Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
30-08-2025 om 18:54
lientje69 schreef op 30-08-2025 om 18:37:
Wat een chaos!! Ik wil naar huis...
lientje69
31-08-2025 om 00:07
Bakblik schreef op 30-08-2025 om 18:54:
[..]
![]()
Heb het overleefd hoor . En ben lekker thuis. Maar man, wat een ellendige chaotische avonddienst was dat. Met zieke mensen, problemen met medicatie ( en dan niet bij één maar bij wel 5 mensen ) en apparatuur. Hoop toch echt dat morgen iets fijner verloopt. Heb me rot gerend.
Anne12345!
31-08-2025 om 00:55
Jij zegt dat ik buitenproportioneel reageer? Dat het buitenproportioneel is dat ik op straat woest op je wordt, omdat je tijdens mijn avondwandeling met je fiets op 1 meter achter me rijdt en dan fluistert “Psss, he meisje…”
Je vindt het onzin dat ik me dan rotschrik? Een paar dagen na Liza’s overlijden? Terwijl anderen posters maken, protesten organiseren, en tijdslijnen vol staan met vrouwen en mannen die vrouwen willen beschermen? Je doet dit? Terwijl ik je eerder vertelde dat ik me niet altijd veilig voel bij mijn avondwandeling?
En nu nog zo’n 10 jaar samen de kinderen opvoeden. In 1 huis. In stilte. Want ik kom naast mijn baan nergens en ken niemand.
Terwijl ik van schoonmoeder om de seksistische grapjes van schoonvader moet lachen. Want “Ach, zo zijn mannen.”
Nee-het wordt niet beter. Wel gevaarlijker voor veel vrouwen.
MelMel
31-08-2025 om 01:22
Anne12345! schreef op 31-08-2025 om 00:55:
Jij zegt dat ik buitenproportioneel reageer? Dat het buitenproportioneel is dat ik op straat woest op je wordt, omdat je tijdens mijn avondwandeling met je fiets op 1 meter achter me rijdt en dan fluistert “Psss, he meisje…”
Je vindt het onzin dat ik me dan rotschrik? Een paar dagen na Liza’s overlijden? Terwijl anderen posters maken, protesten organiseren, en tijdslijnen vol staan met vrouwen en mannen die vrouwen willen beschermen? Je doet dit? Terwijl ik je eerder vertelde dat ik me niet altijd veilig voel bij mijn avondwandeling?
En nu nog zo’n 10 jaar samen de kinderen opvoeden. In 1 huis. In stilte. Want ik kom naast mijn baan nergens en ken niemand.
Terwijl ik van schoonmoeder om de seksistische grapjes van schoonvader moet lachen. Want “Ach, zo zijn mannen.”
Ach Anne wat klinkt dat alleen
Rogue
31-08-2025 om 06:24
Bloemenzee schreef op 30-08-2025 om 18:33:
[..]
Oh jawel hoor, domme vragen bestaan zeker. En dan ben ik nog wel docent.
Haha ik probeerde het “positief te bekijken ”🫠
Bakblik
31-08-2025 om 07:58
Je man of je schoonvader die dacht grappig te zijn? Wat een ploert!
Zo erg dat er mannen bestaan die het nog steeds niet door hebben.
Rogue
31-08-2025 om 08:21
Die had aan mij een hele verkeerde gehad…
rooiekater
31-08-2025 om 10:02
vriendin ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Ik snap dat je wereld kleiner word. Maar snap mij ook omdat ik ziek was en de afspraak heb afgezegd. Waarom moet dit op Facebook?
Roos57
31-08-2025 om 10:09
rooiekater schreef op 31-08-2025 om 10:02:
vriendin ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Ik snap dat je wereld kleiner word. Maar snap mij ook omdat ik ziek was en de afspraak heb afgezegd. Waarom moet dit op Facebook?
Wow 😯
Lichtbron
31-08-2025 om 10:13
Ik had hetzelfde. Mijn vriendin gaf een BBQ. Maar ik melde me af omdat ik migraine had.
Die vriendin reageerde boos via app. Terwijl ze zelf ook migraine heeft.
Mijn andere vriendin zei dat ze ook al 2 dagen hoofdpijn had. Dat is niet hetzelfde..
Yumi
31-08-2025 om 11:07
Bakblik schreef op 31-08-2025 om 07:58:
[..]
Je man of je schoonvader die dacht grappig te zijn? Wat een ploert!
![]()
Zo erg dat er mannen bestaan die het nog steeds niet door hebben.
Vergeet de schoonmoeder in dit verhaal niet, die is net zo fout.
Yumi
31-08-2025 om 11:09
Roos57 schreef op 31-08-2025 om 08:40:
je hebt altijd een keuze Anne1234
Soms heb je geen keuze en moet je "het uitzitten".
Ik hoop dat Anne1234 dit wel heeft!
rooiekater
31-08-2025 om 11:46
Roos57 schreef op 31-08-2025 om 10:09:
[..]
Wow 😯
Als ik beter ben mag ze het mij face to face uitleggen. Anders is ze mij definitief kwijt.
Bakblik
31-08-2025 om 11:55
Yumi schreef op 31-08-2025 om 11:07:
[..]
Vergeet de schoonmoeder in dit verhaal niet, die is net zo fout.
Ik weet het ik heb zo'n oom. Zijn vrouw vin na d'r nog s steeds dat hij zulke leuke grapjes maakt.
Ik heb het al vaker gezegd hier. Als die familiereünie er komt een hij gaat over de schreef krijgt hij (80 jaar oud) een flinke klap voor zijn kop en als zijn vrouw het dan weglacht krijgt zij er ook een.