Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
17-11-2025 om 14:09
Nehalennia schreef op 17-11-2025 om 13:54:
[..]
Klinkt vreselijk vermoeiend! Kon je er -wellicht in een andere vorm- wel enigszins over commuceren?
Nee die man behandelt ons als een stel kleine kinderen. Als wij weg zijn moet hij die ruimte schoonmaken en kan de middaggroep erin. Als wij niet meer komen hoeft hij pas in de middag te beginnen en is die ruimte nog schoon.
Ik heb echt het idee dat hij ons weg wil jagen. Iedere week is een ander van de groep begeleiders slachtoffer waar hij tegenaan staat te zeuren. Dat horen we dan van elkaar tijdens het opruimen.
Rogue
17-11-2025 om 17:47
je weet dat ze je proberen te lokken he met hun mooie verhaaltjes, er wonen is anders dan op vakantie gaan.
dus begin je research tedoen en daarna praten we verder een 2 vriendinnen in het buitenland is meer dan genoeg
rionyriony
18-11-2025 om 10:15
Pijn in mijn gezicht aan de linkerkant. Elke keer als ik iets denk dan neemt het toe maar je kan niet de hele dag niks denken.
Yumi
18-11-2025 om 10:19
rionyriony schreef op 18-11-2025 om 10:15:
Pijn in mijn gezicht aan de linkerkant. Elke keer als ik iets denk dan neemt het toe maar je kan niet de hele dag niks denken.
Wat vreemd, moet je aan iets speciaal denken of maakt het niet uit wat?
JanaDana
18-11-2025 om 16:39
Dat wordt weer lege schappen in de supermarkten. En denk je nou echt dat er binnen een paar weken nog een noodpakket te krijgen is als je nu iedereen in het land tegelijk oproept om er een aan te schaffen?
Want ik denk niet dat de overheid nu ook heeft gezorgd voor extra voorraden om aan de vraag te voldoen.
kerst
19-11-2025 om 10:30
Over dikke twee weken sinterklaas.
Elk jaar weer hetzelfde.
Vanaf medio november tot eind januari topdrukte bij de pakketdiensten. En vertragingen en vermiste pakketjes.. Verwisselde pakketten.
Ik heb nu niks dringends nodig , dus hopelijk hoef ik pas in januari weer iets online te bestellen.
Broodjebrie
19-11-2025 om 12:37
allemaal leuk en aardig dat je een cliënt hebt verschoven in mijn planning, maar nu moet ik dus de rest ook aan gaan passen en daar zijn de betreffende cliënten niet blij mee.
ik hang de vlag uit als ik mijn ontslag in ga dienen.
Yumi
19-11-2025 om 22:10
kerst schreef op 19-11-2025 om 10:30:
Over dikke twee weken sinterklaas.
Elk jaar weer hetzelfde.
Vanaf medio november tot eind januari topdrukte bij de pakketdiensten. En vertragingen en vermiste pakketjes.. Verwisselde pakketten.
Ik heb nu niks dringends nodig , dus hopelijk hoef ik pas in januari weer iets online te bestellen.
Vandaar dat ik altijd vroeg begin en daardoor geen stress heb van uitverkochte wensen, en/of pakjes die te laat binnenkomen ☺️Daarnaast heb ik een hekel aan drukte in overvolle winkels.
rionyriony
20-11-2025 om 06:52
Broodjebrie schreef op 19-11-2025 om 12:37:
allemaal leuk en aardig dat je een cliënt hebt verschoven in mijn planning, maar nu moet ik dus de rest ook aan gaan passen en daar zijn de betreffende cliënten niet blij mee.
ik hang de vlag uit als ik mijn ontslag in ga dienen.
Ja, dat is een merkwaardige vorm van liefdadigheid. Iets dergelijks zie je ook bij supermarktkassa's: "ach, mag die mevrouw even voor?" En dan kan die mevrouw meestal aanmerkelijk beter lopen dan ik maar men heeft toch even voor mij bepaald dat ik een proleet ben als ik geen "ja" zeg, terwijl ikzelf daar geen aureool om mijn hoofd van krijg; alleen die gulle wegschenker van andermans tijd en moeite.
't Is allemaal zo'n doorzichtige show.
Of anders word je gedwongen om jezelf met opgave van redenen te verdedigen omdat je ineens de verdachte wordt in de situatie als je niet toegeeft. Ik vind dat soort mensen die zo graag de blits wil maken op andermans kosten stomvervelend en je hoopt dat ze ooit eens zelfkritischer worden, maar dat zal vergeefse hoop zijn want het is zo verdomde verleidelijk voor ze om de goede geest uit te willen hangen.
Rogue
21-11-2025 om 09:37
wees nou is facking duidelijk!!!!, heb geen idee wat nu weer het probleem is
Ninoea
21-11-2025 om 10:00
Je zoekt geen oplossing voor je probleem, je zoekt podium voor je emoties over het probleem en je vindt het best lekker om in de spotlight te staan shinen.
Rogue
21-11-2025 om 10:21
kak nu voel ik me schuldig..., maar ik heb nu echt even geen zin in teleurstellingen en me de hele dag kut voelen.
lientje69
21-11-2025 om 10:56
Wat ben jij een waardeloze manager zeg. Hoe raak je goed gemotiveerd personeel kwijt. Nou dat is aan jou wel toevertrouwd! ( gaat niet over mijn manager maar die van kind )
Rogue
21-11-2025 om 15:24
voel me echt een beetje aggressive vandaag, alles iriteert me, tis saai op werk