Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
21-07-2026 om 08:42
Roos57 schreef op 21-07-2026 om 08:27:
eigenhandig naar binnen timmer 😂😂😂😂
Ik had gisteravond geen zin om me weer helemaal aan te kleden maar als dit zo doorgaat, dat denk ik wel na eerdere vakanties, krijg ik wel de motivatie om voordat ik naar bed ga de straat op te gaan en ze naar huis te sturen. Vorige week stonden ze ergens om 00.30 nog op een trampoline te springen en te gillen. Ik weet datresultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst geven maar de ervaring leert.............
Rekenenisleuktaalook
21-07-2026 om 08:50
Man man man wat ben je actief op de vroege morgen. Misschien kun je even het vuil naar de verzamel/sorteerplaats brengen? Niet die van de camping maar die van het dorp, of het volgende dorp of zo. Lopend graag, dan kan ik nog even anderhalf uur wakker worden....
lientje69
23-07-2026 om 11:14
Kastje naar muur en terug. Waarom wijzen jullie allemaal naar elkaar? Heb hier zo de kracht niet voor....😡
JtM
23-07-2026 om 16:41
Zoon en ik gaan dit weekend onverwachts iets heel leuks doen maar ik heb geen zin om het jou te vertellen omdat ik nu al weet hoe je gaat reageren... jij wil dit als eerste met zoon doen, maar als we op jou moeten wachten is hij 16 voordat hij dit een keer gaat meemaken. Daarom maar gewoon 'ja' gezegd op deze kans en dan zien we je reactie wel tegemoet... hopelijk kan je tegenover zoon wél leuk reageren.
Rogue
23-07-2026 om 17:14
schuif dat hele diner in je reet... heb er geen zin meer in weiger me om in allerlei bochten te wringen.
weet niet of ik nu boos moet zijn..of niet... want nee het is geen verassing maar toch voel me wel een beetje minder verassend nu 🙃
buufie
23-07-2026 om 18:02
Wat ben ik blij dat ik je gewoon 6 weken niet tegenkom op het werk. Ga je nog wat extra werken, zodat je eerder met pensioen kan? Heel graag!!
Rogue
24-07-2026 om 11:35
pfffft............ hoofdpijn deze mensen, wat is dat toch met niet communiceren 
Regendrup.
24-07-2026 om 14:51
Fijn dat je gepensioneerd bent. Fijn dat je een grote tuin hebt. Minder fijn dat je dus denkt dat je 24/7 in je tuin kunt hakken/zagen/slijpen/weet ik het wat je allemaal voor kabaal maakt.
Bakblik
26-07-2026 om 10:09
Buurman als je met je moeder en je broer en zus in de tuin zit en je vind dat het om 23.40 te koud wordt hoef je niet "nog even" de vuurkorf aan te steken. Je kunt ook gewoon naar binnen gaan.
Nu heb ik ramen en deuren dicht gedaan om jullie niet te horen en te ruiken.
Inmiddels zijn wij wakker (jij nog niet) en willen wij gebruik maken van het aantrekkende windje om ons huis wat af te koelen. Krijgen we weer die stank van die vuurkorf in huis.
Wij wonen te dicht op elkaar om buiten vuurtjes te stoken zonder elkaar te hinderen.
Er is een leuk huis te koop in het buitengebied van het dorp. Ga daar wonen kan je zoveel fikkie stoken als je wilt.
Herfstappeltaart
26-07-2026 om 10:45
Bakblik schreef op 26-07-2026 om 10:09:
Buurman als je met je moeder en je broer en zus in de tuin zit en je vind dat het om 23.40 te koud wordt hoef je niet "nog even" de vuurkorf aan te steken. Je kunt ook gewoon naar binnen gaan.
Nu heb ik ramen en deuren dicht gedaan om jullie niet te horen en te ruiken.
Inmiddels zijn wij wakker (jij nog niet) en willen wij gebruik maken van het aantrekkende windje om ons huis wat af te koelen. Krijgen we weer die stank van die vuurkorf in huis.
Wij wonen te dicht op elkaar om buiten vuurtjes te stoken zonder elkaar te hinderen.
Er is een leuk huis te koop in het buitengebied van het dorp. Ga daar wonen kan je zoveel fikkie stoken als je wilt.
Irritant. Gisteren zaten wij op een terras te lunchen en een tafeltje voor ons zat een dame te roken. De wind was natuurlijk precies onze kant op. Dame ging weg, wij blij, maar toen kwamen er een moeder en dochter aan hetzelfde tafeltje zitten en die staken allebei een sigaret op
. Totaal niet bezig met de vraag of iemand daar misschien last van zou kunnen hebben.
Wanneer wordt dat nu eens verboden op terrassen?