Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Jujubee
08-01-2026 om 08:38
Echt joh? Ga jij mij nou de beste wensen geven? Na alles wat je mij geflikt hebt? Flikker een eind op. Ik mis mijn kat nog elke dag dankzij jou. Pokkenwijf.
Dorestad
12-01-2026 om 16:19
lientje69 schreef op 12-01-2026 om 15:11:
Verdomme. Wéér mijn verwachtingen bijstellen.
Wat nu Lientje69? Over jezelf of anderen?
lientje69
12-01-2026 om 17:20
Dorestad schreef op 12-01-2026 om 16:19:
[..]
Wat nu Lientje69? Over jezelf of anderen?
Mezelf
Opbouwen zal waarschijnlijk een stuk langzamer gaan dan ik in het hoofd had.
Dorestad
12-01-2026 om 17:28
lientje69 schreef op 12-01-2026 om 17:20:
[..]
Mezelf
![]()
Opbouwen zal waarschijnlijk een stuk langzamer gaan dan ik in het hoofd had.
Verdrietig. Dikke knuffel
lientje69
12-01-2026 om 17:45
Dorestad schreef op 12-01-2026 om 17:28:
[..]
Verdrietig. Dikke knuffel
Thnx.
Broodjebrie
15-01-2026 om 14:05
ja, dat krijg je dus als je jarenlang je diabetes verwaarloosd. Je lichaam heeft nu 2 keer heel hard aan de noodrem getrokken dus laat dit een enorme waarschuwing zijn... je doet er heel luchtig over maar diabetes kan wel degelijk veel aanrichten als je niet oppast.
Bakblik
15-01-2026 om 14:14
Ik wil best je pakketje ophalen bij het pakketpunt maar ik maak er wel een combinatierit van als ik mijn medicatie moet ophalen bij de apotheek. Zeker nu het zo regent ga ik er geen 2x door op de fiets!
En bovendien: Morgen moet je naar de werkplaats, op je veiligheidsschoenen zonder overhemd en zonder nette pantalon. Die oude riem misstaat echt niet in je spijkerbroek.
IK GA DUS NIET DOOR DE REGEN ZOLANG IK GEEN BERICHT HEB VAN DE APOTHEEK DAT MIJN PILLEN ER ZIJN!
Nehalennia
15-01-2026 om 14:59
Broodjebrie schreef op 15-01-2026 om 14:05:
ja, dat krijg je dus als je jarenlang je diabetes verwaarloosd. Je lichaam heeft nu 2 keer heel hard aan de noodrem getrokken dus laat dit een enorme waarschuwing zijn... je doet er heel luchtig over maar diabetes kan wel degelijk veel aanrichten als je niet oppast.
God herkenbaar dit. Ouder heeft het ook en doet nog steeds alsof hij er met een zoetje in zijn koffie vanaf is, terwijl het al een paar keer kantje boord is geweest.
Broodjebrie
15-01-2026 om 15:15
Nehalennia schreef op 15-01-2026 om 14:59:
[..]
God herkenbaar dit. Ouder heeft het ook en doet nog steeds alsof hij er met een zoetje in zijn koffie vanaf is, terwijl het al een paar keer kantje boord is geweest.
Ja, mijn vader gebruikt ook veel dingen als excuus, en wuift onze zorgen weg. Hij heeft al jaren diabetes en vooral de laatste jaren schommelt zijn suiker steeds meer, het is ook al een paar keer kantje boord geweest.
'Maar nu is alles onder controle hoor, al een paar maanden'
Ja pap, dat is fijn, maar de afgelopen jaren was het echt een drama. En als jij ook nog eens slecht eet, is dat met diabetes echt link.
En in zijn familie zitten ook hart en vaatziekten en zijn hart krijgt het ook steeds moeilijker de laatste jaren.. nu heeft meneer inmiddels wel een pacemaker, maar toch..
Evaluna
17-01-2026 om 19:17
Ach, een oudere op mijn werk is zo achterdochtig naar zijn partner. Het kwam door ziekte, maar hoe hij erbij zat en wat hij haar allemaal voor de voeten gooide, deed me zo aan mijn ex denken.
Mijn ex is behoorlijk achterdochtig en ik kan me zomaar voorstellen dat als hij oud is het op deze manier zou gaan.
Gelukkig ben ik niet meer zijn partner en kan hij het ook niet meer op mij botvieren. Blijkbaar ook niet meer emotioneel, want het doet me weinig. Behalve dat ik het sneu vind voor het echtpaar.
Broodjebrie
19-01-2026 om 14:48
en bedankt collega, door jou heb ik meer werk gehad vandaag en zijn er 2 cliënten over de zeik. Ik hoop dat de rest van de week soepeler verloopt.