Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

stokstaart schreef op 26-06-2025 om 09:31:

Gore klote migraine!! (niet bij mezelf maar bij lief)

Ik heb ook migraine en dat is echt ontzettend invaliderend. Sterkte ermee.

stokstaart schreef op 26-06-2025 om 09:31:

Gore klote migraine!! (niet bij mezelf maar bij lief)

Het gaat maar door ook 😓 ik probeer geduldig te zijn maar soms kan ik haar achter het behang plakken en verhuizen 

Herfstappeltaart schreef op 27-06-2025 om 10:31:

[..]

Ik heb ook migraine en dat is echt ontzettend invaliderend. Sterkte ermee.

Ik heb in het verleden ook wel eens een aanval gehad. Nu nog wel eens aura’s maar geen migraine verder. 
Ik vind het vooral heel naar voor haar alleen word ze er geen leuker mens van (ze gaat op mij vitten soms). Als we discussies om niks krijgen zit er vaak weer migraine aan te komen. Gelukkig heeft ze goede medicatie en is het van 4 dagen per week (ja dat lees je goed) naar 3 keer in 4-5 weken gegaan. 

Ik heb smorgens soms oog migraine denk ik.
Dan zie ik allemaal hokjes op de witte muur

stokstaart schreef op 27-06-2025 om 11:21:

[..]

Ik heb in het verleden ook wel eens een aanval gehad. Nu nog wel eens aura’s maar geen migraine verder.
Ik vind het vooral heel naar voor haar alleen word ze er geen leuker mens van (ze gaat op mij vitten soms). Als we discussies om niks krijgen zit er vaak weer migraine aan te komen. Gelukkig heeft ze goede medicatie en is het van 4 dagen per week (ja dat lees je goed) naar 3 keer in 4-5 weken gegaan.

4 dagen per week....echt vreselijk. Ja het is voor de omgeving niet makkelijk.

Herfstappeltaart schreef op 27-06-2025 om 15:21:

[..]

4 dagen per week....echt vreselijk. Ja het is voor de omgeving niet makkelijk.

Ze overziet het dan niet meer, kleine en grote dingen en wordt heel onzeker. Tegelijkertijd heel controle behoeftig. In combinatie met een adhd hoofd wordt ze dan een lief die ik echt kan wurgen soms. En dan ben ik over het algemeen relaxed en meegaand. 🫣

Gelukkig hebben we een lat relatie en ga ik maandagochtend even een paar dagen in m’n eigen huis zitten. Lekker koel en even alleen m’n eigen zooi. Ik ben er ook al een  week of 6 niet meer echt geweest 

Ik ben niet gek of raar. Het is ook niet zo gek dat ik vastloop. Ik heb zojuist de diagnose autisme gekregen. Het verklaart zó veel. Ik kan echt wel janken van opluchting. 

Sombra, wat moet dat bijzonder voor je zijn. 

Oh Sombra, wat fijn en verdrietig tegelijk! 

SombraOnline schreef op 30-06-2025 om 10:03:

Ik ben niet gek of raar. Het is ook niet zo gek dat ik vastloop. Ik heb zojuist de diagnose autisme gekregen. Het verklaart zó veel. Ik kan echt wel janken van opluchting.

Hoe dubbel het ook klinkt fijn voor je deze duidelijkheid 

kerst schreef op 27-06-2025 om 11:28:

Ik heb smorgens soms oog migraine denk ik.
Dan zie ik allemaal hokjes op de witte muur

Heb je dat al langer? Anders misschien even bloed laten prikken. 

Waarom kan die vent van jou niet voor één keer de verantwoordelijkheid voor z’n kinderen aan? Echt, je hebt neem ik aan toch samen voor kinderen gekozen?

Jemig, begint dat gezeik hier ook al weer?

Nou dan kom je niet, praten we het niet uit en ga je eenzaam dood.

Meisie, jouw standaard wat een goed verslag is is niet de standaard! Het mag best een beetje minder!  Ook met "maar" een 7 zijn we nog steeds trots op je dat je zo ver gekomen bent. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.