Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Ja joh, de griep tijdens mijn vakantie. Waarom niet. Heerlijk. 
Ben ik nog niet genoeg ziek geweest de afgelopen maanden met die kut amandelen. 

Wat ben jij een woest aantrekkelijke man, beschuitje?

Nehalennia schreef op 07-11-2025 om 12:43:

Wat ben jij een woest aantrekkelijke man, beschuitje?

Moet je hardop zeggen , en kijken hoe hij reageert 

Waarom ben ik zo dom om te denken dat ik de Action wel heɓben kan? Mijn hele hoofd draait door het felle licht en alle prikkels Te snel weer uiteraard 

Rogue schreef op 07-11-2025 om 10:24:

ik verveel me🙃

Mooie gelegenheid om je huis schoon te maken 😜

kerst schreef op 07-11-2025 om 14:48:

[..]

Mooie gelegenheid om je huis schoon te maken 😜

ben op werk😒

lientje69 schreef op 07-11-2025 om 14:11:

[..]

Moet je hardop zeggen , en kijken hoe hij reageert

Ik heb het iets subtieler aangepakt, we gaan vrijdag een hapje eten....

Nehalennia schreef op 07-11-2025 om 20:23:

[..]

Ik heb het iets subtieler aangepakt, we gaan vrijdag een hapje eten....

Haha , geweldig zeg! Veel plezier  en hopelijk wordt t wat!

ik vanmorgen bij de slager: hmm ik moet wat vaker naar de slager gaan, ook ik wanneer ik moet betalen : WTF

Een van mijn vriendinnen is beroepstwijfelaar, over alles. Drinken bestellen, de kaart wordt van onder tot boven gespeld en dat kan zo maar 'n half uur duren. Meestal kan ik daar om lachen, maar als je altijd maar blijft twijfelen over de simpelste dingen? Vandaag Intratuin, ik gooi een paar kerstballen in mijn mandje. Ohh die zijn mooi zegt ze, ik wil ook even kijken. Uur later.... vind die van jou eigenlijk het mooiste, maar die heb je toch al in je mandje liggen? Ja maar, misschien vindt ik iets anders mooier en het is vroeg, de Sint is nog niet geweest. Ik, voor die kerstballen op zolder ook niet, gooi je ze daarbij. Ja dat is ook zo, half uur later, ik wil toch nog even terug want ik twijfel, zucht.... Uiteindelijk liggen er nog steeds dezelfde 2 ballen in haar mandje die ze bij de kassa afgeeft omdat ze zich bedacht heeft Ze wil volgende week nog even naar behang kijken, wil 1 muurtje behangen(sinds 2021) en kan geen keuze maken....heb nog nooit zoveel behangwinkels gezien de laatste jaren, ik ga niet (meer)mee😅

Toen ik zei dat ik er schoon genoeg van had dat iedere ochtend de wastafel aan de buitenkant en het kastje eronder onder de tandpastasporen zit bedoelde ik te zeggen dat jullie je kop boven de wastafel moeten houden tijdens het poetsen. 
Wie heeft bedacht dat je ver naar achteren moet gaan staan zodat je op de grond lekt? 
Nu zijn de grijze voegen helemaal wit gespikkeld! 
Dan maar liever de wastafel en het kastje, dat kan ik schoon krijgen! 

Mag ik dit stuk even overslaan? Ik snap het telkens maar niet en heb er daarom ook een hekel aan.

Ik heb je uitgenodigd, maar je twijfelde of je welkom was en daarom kom je niet? Hoe moet ik het duidelijker maken dan met een uitnodiging? 🤔

Domdomdomdom...

Het hoeft voor mij allemaal niet meer.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.