Huiskamer

BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

lientje69
22-06-2025 om 16:20
Waarom nou toch? Het gevoel te falen en niet goed genoeg te zijn komt weer stevig opzetten.

rooiekater
22-06-2025 om 19:25
lientje69 schreef op 22-06-2025 om 16:20:
Waarom nou toch? Het gevoel te falen en niet goed genoeg te zijn komt weer stevig opzetten.

Yumi
23-06-2025 om 17:28
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik krijg er 'n heel naar gevoel van.
Sinds 'n tijdje wat meer contact met iemand die hier in de buurt woont.
We lopen regelmatig een rondje, bij de voordeur van 'n woning, stonden een paar mooie planten. Iedere keer als we er langs komen zegt ze dat ze zo graag die planten wil meenemen. Kon niet peilen of ze het echt meende, maar vond het raar. Zei dat ze veel voorkomen, en elk tuincentrum ze verkoopt, maar dan reageert ze niet.... sinds een paar dagen zijn ze weg. De bewoner heeft een briefje aan het tuinpoortje gehangen, met de vraag om ze terug te brengen. Ik hoop zo dat ze dit niet heeft gedaan en het toeval is

Bakblik
23-06-2025 om 17:38
Yumi schreef op 23-06-2025 om 17:28:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik krijg er 'n heel naar gevoel van.
Sinds 'n tijdje wat meer contact met iemand die hier in de buurt woont.
We lopen regelmatig een rondje, bij de voordeur van 'n woning, stonden een paar mooie planten. Iedere keer als we er langs komen zegt ze dat ze zo graag die planten wil meenemen. Kon niet peilen of ze het echt meende, maar vond het raar. Zei dat ze veel voorkomen, en elk tuincentrum ze verkoopt, maar dan reageert ze niet.... sinds een paar dagen zijn ze weg. De bewoner heeft een briefje aan het tuinpoortje gehangen, met de vraag om ze terug te brengen. Ik hoop zo dat ze dit niet heeft gedaan en het toeval is
Ik hoop voor jou ook op toeval, je haalt toch geen plannen uit andermans tuin? Als ze het wel gedaan heeft dan heeft ze ze niet alle 24 recht in het kratje zouden mijn studenten zeggen.

Yumi
23-06-2025 om 17:59
Bakblik schreef op 23-06-2025 om 17:38:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop voor jou ook op toeval, je haalt toch geen plannen uit andermans tuin? Als ze het wel gedaan heeft dan heeft ze ze niet alle 24 recht in het kratje zouden mijn studenten zeggen.
Ik hoop het ook, als ik erachter kom dat ze dit heeft gedaan wil ik haar nooit meer zien. Geen zin in iemand die ik niet kan vertrouwen.

Broodjebrie
23-06-2025 om 18:53
dit is toch helemaal niet handig joh. Dan ben ik 1 keer geweest en krijgt diegene weer anderen totdat ik terugben van vakantie. Ik probeer mee te denken maar dat wordt niet gewaardeerd blijkbaar. Weet ik dat ook weer.

Yumi
23-06-2025 om 22:52
Dolfje schreef op 23-06-2025 om 19:28:
Wat raar Yumi van die planten.
Nou hé, het laat me niet los...

Bellebelle
25-06-2025 om 12:07
lientje69 schreef op 24-06-2025 om 13:34:
Jezus wat ben jij een ongelooflijke klootzak.
Sterkte

Ies
25-06-2025 om 23:49
Bakblik schreef op 19-06-2025 om 11:05:
Ik wil je best helpen om op deze parkeerplaats je auto terug te vinden maar met de informatie grijze Renault kom ik niet zo ver, daar zijn er meer van tussen deze 80-100 auto's.
Ik:Heb je misschien het kenteken en/of het type Renault?
Oudere meneer: Nee, geen idee!
Dan denk ik:
Als je zulke essentiële dingen niet meer weet, is het dan überhaupt nog wel verstandig om zelfstandig met de auto op pad te gaan?
Heuh, nee hoor. Ik kom soms geeneens op het merk auto dat ik heb, laat staan dat ik het type zo kan oplepelen. Het interesseert me gewoon te weinig dus ik vergeet het weer. Kenteken weet ik toevallig wel omdat ik dat vaak moet ingeven bij parkeerautomaat. Dat heb ik dan wel bewust ingeprent. Maar echt niet dat ik kenteken wist toen ik dat nog niet hoefde.
Maar echt wel dat ik zelfstandig met de auto op pad kan.

Bakblik
27-06-2025 om 07:31
Heel erg als je 2 uur voor de wekker al wakker bent maar: DRAAG JE LOT IN STILTE!
Het is niet nodig om mij ook wakker te maken met luidruchtig naar de wc gaan, 30 keer omdraaien en met je dekbed klapperen en steeds diep zuchten.
Normaal ben ik zelf altijd om 05.00/05.30 wakker en dan laat ik jou ook gewoon slapen. Die enige dag in weken dat ik nog slaap: LAAT ME DAN SLAPEN!!!!!