Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Vrijdag met iemand afgesproken voor een avond vol met wijn en seks. 
Ik zie je doodgraag liefste, maar als je seks afhoudt zoek ik het wel elders.

Suffie, ik probeer nu al een paar dagen uit te leggen dat vrijdagavond supergezellig gaat worden, maar dat we het 'tweede honk' niet gaan halen omdat er een periodiek probleem tussen zit...
En nee, dat ga ik niet nóg duidelijker zeggen, want wie gaat er al zo gauw vanuit dat het wel zal uitlopen op... (oké ik, en ik had er veel zin in ook, maar ja, dat gaat dus niet). 

Moirmel schreef op 17-04-2024 om 15:37:

Vrijdag met iemand afgesproken voor een avond vol met wijn en seks.
Ik zie je doodgraag liefste, maar als je seks afhoudt zoek ik het wel elders.

Femke09 schreef op 17-04-2024 om 19:17:

Suffie, ik probeer nu al een paar dagen uit te leggen dat vrijdagavond supergezellig gaat worden, maar dat we het 'tweede honk' niet gaan halen omdat er een periodiek probleem tussen zit...
En nee, dat ga ik niet nóg duidelijker zeggen, want wie gaat er al zo gauw vanuit dat het wel zal uitlopen op... (oké ik, en ik had er veel zin in ook, maar ja, dat gaat dus niet).

Hebben  jullie  met elkaar  afgesproken? 

Vond deze wel grappig  zo onder elkaar.

lientje69 schreef op 17-04-2024 om 21:58:

[..]

[..]

Hebben jullie met elkaar afgesproken?

Vond deze wel grappig zo onder elkaar.


😁

lientje69 schreef op 17-04-2024 om 21:58:

[..]

[..]

Hebben jullie met elkaar afgesproken?

Vond deze wel grappig zo onder elkaar.

Wahaha 

lientje69 schreef op 17-04-2024 om 21:58:

[..]

[..]

Hebben jullie met elkaar afgesproken?

Vond deze wel grappig zo onder elkaar.

scherp

@Moimel fijn dat je een leuke avond in het vooruitzicht hebt maar ik lees ook een wat verdrietige ondertoon. Dat je er eigenlijk ook wel van baalt dat de situatie zo is zoals die is. Ik wens je een fijne avond. Hoop dat het voor jullie allemaal een acceptabele en oké oplossing is.


@Femke09 ook jij fijne avond. Balen dat het nu weet zover is.


duizel schreef op 17-04-2024 om 22:54:

[..]

scherp

@Moimel fijn dat je een leuke avond in het vooruitzicht hebt maar ik lees ook een wat verdrietige ondertoon. Dat je er eigenlijk ook wel van baalt dat de situatie zo is zoals die is. Ik wens je een fijne avond. Hoop dat het voor jullie allemaal een acceptabele en oké oplossing is.


@Femke09 ook jij fijne avond. Balen dat het nu weet zover is.


Wat een toeval van die berichten.

Je hebt trouwens gelijk over die verdrietig ondertoon. Voor mij staat seks los van liefde, dus dat is het probleem niet. Het spijtige is dat mijn vrouw drinkt noch rookt en zij een enorm laag libido heeft. Liever zou ik zo'n avond met mijn vrouw spenderen, maar de afgelopen twee jaar hadden we slechts eenmaal seks.

Dat is inderdaad wel heel erg extreem weinig Moirmel. Weet je waarom ze niet wil? En weet ze van je plannen, of is het wat niet weet, wat niet deert? 

Malibu2 schreef op 18-04-2024 om 08:08:

Dat is inderdaad wel heel erg extreem weinig Moirmel. Weet je waarom ze niet wil? En weet ze van je plannen of is het wat niet weet wat niet deert?

Sorry voor het lange antwoord.
Ik wist toen ik een relatie met mijn vrouw begon dat seks een probleem zou kunnen worden. Mijn vrouw heeft hiervoor een relatie gehad van 10 jaar, waarbij de laatste zeven jaar zonder seks (hun huwelijk is nooit geconsumeerd), terwijl ik hiervoor alleen een knipperlicht relatie heb gehad van zeven jaar, maar waarbij we zelfs na zeven jaar nog elke dag seks hadden. Om je een idee te geven van mijn vrouw haar ervaring: ze was 37 toen ik haar leerde kennen en bij mij was het de eerste maal dat ze bovenaan zat (weet het, vond dit ook heel vreemd)

Waarom ze niet wil? Als ik positief denk, dan is het omdat het haar niet interesseert. Als ik negatief denk, dan is het een bestraffing omdat ik mijn baan verloren ben en daarna bijna twintig kilo ben aangekomen. Ik hoop heel hard het eerste maar kan niet vermijden het tweede te denken.

