Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
lientje69
17-10-2025 om 16:33
Je bent weer erg met jezelf bezig terwijl het met mij zou moeten zijn. Zucht. Het zal ook wel nooit veranderen.
kerst
17-10-2025 om 16:40
Ik begrijp niet goed dat andere mensen dat voortdurende gegil van kinderen in de speeltuin achter dit huis niet enorm storend vinden...en het is ook nog herfstvakantie..
Jujubee
18-10-2025 om 06:29
Yumi schreef op 16-10-2025 om 10:04:
[..]
Jou verhaal doet me denken aan hoe ik in mijn burn out ben gerold, blijven proberen om alle ballen in de lucht te houden ondanks dat het niet meer ging. Ik gaf ook steeds opnieuw aan dat ik het niet meer trok, maar als werkgever zei dat het niet anders kon ging ik toch. Tot ik letterlijk niet meer op m'n benen kon staan... afgekeurd en de wia in. Ik weet hoe moeilijk het is om te zeggen, nee het gaat niet langer zoek een andere oplossing.
Hoop dat het lukt met solliciteren, maar realiseer je wel dat een nieuwe baan ook stress met zich meebrengt.
Ja, daar ben ik me van bewust, dat een nieuwe baan ook veel stress geeft. Dat is dan weer zoiets waar mijn moeder mee komt, zo van: hey, kijk hier in de krant staat iets wat wel bij jou past. Als je aangenomen word kan je opzeggen eind oktober en in november misschien al beginnen daar. Dan heb ik dus 3 weken vrij waar ik enorm naar uit kijk en echt behoefte aan heb. Ik verwacht sowieso niet dat ik aangenomen word hoor, dit is echt zo'n baantje waar hordes moeders op af komen vanwege de gunstige tijden en dagen. En ik heb echt behoefte aan tot rust komen die drie weken. Dus we zien wel. Ik hoor het ook pas 30 oktober, dus opzeggen op 30 oktober gaat hem niet worden.
Ik hoop gewoon dat ik na mijn vakantie weer in mijn ritme kom en helemaal hersteld ben. Ik heb buiten werk om weinig ballen om in de lucht te houden gelukkig, geen druk prive leven en relatief weinig stress. Werk is alleen stressvol omdat ik constant over mijn max heen moet werken ivm personeelstekort en constante vakanties.
Maar er staat een vacature uit dus hopelijk krijgen we er iemand bij, dat zou al een hoop schelen. Ik heb een goed gesprek gehad met mijn manager donderdag en zij heeft wat uren van mij over genomen dus dat is fijn. Het is nog even doorknallen nu en over twee weken ben ik lekker vrij.
Jujubee
18-10-2025 om 06:31
lientje69 schreef op 17-10-2025 om 16:33:
Je bent weer erg met jezelf bezig terwijl het met mij zou moeten zijn. Zucht. Het zal ook wel nooit veranderen.
Ik weet niet of het over je partner gaat maar dit klinkt niet zo fijn gezien je huidige gezondheidsstatus. Je mag echt wel meer verwachten van de mensen om je heen vind ik. Je was er bijna niet meer geweest. Wil je erover praten? Hoe gaat het nu met je? Dit klinkt echt heel eenzaam. Sterkte ermee! Kan je het niet aangeven?
madee
18-10-2025 om 09:12
lientje69 schreef op 17-10-2025 om 16:33:
Dit zou je eigenlijk hardop richting diegene moeten zeggen…sommige mensen hebben een duidelijke boodschap nodig in plaats van iemand die stilletjes hoopt dat ie het vanzelf gaat zien of voelen. Beterschap!
lientje69
18-10-2025 om 17:18
Heb het uiteindelijk soort van hardop gezegd en toen werd het ruzie. Hij vindt zijn leven nogal zwaar.... Toen is hij weg gegaan. Ben nu vandaag alleen thuis. Beter voor mijn hoofd en bloeddruk denk ik.
Rogue
18-10-2025 om 17:23
zijn leven is zwaar?! jij heb verdorie een hersenbloeding gehad en hij vind zijn leven zwaar.
van mij had die weg mogen blijven
Bakblik
18-10-2025 om 17:32
lientje69 schreef op 18-10-2025 om 17:18:
Heb het uiteindelijk soort van hardop gezegd en toen werd het ruzie. Hij vindt zijn leven nogal zwaar.... Toen is hij weg gegaan. Ben nu vandaag alleen thuis. Beter voor mijn hoofd en bloeddruk denk ik.
Verdorie Lientje69!
Wat denkt hij wel! Fijn dat je nu alleen thuis bent dan blijft je bloeddruk een beetje binnen de perken.
Rogue
18-10-2025 om 17:32
what the actual F#@*&.... hoezo moet ik daarvoor betalen krijg het heen en weer doe het zelf jullie hebben mij nodig he niet anders om

En ik moet zelf de benoogde informatie aanleveren... again (scheldwoord naar keuze) wordt echt niet genoeg betaald voor jullie bullshit
Schoondochter
18-10-2025 om 17:53
Fijn dat hij weg is, kun jij even op jezelf focussen.
Volgens mij zou dat sowieso goed voor je zijn: meer op jezelf focussen. 
Roos57
18-10-2025 om 17:58
Weggelopen? Je vrouw heeft 2 hersenbloedingen gehad nog geen week geleden en man gaat weg …..
lientje69
18-10-2025 om 18:20
Volgens mij snapt hij gewoon niet hoe ernstig dit is en dat ik er bijna niet meer was. Ik had soep gekookt en stokbrood. Zegt hij: had je geen zin om te koken ofzo?
Ik ben echt een beetje perplex. Uitgelegd maar dat ik daar nog niet echt de energie voor heb en toen ging hij wel een paar stokbroodjes voor me smeren. Maar op een of andere manier lijkt het niet goed door te dringen. Denk eigenlijk bijna dat niet ik maar hij een psycholoog nodig heeft . 
Grindelwald
18-10-2025 om 18:23
Wat had hij dan verwacht? Een 7 gangen diner met het niveau van de Librije?
Had je een lieve en zorgzame man gegund Lientje.