Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Broodjebrie
10-07-2026 om 08:51
je weet al 3 weken dat we op die datum uit eten gaan. Er zijn meerdere mogelijkheden om daar te komen dus regel het nu eens een keer! En nee ik ga je niet halen want er zijn meerdere wegen afgesloten en de zomervakantie begint dan ook hier, dus het zal heel druk zijn op de wegen.
Damoontje
10-07-2026 om 09:03
Ik had een rustig dagje thuis gepland maar nu hebben de buurkinderen de blokfluit ontdekt. Au au mijn hoofd.
Bakblik
11-07-2026 om 14:08
Kijk niet steeds op die thermometer om te bepalen of je het "te warm" vindt.
Het is op de thermometer 30 °C inderdaad maar zo voelt het niet als je buiten bent.
Volgens de temperatuurkaart van de KNMI is het bij ons 23 graden en zo voelt het ook.
Die thermometer hangt op een houten schutting, dat geeft geen objectieve meeting weer dat hout wordt door de zon veel warmer. In de schaduw van de boom is het heerlijk.
Rekenenisleuktaalook
13-07-2026 om 20:10
Jammer dat we geen Yahtzee mee hebben. Vreselijk spel voor op de camping maar na een hele middag luisteren naar jouw zakelijke gebel, nadat we precies weten hoe het er in jouw bedrijf aan toe gaat, zou ik je graag de hele avond naar de dobbelsteen laten luisteren. En nee, dan leggen we er geen opgevouwen theedoek tussen. Wat, ik doe zelfs de dobbelsteen niet in het nep-leren bekertje, maar in het geëmailleerde kroesje dat we nog ergens in het krat hebben zitten.
Bakblik
13-07-2026 om 22:06
Rekenenisleuktaalook schreef op 13-07-2026 om 20:10:
Jammer dat we geen Yahtzee mee hebben. Vreselijk spel voor op de camping maar na een hele middag luisteren naar jouw zakelijke gebel, nadat we precies weten hoe het er in jouw bedrijf aan toe gaat, zou ik je graag de hele avond naar de dobbelsteen laten luisteren. En nee, dan leggen we er geen opgevouwen theedoek tussen. Wat, ik doe zelfs de dobbelsteen niet in het nep-leren bekertje, maar in het geëmailleerde kroesje dat we nog ergens in het krat hebben zitten.
Hilarisch!
Kan je geen rummikub gaan doen of scrabble met een tijdslimiet? Bij scrabble 2 minuten voor een beurt bij rummi 5 en dan iedere keer die kookwekker lekker laten piepen. 😜
Broodjebrie
15-07-2026 om 22:04
oh heb je weer een nieuwe liefde? Zullen je kinderen leuk vinden, steeds wennen aan een nieuwe man. Je had beter bij je exman kunnen blijven, die zorgde voor stabiliteit.
kerst
16-07-2026 om 08:06
Onderburen jullie moeten nooit meer zeiken over geluidsoverlast van mij. Jullie hebben veel meer lawaai dan mijn twee andere buren bij elkaar.
Damoontje
16-07-2026 om 08:57
Ik heb gedroomd dat ik vreemd ging aaah. Het was ook heel duidelijk met wie, een bestaand persoon uit het echte leven. Ik heb hem denk ik op FB voorbij zien komen deze week, anders geen idee hoe ik daar opeens bij kom, heb die man al jaren niet gezien.
Rogue
16-07-2026 om 13:31
kan je je gefilterde instagram lovey dovey BS bij je zelf houden
3 berichten in 2 dagen is wel erg veel vraag me nog steeds af hoelang jij blijft plakken ☕️🐸
Herfstappeltaart
17-07-2026 om 18:36
Ik ben doodmoe van de hitte van de afgelopen dagen. Nul energie over en nu erger ik me dood aan dat irritante gekrijs van die meeuwen
. Ik wil rust, rust, rust.
Bakblik
21-07-2026 om 08:11
Woonplaats, 20 juli 2026, 23.44 uur.
Lieve buurtgenoten,
Voor die kinderen, voor jezelf maar vooral voor anderen in de buurt is het helemaal niet gek als je die kinderen (8-14)* zo rond 21.30 eens naar huis roept. Laat ze even rustig worden, geef ze nog wat drinken na dat hollen en gillen dat ze hebben gedaan lusten ze dat wel. Laat ze even lekker warm douchen en stop ze in bed!
Wij liggen daar namelijk al massaal in een onze kinderen (4-21) ook.
Morgen om 6.30 beginnen de werkmannen op de bouw weer dan zijn wij wakker. Dat geeft niet, want de wekker staat 4 dagen in de week op 6.35, omdat wij gewoon moeten werken!
6 Weken zulk gekrijs tot zo laat op de avond gaan wij niet trekken.
Doe er wat aan, voordat ik ze eigenhandig naar binnen timmer! Kan niet beloven dat ik dat voornamelijk verbaal zal doen.
Met vriendelijke groet,
De buren van nummer 83 t/m 91.
* leeftijden geschat op basis van lengte en fysiek voorkomen en wat ze doen op straat.