Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

wanneer ga je eigenlijk... zijn nu 3 maanden verder en je bent er nog steeds  

Sommige kinderen lijken niet meer opgevoed te worden. Alleen gevoed. 

En aso man die moest voordringen bij geldautomaat. En dan ook nog commentaar had dat ik te dicht achter hem stond    

Bloemenzee schreef op 03-03-2026 om 19:01:

Het toppunt van niet goed zijn in complimenten ontvangen: de intentie in twijfel trekken.

Jaaaa! Ik ben soms wat scheutig want ik roep het meteen als ik iets leuk of mooi of aardig vind maar soms krijg ik dan zo'n blik van 'Whats your angle here?'

waarom zijn klus geluiden zo facking iritant  ik wordt gek en voel me al niet lekker 

wat vraag jij toch veel bevestiging zeg. Kan wel merken dat jij bepaalde dingen uit je jeugd hebt gemist. 

Google-en. Niet slim lientje, niet slim

Hoe. Fucking. Moeilijk. Kan. Het. Zijn. 

Waarom denk je zelf niet na? 

Pleassssssseeee ga gewoon akkoord met de convenant zoals ie nu is, je komt er al heel goed vanaf en ik wil ons kind later niet dit verhaal vertellen. 

Misschien moet ik nog een beetje meer geduld hebben, maar ik voel me geflest. Voor een tientje wilde ik het risico wel nemen, maar het voelt toch stom. “De meeste mensen deugen” my ass

Nee ik hoef niet naar beter horen! Ik stel vragen, omdat ik lange aan elkaar gebreide zinnen van jullie niet kan volgen! Zeker als de een het halverwege overneemt van de ander weet ik niet meer wie wat heeft gezegd. 
Als ik vraag wie welke avond wel of niet mee-eten wil ik per persoon een lijstje van maandag wel dinsdag niet enzovoort. Niet dat er door elkaar wordt gepraat van maandag wel, morgen niet, donderdag laat en overmorgen moet ik eten meenemen en zaterdag krijg ik eten van de baas.
Ik houd dat niet bij met notuleren. Opnieuw en dan een voor een; ieder zijn eigen week even doornemen.

wat zijn jullie een flutorganisatie zeg. Voor jullie wil ik echt nooit gaan werken!! 

Met zo'n waakse rashond ga je toch niet op een appartement in de stad wonen. Hij blaft om bijna alles.

kerst schreef op 19-03-2026 om 11:04:

Met zo'n waakse rashond ga je toch niet op een appartement in de stad wonen. Hij blaft om bijna alles.

Ik had er gisteren ook een over een hond maar nog niet gedeeld hier,  komt ie:

Met zo'n onogevoed keffertje dat niet luistert ga je toch geen kleding kopen!  Staat dat keffertje ineens bij mij in de paskamer tegen mij op te springen met zijn natte snuit tegen de beige broek die ik aan het passen was. Laat die hond thuis of buiten met je partner! 

Gelukkig voor mij was de broek niet een juist model voor mij.  Te wijd bij de taille, te strak op de billen, ik heb hem afgegeven bij de kassa met de mededeling wat er was gebeurd. Zag er niet fraai uit die kwijlplek op de knie. 

Bakblik schreef op 19-03-2026 om 11:12:

[..]

Ik had er gisteren ook een over een hond maar nog niet gedeeld hier, komt ie:

Met zo'n onogevoed keffertje dat niet luistert ga je toch geen kleding kopen! Staat dat keffertje ineens bij mij in de paskamer tegen mij op te springen met zijn natte snuit tegen de beige broek die ik aan het passen was. Laat die hond thuis of buiten met je partner!

Gelukkig voor mij was de broek niet een juist model voor mij. Te wijd bij de taille, te strak op de billen, ik heb hem afgegeven bij de kassa met de mededeling wat er was gebeurd. Zag er niet fraai uit die kwijlplek op de knie.

Snap je ergernis helemaal, in Nl stikt het van de onopgevoede honden (dankzij de lakse eigenaren).

Tijd geleden springt er een hond met zijn vuile poten tegen mijn lichtgrijze jas aan. Ik zeg, kijk eens de poten staan op mijn jas komt net van de stomerij. Antwoord, ach stel je niet aan. Kon me nog net inhouden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.