Over het laatste. Als vrijdag doorgaat dan gaat mijn vrouw dit nadien te weten komen. Ik ben een verschrikkelijk slechte leugenaar en ben liefst zo eerlijk mogelijk. Ik heb haar recent nog voorgesteld om naar een open relatie te gaan, maar dit gesprek eindigde met mijn vrouw compleet overstuur en in tranen. Misschien is dit moeilijk te geloven maar ik zie haar dol graag, voor mij is zij een fantastische partner en we zijn gewoonweg een stevig koppel. 
Enfin, zit nog in dubio. Voor mij is het slechts seks, maar mijn vrouw denkt er anders over. Misschien dat ik toch maar weer eens het gesprek over een open relatie open breek. 

Femke09 schreef op 17-04-2024 om 19:17:

Suffie, ik probeer nu al een paar dagen uit te leggen dat vrijdagavond supergezellig gaat worden, maar dat we het 'tweede honk' niet gaan halen omdat er een periodiek probleem tussen zit...
En nee, dat ga ik niet nóg duidelijker zeggen, want wie gaat er al zo gauw vanuit dat het wel zal uitlopen op... (oké ik, en ik had er veel zin in ook, maar ja, dat gaat dus niet).

-knip-

Moirmel schreef op 18-04-2024 om 08:50:

[..]


Wat een ongelooflijk lastige situatie en dubbel want je bent gek op haar (dat snap ik, dat kan los staan van seks) maar een normaal onderdeel van een relatie is ook seks. Dan kun je het over de frequentie hebben, maar dit is wel heel extreem. 

Als ze in haar vorige huwelijk ook al zeven jaar geen seks heeft gehad (en ik vermoed daarvoor wellicht ook maar weinig), dan zou ik niet denken dat het nu veroorzaakt wordt doordat jij je baan bent verloren en bent aangekomen. Het klinkt meer alsof er in haarzelf, om wat voor reden dan ook, weinig behoefte is. Dat kan, maar dan vind ik jouw voorstel voor een open relatie niet raar. Want zij beslist nu eenzijdig dat er voor jullie beide geen seks in zit. 

Malibu2 schreef op 18-04-2024 om 09:32:

[..]

Wat een ongelooflijk lastige situatie en dubbel want je bent gek op haar (dat snap ik, dat kan los staan van seks) maar een normaal onderdeel van een relatie is ook seks. Dan kun je het over de frequentie hebben, maar dit is wel heel extreem.

Als ze in haar vorige huwelijk ook al zeven jaar geen seks heeft gehad (en ik vermoed daarvoor wellicht ook maar weinig), dan zou ik niet denken dat het nu veroorzaakt wordt doordat jij je baan bent verloren en bent aangekomen. Het klinkt meer alsof er in haarzelf, om wat voor reden dan ook, weinig behoefte is. Dat kan, maar dan vind ik jouw voorstel voor een open relatie niet raar. Want zij beslist nu eenzijdig dat er voor jullie beide geen seks in zit.

Bedankt voor je bericht. Ik denk echt dat er een verschil is met behoefte tussen ons. Om je een idee te geven: zij heeft in totaal minder dan 10 sekspartners gehad, terwijl het cijfer bij mij ruim over de honderd ligt. 
Misschien een vraag die iemand kan oplossen: hoe maak ik mijn vrouw duidelijk dat ik wel buitenshuis ga neuken, maar dat zij mijn partner blijft en ik haar fantastisch vind. 
Gewoon neerleggen bij een seksloos bestaan, het is frustrerend. 

Moirmel, Malibu2 zegt verstandige dingen.
En eerlijk, ik zou willen dat mijn ex de moed had gehad om de s*ks, los van de liefde, buiten de deur te zoeken. Hij blij, ik blij, ja toch?

Femke09 schreef op 18-04-2024 om 10:02:

Moirmel, Malibu2 zegt verstandige dingen.
En eerlijk, ik zou willen dat mijn ex de moed had gehad om de s*ks, los van de liefde, buiten de deur te zoeken. Hij blij, ik blij, ja toch?

Maar zou je blij geweest zijn als je het wist?

Moirmel schreef op 18-04-2024 om 10:19:

[..]

Maar zou je blij geweest zijn als je het wist?

Gek genoeg wel. Want voor mij was het nu een verplichting en voelde ik me schuldig, steeds als ik nee zei. 

Het is een ontzettend trouwe hond, dus die zou ik erin vertrouwen. Maar dat kan per man verschillen, je moet wel een goed gevoel houden bij elkaar.

En ik hield wel van geknuffel, dat mocht gewoon.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.