Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Rekenenisleuktaalook schreef op 25-02-2026 om 21:02:

Haal of houd allemaal je kut-kat binnen als die krols is. Wat een kabaal weer!

Zo herkenbaar... een vroegere buur zei toen ik vroeg om die kat binnen te houden omdat de halve buurt er wakker van lag... dan lig ik er zelf wakker van  Heb toen gezegd dat er nog 'n optie was, sterilisatie, dat was te duur...echt ik word weer boos als ik er aan denk.

Xxxxxxx

Schemerlampje schreef op 25-02-2026 om 20:55:

[..]

Ik zou me ook afvragen hoe zinvol dit is op dit moment, zolang de oorlog nog bezig is. Heb je straks dingen weer opgebouwd voor veel geld, gooien de Russen er weer een bom op.

Nou, precies dit!

ik wil nog een frikandel  🙃

Wat een waardeloze  leiding en communicatie.

'je wordt nog gebeld'

Ja wanneer dan? Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen zeker!? Blijkbaar heeft het geen haast ofzo. Als jullie me vandaag niet meer bellen ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten.

Broodjebrie schreef op 27-02-2026 om 13:40:

'je wordt nog gebeld'

Ja wanneer dan? Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen zeker!? Blijkbaar heeft het geen haast ofzo. Als jullie me vandaag niet meer bellen ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten.

Oh hier nog zo een. Die heeft nu een berichtje gestuurd: blijkbaar willen jullie me toch niet zo graag..

Wat een gezeik allemaal zeg. Is er nou werkelijk niemand die normaal kan doen? Ik word hier echt gek van!!!  ( en kan er gezien mijn gezondheidssituatie niets aan veranderen  wat het nog frustrerender maakt )

lientje69 schreef op 27-02-2026 om 16:13:

[..]

Oh hier nog zo een. Die heeft nu een berichtje gestuurd: blijkbaar willen jullie me toch niet zo graag..

Ik baal er echt van. Werd door personeelszaken al snel gebeld toen ik solliciteerde, maar de betreffende locatie is erg traag. Ben best gefrustreerd. 

Geef dat kind een bordje friet, dan houd hij wel op met gillen want dat wilde hij al toen jullie binnen kwamen. Hij mocht geen friet want jullie namen ook een broodje. Een tosti is niet heel veel gezonder dan friet hè? En in jullie geval wel veel gezelliger. Ook voor ons. 

Broodjebrie schreef op 27-02-2026 om 17:35:

[..]

Ik baal er echt van. Werd door personeelszaken al snel gebeld toen ik solliciteerde, maar de betreffende locatie is erg traag. Ben best gefrustreerd.

Hier ook een hele boze en gefrustreerde man. Zo ongeveer hetzelfde verhaal. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.