Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

€%@kookwekker!!!!!!!!!!
1x heel zacht piep hoor ik niet als ik volop bezig ben in de keuken! Kind komt thuis, vertelt over zijn dag en ik heb het bliepje niet gehoord. Na ongeveer 25 minuten denk ik is die boterkoek nou nog niet gaar?  Die is dus ongeveer 2x zo lang in de oven geweest.

Kon ik afleiden aan de andere kookwekker die aan stond voor een ander klusje dat ik ook aan het doen was. 

Verdorie. Ging vanmorgen zo goed fysiek. Maar mijn hoofd wil helaas daarna niet meer mee.  Baal ik van. Gaat het eindelijk wat beter met mijn lijf, zegt mijn hoofd weer bekjjk t maar...

Ik mis Roos57 wel een beetje hoor met haar leuke topics. En ook Friezinnetje. Het is erg rustig op het forum.

Mevrouw voor me gaat even de jonge kassamedewerker belerend toespreken omdat hij niet klantvriendelijk genoeg is naar haar zin. Ik heb met plaatsvervangende schaamte de andere kant op gekeken.

Bakblik schreef op 17-11-2025 om 12:19:

Jouw aanwezigheid hier voegt voor ons niks toe. Wij kunnen prima gebruik maken van dit gebouw zonder dat jij steeds komt zeuren. Onder jouw voorganger deden we dat ook en dat ging prima.
Wij zijn volwassen vrouwen met verschillende culturele bagage maar je hoeft ons daarom niet te behandelen als kleine kinderen!
Ik snap dat je in de middag bij de jongerenclubs mensen moet aanspreken op ontoelaatbaar gedrag maar bij ons is dat echt niet nodig. Normaal zijn we er altijd met 12-16 vrouwen als er nu 1 man aanwezig is hoef je dat niet hardop af te keuren/veroordelen. Het is onze vrouwengroep en met de inhoud of gang van zaken heb jij niks te maken!
Ga in je kantoor zitten en bemoei je er niet mee! Als we klaar zijn en weg gaan komen we ons afmelden en verder wil ik je niet meer zien! Vandaag niet en de komende 3 weken niet! We hebben alleen maar last van je gezeur.

Ga nou gewoon op maandagochtend in je kantoor je administratie doen en bemoei je niet met ons. Wij snappen zelf ook wel dat de buitendeur dicht moet met deze kou, dat hoef je niet 5x te komen vertellen per ochtend. 

Het probleem is alleen dat wij afwisselend activiteiten binnen en buiten doen. Daarvoor moeten we door die deur en als er lesmateriaal mee maar buiten moet dan staat die deur even open, want met zo'n kist in mijn handen heb ik geen hand meer over om de deur direct achter mij te sluiten. Dat doe ik zo snel mogelijk als de boel buiten staat.

Jij kan wel willen dat ik tussen kist 1 en kist 2 die deur van de haak haak en sluit maar dat gaat niet gebeuren vriend. Echt pleurt op en zeik niet zo! 

giphy.gif

MF'S 
ben jullie zooo zat! 

Rogue schreef op 24-11-2025 om 15:00:

giphy.gif

MF'S
ben jullie zooo zat!

Wat zijn MF'S?

lientje69 schreef op 24-11-2025 om 15:20:

[..]

Wat zijn MF'S?

Ik gok: motherfuckers

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2025 om 15:22:

[..]

Ik gok: motherfuckers

10 punten, jij gaat door voor de koelkast 

leuk dat je je verjaardag viert maar had je niet wat eerder kunnen zeggen dat er een man of 50 komt??? 

Broodjebrie schreef op 25-11-2025 om 15:38:

leuk dat je je verjaardag viert maar had je niet wat eerder kunnen zeggen dat er een man of 50 komt???

Oef.... daar zou ik ook tegenop zien.

Broodjebrie schreef op 25-11-2025 om 15:38:

Oh bah. Nou ja met zoveel mensen op een verjaardag kan je ook op tijd weggaan als er niets aan is.

Herfstappeltaart schreef op 25-11-2025 om 16:16:

[..]

Ja, nu ken ik wel een paar mensen die er ook heengaan dus daar voeg ik me maar bij. Maar ik blijf hooguit 1,5 uur (want moet ook nog een stukje rijden) maar dat is echt de max..

Grindelwald schreef op 25-11-2025 om 16:21:

[..]

Oh bah. Nou ja met zoveel mensen op een verjaardag kan je ook op tijd weggaan als er niets aan is.

Ja inderdaad.

Herfstappeltaart schreef op 25-11-2025 om 16:16:

[..]

Ik ook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.