Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Yumi
31-01-2026 om 23:10
Lichtbron schreef op 31-01-2026 om 16:24:
Dat ik bijna geen geld meer op mijn rekeningen heb staan. En vandaag mijn premie van de CZ. heb terug geboekt zodat ik kon tanken en boodschappen kon doen.
Ik gisteren bij de gemeente ben geweest om financiële bijstand te krijgen.
Nog steeds bij mijn ouders woon, waar de gemoederen steeds hoger oplopen.
Mijn dochter, haar vriend en ik als ik financieel weer wat meer lucht met ons drieën iets willen gaan huren.
En dat ik zo ontzettend moe ben lichamelijk en geestelijk... 😮💨🥺
Ach wat naar voor jullie Lichtbron, ik zou daar ook moe van worden.... Geen rust en dan ook nog financiële problemen.
Een advies, bel maandag direct met het CZ en leg uit dat het geen onwil is maar onmacht. Anders krijg je straks ook nog invorderingskosten, je kan beter een betalingsregeling vragen.
Sterkte en succes met solliciteren!
rionyriony
02-02-2026 om 06:01
Sh*t, ging gisteren vreselijk door mijn rug en had meteen de grootste moeite om me te bewegen en kan verder niet veel meer doen. Ik probeer het te reconstrueren om de feiten op een rijtje te krijgen zodat ik een idee heb wat er precies gebeurde opdat ik dat voorlopig kan vermijden maar ik heb zeker geen andere bewegingen gemaakt dan anders bij mijn weten.
Ginevra
02-02-2026 om 14:02
Mens je bent gestoord. Ga met pensioen want jij moet geen bedrijf meer runnen, je bent knettergek.
Evaluna
03-02-2026 om 18:59
Ik kwam niet vooruit vandaag. Heb dus hardlopen de hele dag voor me uit geschoven en nu zit ik bij paardrijden van dochter terwijl ik eigenlijk wil hardlopen.
Broodjebrie
03-02-2026 om 21:25
oh wat een verrassing, je gaat weer niet mee!
Je zegt elk jaar dat je meer met ons wilt ondernemen, maar als het eenmaal zover is haak je weer af want je moet extra werken. Ik snap dat je een goede werknemer wilt zijn voor je baas maar je hebt ook nog een privéleven.
We gaan je gewoon niet meer vragen, want 9 van de 10 keer weten we het antwoord al.
Bakblik
04-02-2026 om 07:49
Rectificatie lijdt voor jouw als nieuwe hoofdredacteur van het clubblad tot gezichtsverlies en dat is niet fijn, dat snap ik. Maar door jouw creatieve digitale knip en plakwerk lijden vrijwilligers die al meer dan 50 jaar actief zijn gezichtsverlies. Vind je dat wel oké?
Kijk naar het belang van de club en plaats die rectificatie! Houdt daarbij in gedachten wat het thema was van de gewraakte editie: Samenwerken en verbinden.
Als je nu, na het tweede verzoek, nog niet rectificeert kan het zijn dat er nog meer vrijwilligers binnen de club het bijltje erbij neer gooien. Ik ben al gestopt in mijn "proeftijd". Ik laat me niet als oud vuil behandelen door het bestuur van deze club.
Het is één verrotte cultuur, bestuur, redactie van het clubblad jullie zitten er alleen voor jezelf en jullie eigen cv. Het overgrote deel van de leden voelt niks van het samen club zijn en de verbinding waarover werd gesproken in de editie van november.
Zak in de stront! Mij zien jullie echt niet meer en ik hoop dat mijn vader mijn voorbeeld volgt!!!! Wat een schijnheilig zooitje daar moet je toch niet bij willen horen!
Sommige vrijwilligers die ik ken zijn prima mensen en ik bewonder ze dat ze onder dit vreemde beleid, dat al jaren duurt, nog actief blijven voor de club. Bij mij stopt het, ik ben niet de derde generatie Bakker die actief is voor deze club.
rionyriony
04-02-2026 om 16:11
Tjee, wat een zeurbedrijf daar in Duitsland. De tweede moeilijk doende shop in Duitsland op één dag. Zo verdien je nooit iets in Europa als je al je klanten zo tegemoet treedt.
Al mijn e-mailadressen zijn op dus bye bye. Geen bestelling.
En ik maar denken dat Nederland het klantonvriendelijkste land was dat ik kende. Maar er is een winnaar!
Dolfje
04-02-2026 om 17:40
Nou daar doen de artsen dan zo hard hun best voor, waarom heb je daar niet gewoon vertrouwen in en denk je het altijd beter te weten.
Grindelwald
06-02-2026 om 15:09
Houd toch je muil. Met je bijdehante opmerkingen die niemand grappig vindt.
rionyriony
07-02-2026 om 11:47
Ik vond dit een eruit springend bericht:
"Gokken op terugkeer Jezus of val kabinet? Toezichthouder wil het stoppen"
Ik vond dit wel aparte, niet voor de hand liggende keuzes tussen uitzonderlijke opties
Maar goed, het ging niet om het feit dat Christus moest terugkeren om het kabinet in goede banen te leiden want er zit al een afgedwaald christelijk schaap in het komende kabinet en dat laatste, die val, gebeurt tóch niet, wat best teleurstellend is.
En die aparte nieuwe functie van de toezichthouder? Welke toezichthouder? Ze hebben erg veel macht die ongekozen bureautjes betaald van ons belastinggeld maar dit is toch wel heel erg opzichtig ondemocratisch. 
Het bleek om iets heel anders te gaan: een goksite waar je kan wedden of een kabinet gaat vallen of dergelijke, Polymarket.