Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bloemenzee
15-12-2025 om 15:45
Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 11:27:
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen op mijn reactie... Of eigenlijk gespannen is beter verwoord.

lientje69
15-12-2025 om 16:22
Bloemenzee schreef op 15-12-2025 om 15:44:
[..]
Helpt een topic? Al is het maar om je verhaal even kwijt te kunnen.
Wou dit ook vragen. Even sparren met onbekenden helpt wellicht.
JtM
JtM
15-12-2025 om 16:25
Lief van jullie, bedankt! Een topic wordt ingewikkeld aangezien ik veel details niet kan vertellen en het een onsamenhangend verhaal wordt dan.
Yumi
15-12-2025 om 16:29
Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 10:29:
Ik ben erachter waarom ik niet mee gevraagd ben. Blijkbaar was het "te duur" voor mij.
Ik heb terug ge-appt dat ik zelf wel kan beslissen hoeveel ik uitgeef aan eten, drinken en de busreis. En dat ze me het gewoon hadden moeten vragen.
Ik heb nog geen reactie gehad.
Ik heb er gewoon een brok van in mijn keel.
Ohh dat is een flinke misser omdat op deze manier te doen. Gewoon vragen, Lichtbron we willen samen weg lukt jou dat ivm de kosten, of kunnen we je tegemoet komen.
Nu ook, jij geeft aan dat je dit zelf wel kan beslissen.... Sorry, we hebben het niet goed inschat. Kunnen we het goed maken door het samen over te doen? Zo simpel kan het zijn, maar blijkbaar is toegeven dat ze het anders hadden moeten doen lastig.
Hoop dat jullie binnenkort in gesprek kunnen en er samen uitkomen.
mich_me
15-12-2025 om 17:30
Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
En ik zou willen zeggen".: wat ben je ook een ongelooflijk schijtmens..eerst alles leegzuigen qua energie en dan niet eens antwoorden
.stik lekker in je kerstkrans
Lichtbron
15-12-2025 om 17:46
Nu gaat het erover dat ik veel verjaardagen af zeg omdat ik dan migraine heb. Wat zijn dan weer zien als een smoes en dat ik mezelf als slachtoffer zie en hun als vijanden.
Ik weet het niet meer. Ik kan echt niet naar een verjaardag/feest als ik migraine heb. Heb ook dat ik dan weleens niet een woord kan zeggen en er iets anders voor in de plaats zeg....
Dan ga ik toch niet op een feestje zitten?
Schiet mij maar lek.
Broodjebrie
15-12-2025 om 17:51
Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 17:46:
Nu gaat het erover dat ik veel verjaardagen af zeg omdat ik dan migraine heb. Wat zijn dan weer zien als een smoes en dat ik mezelf als slachtoffer zie en hun als vijanden.
Ik weet het niet meer. Ik kan echt niet naar een verjaardag/feest als ik migraine heb. Heb ook dat ik dan weleens niet een woord kan zeggen en er iets anders voor in de plaats zeg....
Schiet mij maar lek.
Hebben ze dit nu als reactie gegeven?
Ik vind het knap dat jij zolang met ze bevriend bent gebleven.
Bakblik
15-12-2025 om 17:54
Lieve dames van de apotheek,
Luister even goed naar mijn verhaal.
Van de wet- en regelgeving mag ik voor maximaal 3 maanden pillen in huis hebben. Dat ronden we al jaren af op 90 dagen dat is makkelijk met het uitrekenen van de totalen.
Dat begrijp ik, echt waar.
Ieder dag slik ik 250 mg van middel B. Verdeelt in 2 porties van 125 mg. Vanwege de rare regels over wel en niet vergoeden slik ik een tablet van 50 en een van 75 mg per keer, omdat de tabletten van 25 mg niet vergoed worden.
Als ik dus voor 90 dagen pillen op kom halen, die ik 4 dagen daarvoor heb aangevraagd, verwacht ik in de zak 180 tabletten van 50 mg en 180 tabletten van 75 mg. Die pillen zitten verpakt in doosjes van 60 stuks. Ik verwacht dus 3 doosjes van 50 mg en 3 doosjes van 75 mg tabletten.
Dat kunnen jullie volgen toch?
Ik trek die zak uit de automaat en kom er thuis wéér achter dat ik 3 doosjes heb van 50 mg en 2 van 75 mg.
Voor de DERDE keer op rij! Kan ik morgen weer terug! Zegt 1 van jullie weer dat het niet klopt en dat het volgende keer echt zal kloppen. Helaas is het niet op voorraad dus over 4 dagen kan ik het laatste doosje ophalen.
Kan het volgende keer in 1 keer goed gaan?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
Bakblik
Lichtbron
15-12-2025 om 17:57
Broodjebrie schreef op 15-12-2025 om 17:51:
[..]
Hebben ze dit nu als reactie gegeven?
Ik vind het knap dat jij zolang met ze bevriend bent gebleven.
Ja dit gaven ze als reactie..
We hebben veel leuke en verdrietige dingen meegemaakt.
Maar dit slaat alles..
Ik sta met een bek vol tanden.
Broodjebrie
15-12-2025 om 17:59
Lichtbron schreef op 15-12-2025 om 17:57:
[..]
Ja dit gaven ze als reactie..
We hebben veel leuke en verdrietige dingen meegemaakt.
Maar dit slaat alles..
Ik sta met een bek vol tanden.
Ze willen gewoon jouw niet meer als vriendin blijkbaar. Kies voor jezelf hoor
lientje69
15-12-2025 om 18:10
Schiet mij maar lek.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig zeg....
Lichtbron
15-12-2025 om 18:12
Broodjebrie schreef op 15-12-2025 om 17:59:
[..]
Ze willen gewoon jouw niet meer als vriendin blijkbaar. Kies voor jezelf hoor
![]()
Dat begin ik stilletjes aan ook te denken... 😢🥹
Roos57
15-12-2025 om 18:32
Schiet mij maar lek.
Niet meer appen maar face too face . Nu zie je geen intonatie en komt het hard over .
Er zit wat . Nu wou ik het ook weten en uitspreken.
Maar dat ben ik . 🙂