Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Lichtbron, misschien is (onbetaald) huisoppas zijn ook nog een tijdelijke optie voor je dochter. Zijn sites voor .

Ik ben erachter waarom ik niet mee gevraagd ben. Blijkbaar was het "te duur" voor mij.
Ik heb terug ge-appt dat ik zelf wel kan beslissen hoeveel ik uitgeef aan eten, drinken en de busreis. En dat ze me het gewoon hadden moeten vragen. 
Ik heb nog geen reactie gehad. 
Ik heb er gewoon een brok van in mijn keel. 

Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 10:29:

Ik ben erachter waarom ik niet mee gevraagd ben. Blijkbaar was het "te duur" voor mij.
Ik heb terug ge-appt dat ik zelf wel kan beslissen hoeveel ik uitgeef aan eten, drinken en de busreis. En dat ze me het gewoon hadden moeten vragen.

Oh daar zou ik ook niet gecharmeerd van zijn . Jij kan prima zelf beslissen of bepalen of evt wat regelen.

O wat naar dit. Anderen die voor jou beslissen dat je niet mee kan doen vanwege jouw financiële situatie. Dat ze niet reageren als je er wat van zegt is helemaal erg.

Ja, dat vond ik ook. Ben er gewoon naar van... 

JtM

JtM

15-12-2025 om 10:57

Wat naar Lichtbron... ze hadden op zijn minst je mee kunnen vragen. Mocht je het dan niet kunnen betalen had je dat zelf kunnen aangeven i.p.v. dat zij dat voor je beslissen. Ik ben benieuwd of ze hier nog op terugkomen. 

JtM

JtM

15-12-2025 om 10:58

Ik zit echt even enorm met mezelf in de knoop en ik moet hier voor mezelf uitkomen, kan en wil dit met niemand bespreken. Het huilen staat me nader dan het lachen. Ga het liefst in bed liggen met de dekens over me heen tot dit over is. 

Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 10:53:

Ja, dat vond ik ook. Ben er gewoon naar van...

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen op mijn reactie... Of eigenlijk gespannen is beter verwoord. 

Ja dat kan ik me voorstellen Lichtbron.

JtM schreef op 15-12-2025 om 10:57:

Wat naar Lichtbron... ze hadden op zijn minst je mee kunnen vragen. Mocht je het dan niet kunnen betalen had je dat zelf kunnen aangeven i.p.v. dat zij dat voor je beslissen. Ik ben benieuwd of ze hier nog op terugkomen.

Dit. Had het gewoon even gevraagd.. 

Nou ja zeg...

Als echte vriendin zou ik bij zoiets te denken, jouw deel betaald hebben.  Ná het eerst netjes aan jou te vragen dus. Want mee zou je zijn gegaan. Anders gewoon op mijn kosten. Daar ben je toch vrienden voor? Om zoiets nu zonder overleg te beslissen  , belachelijk.  Rare vriendinnen hoor..

Lichtbron 

Oh wat lullig joh.. Ik hoop dat je hier toch nog een keer een goed gesprek over kunt hebben. Erg kwetsend dit. 

JtM schreef op 15-12-2025 om 10:58:

Ik zit echt even enorm met mezelf in de knoop en ik moet hier voor mezelf uitkomen, kan en wil dit met niemand bespreken. Het huilen staat me nader dan het lachen. Ga het liefst in bed liggen met de dekens over me heen tot dit over is.

Ook voor jou 

JtM schreef op 15-12-2025 om 10:58:

Helpt een topic? Al is het maar om je verhaal even kwijt te kunnen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.