus ik trek mijn eigen plan en mijn eigen geluk

en...
OMG
Ik Heb Een Afspraakje Gemaakt!!!

M'n dochter vindt me een highschool girl die veel te traag is met actie en die veel te veel giechelt maar ja, voor het eerst in 25 jaar daten... en dat was al niet mijn ding. En deze man heeft me rustig de ruimte gegeven om hem laaaang aan de hengel te laten. Als ik vrijdag nog koudwatervrees krijg is het óók oké. 
Bestaan er dan partners die echt lief zijn?

Apart dat Simon Keizer ook weer op gaat treden. Wat ik gezien heb van Nick Schilder doet die het veel beter.

kerst schreef op 10-04-2024 om 22:54:

Apart dat Simon Keizer ook weer op gaat treden. Wat ik gezien heb van Nick Schilder doet die het veel beter.

Hoezo vind je dat apart? Simon is gewoon een artiest, hij verdient er zijn brood mee.

Ik ben het wel met je eens over nick,  in zijn nick en Simon periode vond ik hem 3 keer niks maar nu hij solo is gegaan.. wat een goede nummers!

nee Gerda we zitten voor de lol hier te wachten 

Hé Ton van Veen (bestuursvorzitter Jumbo) Ga zorgen dat de contracten met diverse leveranciers rondkomen! Ik word gek van alle lege vakken! 
En als het nog niet lukt om met Jacobs Douwe Egberts een contact te sluiten zorg dan in ieder geval dat er van huismerk voldoende koffie en thee in de winkel ligt!  Dat C merk thee dat er nu ligt is niet te drinken. 
Bij ons in het dorp is het tekort aan koffie en thee een soort olievlek die zich verspreidt naar andere supers, daar is koffie en thee inmiddels ook schaars. 

Ik durf te wedden dat m'n moeder gaat janken als ik ein-de-lijk op mezelf ga en stop met contact, want ze weigert gewoon in te zien dat ze al jaren m'n depressie in de hand werkt. De hele tijd zeikt ze me af, laat me weten wat m'n tekortkomingen zijn, dat m'n broer het zoveel beter doet.
Ik ben er gewoon klaar mee, ik wil het niet meer, ik wil gewoon m'n leven kunnen leiden zonder altijd afgezeken te worden.

Bakblik schreef op 12-04-2024 om 13:54:

Hé Ton van Veen (bestuursvorzitter Jumbo) Ga zorgen dat de contracten met diverse leveranciers rondkomen! Ik word gek van alle lege vakken!
En als het nog niet lukt om met Jacobs Douwe Egberts een contact te sluiten zorg dan in ieder geval dat er van huismerk voldoende koffie en thee in de winkel ligt! Dat C merk thee dat er nu ligt is niet te drinken.
Bij ons in het dorp is het tekort aan koffie en thee een soort olievlek die zich verspreidt naar andere supers, daar is koffie en thee inmiddels ook schaars.

Nou idd. En het is niet alleen koffie en thee hier. In elk pad meerdere lege schappen.  Ik doe mijn boodschappen  tegenwoordig  maar in een andere winkel. Ze zeggen dat ze marktomzet verloren zijn  en daarom  zo scherp proberen te onderhandelen.  Maar door de vele  lege schappen  raken ze nog meer omzet kwijt. Ik ben inmiddels  voor 90 % overgestapt  naar een andere supermarkt. Terwijl  ik eerst 90 % van mijn boodschappen  bij de Jumbo deed. Dat ga ik niet meer terugdraaien.  En ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die zo denken. 

SombraOnline schreef op 12-04-2024 om 20:03:

Ik durf te wedden dat m'n moeder gaat janken als ik ein-de-lijk op mezelf ga en stop met contact, want ze weigert gewoon in te zien dat ze al jaren m'n depressie in de hand werkt. De hele tijd zeikt ze me af, laat me weten wat m'n tekortkomingen zijn, dat m'n broer het zoveel beter doet.
Ik ben er gewoon klaar mee, ik wil het niet meer, ik wil gewoon m'n leven kunnen leiden zonder altijd afgezeken te worden.

lientje69 schreef op 12-04-2024 om 20:12:

[..]

Nou idd. En het is niet alleen koffie en thee hier. In elk pad meerdere lege schappen. Ik doe mijn boodschappen tegenwoordig maar in een andere winkel. Ze zeggen dat ze marktomzet verloren zijn en daarom zo scherp proberen te onderhandelen. Maar door de vele lege schappen raken ze nog meer omzet kwijt. Ik ben inmiddels voor 90 % overgestapt naar een andere supermarkt. Terwijl ik eerst 90 % van mijn boodschappen bij de Jumbo deed. Dat ga ik niet meer terugdraaien. En ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die zo denken.

Nee niet alleen koffie en thee maar dat is hier bijna in het hele dorp een probleem. 

Jumbo heeft geen DE en Pickwick dan nemen mensen huismerk me een dat wordt onvoldoende  besteld/geleverd waardoor mensen naar andere winkels gaan en het probleem zich verplaatst want daar wordt ook niet voldoende besteld/geleverd.

Jumbo is de grootste supermarkt hier.  Het is gewoon echt%#@÷

Communiceer! En dan bedoel ik met woorden. Al dat non-verbale gezucht en gesteun, daar kan ik niks mee. En dan achteraf klagen dat je wat anders had gewild… 

Ieder half jaar proberen we het opnieuw en als we de bestelling plaatsen zeg je dat het picobello in orde komt. Jouw bedrijf is het enige bedrijf in de gemeente die de mogelijkheid heeft om aan ons wensen/eisenlijstje te voldoen. 
Ik ben niet eens verbaasd dat het nu toch weer niet klopt.
Dat we etenswaren nadrukkelijk voor 10.00 bezorgd willen hebben heeft een reden!  Rond de klok van 10.00 begint ons evenement en na een korte toespraak is het tijd voor koffie en thee met taart. Beetje jammer dat we er dan achter komen dat de taart niet helemaal vers was. De bovenkant was mooi versierd met verse slagroom en verse vruchten maar de bodem bevatte nog grote delen ijs.
De zoveelste teleurstelling, toegevoegd aan het rijtje.
Beloof geen dingen die je niet waar kan/wil maken op maandagochtend! Zeker niet voor de 5e keer op rij, dit is service van lik me vestje! 
Volgende keer trek ik de taak van bestellen naar me toe en kom ik hele strikte afspraken maken. Dit kan echt niet! 

Als we ijstaart hadden geweld waren we wel naar de ijssalon gegaan. 

Niet hardop want pril en semi-verboden liefde. Maar: het is aan!!! 
En waarom dan juist nu @€^# maandstonden, ik heb zo'n zin om van het weekend...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.