Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

En nu ook nog elke middag/avond voortdurend gegil van de naastgelegen speeltuin
Moet de jeugd niet weer naar school of aan het huiswerk?

En alle hondenpoep die op het stadsstrand ligt.. dat ruim je toch even op als baas?

verdorie nog een week afwachten voordat duidelijk wordt of we ons geld terug krijgen   

%[#:÷=#[,,=
Treinstakingen, de Navo top, werkzaamheden ik ben wel klaar met dat overhoop gegooide OV.
Yeh right, voor de formule 1 doen jullie het gewoon nog een keer. Sodemieter op!!!!!!!!! Er zijn ook nog mensen die andere belangrijke dingen te doen hebben zoals afspraken in het ziekenhuis! Ik ben hier zo ongelooflijk klaar mee!
Ik ben boooooooooos!!!!!!
Zet daar personeel neer dat weet wat ze aan het doen zijn!  Iedereen uit het station houden is niet je taak.  Je moest F1 fans buiten houden.  Reizigers naar Leiden mochten er wel gewoon in!!!!

Nee je hebt met je tourfiets met vierduizend versnellingen geen voorrang op mij en mijn kinderwagen op een plek in de trein, en ga uit mijn aura stomme boomer. Ik ben de hele dag op pad geweest met een peuter, ik kan de wagen niet zelf uit de trein tillen en ik zit hier nu eenmaal. Hou op met fulmineren je maakt mijn kind bang. En waarom komen mannen van een zekere leeftijd altijd te dichtbij?

Nehalennia schreef op 29-08-2025 om 12:59:

Nee je hebt met je tourfiets met vierduizend versnellingen geen voorrang op mij en mijn kinderwagen op een plek in de trein, en ga uit mijn aura stomme boomer. Ik ben de hele dag op pad geweest met een peuter, ik kan de wagen niet zelf uit de trein tillen en ik zit hier nu eenmaal. Hou op met fulmineren je maakt mijn kind bang. En waarom komen mannen van een zekere leeftijd altijd te dichtbij?

Dat soort mannen leeft al tijden onder een steen. Sinds me-too nooit ergens gehoord of gezien dat vrouwen dat niet prettig vinden of ze vinden het niet nodig om hun gedrag aan te passen.

Ik snap echt niet dat je met zoiets niet meteen de huisarts belt maar wacht tot na het weekend. Dat is niet stoer maar kan gewoon dom zijn. 

shit... ik begin gevoelens voor je te krijgen.. en ik vermoed ook dat het wederzijds is. Maar jij zit in een relatie en ik kan goed overweg met je vriendin. Lastig dit..

Beste moeder, ik begrijp wel als je kind in de winkel blijft huilen omdat hij naar huis wil. En dat ik hem wel stil krijg, dat dit niks zegt over mijn pedagogische talenten. Maar vreemde ogen dwingen. Dat geldt voor mijn katten ook helaas..

Ik hoop wel beste onderburen dat jullie in het weekend ook rustig zijn. En geen kansloze feestjes met heel veel alcohol tot diep in de nacht houden zoals mijn vorige onderbuurman deed..

Je kan ervoor kiezen om de realiteit te negeren. 

Maar je kan niet de consequenties negeren van het negeren van de realiteit. 

Dat het concert gratis toegankelijk was wil niet zeggen dat dan alles mag! 

Je zorgt in ieder geval dat je er op tijd bent! Dan had jullie kunnen horen wat de gang van zaken was nu het concert ad hoc vanwege het weer naar binnen was verplaatst. 

Er waren diverse "blokken" in het programma en je kon de zal in en uit tussen die blokken. Er waren wat wisselingen van techniek en af en toe namen orkestleden en andere plaats in. Dat was een goed moment om naar buiten te gaan. Tijdens de muziekstukken stoorden jullie het orkest nogal met dat heen en weer geloop. Buiten zou weggaan wat makkelijker en minder storend zijn geweest. 

Gratis toegankelijk wil niet zeggen dat je dan gezellig met bekenden kunt gaan zitten kletsen en het concert kunt gedogen als achtergrond muziekje.

Ik wilde graag met aandacht luisteren dat geklets leidt enorm af. 

Blijf aub volgend jaar thuis als er weer kans is dat het binnen plaats gaat vinden. Een groot deel van het publiek en het orkest heeft zich kapot geërgerd aan die onrust van enkele tientallen mensen. 

ik weet dat domme vragen niet bestaan maar…. Waarom vraag je het als je het antwoord al weet?.. 

Rogue schreef op 30-08-2025 om 17:04:

ik weet dat domme vragen niet bestaan maar…. Waarom vraag je het als je het antwoord al weet?..

Oh jawel hoor, domme vragen bestaan zeker. En dan ben ik nog wel docent.

Wat een chaos!! Ik wil naar huis...

lientje69 schreef op 30-08-2025 om 18:37:

Wat een chaos!! Ik wil naar huis...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.