Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Yumi schreef op 28-02-2026 om 10:48:

[..]

Wat jammer dat het zo loopt, ik hoop dat ze snel reageren!

Is deze baan ook in de zorg? Je zou toch verwachten dat ze je met toeters en bellen binnenhalen gezien de tekorten.

Ja, in de zorg inderdaad. 

Broodjebrie schreef op 28-02-2026 om 12:07:

[..]

Ja, in de zorg inderdaad.

Raar, terwijl je bij de thuiszorg hier alleen een online formulier hoeft in te vullen. Contract per post. Zonder je ooit te hebben gezien krijg je via de app info over de cliënten waar je aan het werk kan. Daar vind ik overigens ook wat van 

Yumi schreef op 28-02-2026 om 13:25:

[..]

Raar, terwijl je bij de thuiszorg hier alleen een online formulier hoeft in te vullen. Contract per post. Zonder je ooit te hebben gezien krijg je via de app info over de cliënten waar je aan het werk kan. Daar vind ik overigens ook wat van

Oh nee, dat is hier niet zo bij huidige werkgever. Daar kom je wel eerst op gesprek en loop je mee met een collega. Dat laatste is wel vrij nieuw bij ons trouwens. 

Contractverlenging gebeurt wel digitaal.

Broodjebrie schreef op 28-02-2026 om 14:00:

[..]

Oh nee, dat is hier niet zo bij huidige werkgever. Daar kom je wel eerst op gesprek en loop je mee met een collega. Dat laatste is wel vrij nieuw bij ons trouwens.

Contractverlenging gebeurt wel digitaal.

Fijn dat dit niet overal zo gebeurd. 

Hoop dat ze je volgende week snel duidelijkheid geven, succes!

Waarom is alles altijd zo moeilijk??

Yumi schreef op 28-02-2026 om 15:47:

[..]

Fijn dat dit niet overal zo gebeurd.

Hoop dat ze je volgende week snel duidelijkheid geven, succes!

Ik hoop het ook, dank je wel

Wat een kutpillen zijn dit zeg!

Nee dokter I, mijn moeder is nog niet bij dokter C geweest. Jij stelde dat in december voor en zou dokter C vragen mijn moeder eerder op te roepen, zodat jullie in overleg de medicatie aan konden passen.
Mijn moeder zou zoals was afgesproken een mail krijgen met een link om een afspraak te maken, die mail kwam vorige week pas en een afspraak maken voordat ze vandaag bij jou moest komen lukte niet. Sterker nog, een afspraak maken op een datum voor de jaarlijkse controle eind mei was sowieso niet mogelijk.
Daar kan je teleurgesteld over zijn, maar dat is niet onze fout! Stuur jij je collega even een spoedbericht wil je? Mijn moeder is oud en beleefd, die blijft herhalen dat jij wil dat zij eerder gezien wordt en laat zich wegsturen.
Nu ik heb gebeld is de assistente iets meer overtuigd van de noodzaak maar eerder dan begin mei mag ze niet plannen zonder dat dokter C daar toestemming voor heeft gegeven.
Als dit gewijs naar elkaar zo doorgaat is mijn moeder straks in een nog slechtere conditie door de slechte doorbloeding, DOE IETS!!!! DIT GAAT NIET GOED EN DUURT AL VEEL TE LANG. Als er sinds december een idee is dat die ene pil gehalveerd moet worden moet dat toch binnen een paar weken geregeld kunnen worden, dat hoeft toch geen 5 MAANDEN te duren!

Geen kinderen hebben lijkt me soms zó chill. 

Netherfield schreef op 03-03-2026 om 16:25:

Ik denk zeker te weten dat meer mensen hier af en toe last van hebben. Ik in ieder geval wel. 

Heb in alle fases van opvoeden weleens gedacht dat ik ze achter het behang wilde plakken. Soms de een soms de ander en soms samen. 

Ik vind geen kinderen heerlijk! Kan me ook niets voorstellen bij een kinderwens voelen 

Waarom schreeuwen die piep!kinderen van de buren altijd zo. Eerste dagen leuk weer en ik zit alweer uren in het gekrijs als ze op die trampoline staan te jumpen.
Doe eens rustig!!!!!!!

Een keer een gil of een schreeuw dat kan dat deden mijn kinderen ook wel maar dit is niet normaal! 

Netherfield schreef op 03-03-2026 om 16:25:

Dat is het zeer zeker 😁

bewust kindvrij ♥️ ik vind kinderen wel leuk maar voel niet de behoefte om er zelf 1 te hebben. Ik ben gewoon de leuke en lieve tante 

Het toppunt van niet goed zijn in complimenten ontvangen: de intentie in twijfel trekken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.