Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

oke thats it ga morgenochtend meteen bellen vind het nu wel eng worden.. begin langzaam een hypogonder teworden 

Ik heb een beetje spijt van mijn Bosch ecosilence drive wasmachine 7 kilo, 2 jaar oud.
De wasprogrammas duren minstens 4,5 uur, maar meestal langer.

wat maken jullie je toch druk... Het gaat om kinderen, het zijn GEEN profvoetballers 

kerst schreef op 28-05-2024 om 22:00:

Ik heb een beetje spijt van mijn Bosch ecosilence drive wasmachine 7 kilo, 2 jaar oud.
De wasprogrammas duren minstens 4,5 uur, maar meestal langer.

Oef dat is wel heel erg lang. Maar wel heel ecologisch en stil?

Saga schreef op 28-05-2024 om 22:12:

[..]

Oef dat is wel heel erg lang. Maar wel heel ecologisch en stil?

Stil ja. Ecologisch ; vast wel.

ik word even gek van alle stress 

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-05-2024 om 08:37:

ik word even gek van alle stress

Ik ook 

nou huisarts, schiet eens op!

En nu wordt het wachten. Hopelijk jaag ik je niet weg…

Pffft er lekt weer zoveel energie weg. Voel me moe, kom tot niks, gestresst. Bah, kinderen in de lappenmand, dus nog aanpoten ook.
Gister een slechte dag, vannacht slecht geslapen. Maar wel de trigger ontdekt geloof ik. Gezinsvoogd belde met een update en dan trek ik het slecht als alles weer opgerakeld wordt. Naar de rechtbank, fijn als dochter ook gehoord wordt, hoelang nog??? Sta al zolang in standje overleven, ik ben er zo klaar mee 

Evaluna schreef op 30-05-2024 om 10:39:

Pffft er lekt weer zoveel energie weg. Voel me moe, kom tot niks, gestresst. Bah, kinderen in de lappenmand, dus nog aanpoten ook.
Gister een slechte dag, vannacht slecht geslapen. Maar wel de trigger ontdekt geloof ik. Gezinsvoogd belde met een update en dan trek ik het slecht als alles weer opgerakeld wordt. Naar de rechtbank, fijn als dochter ook gehoord wordt, hoelang nog??? Sta al zolang in standje overleven, ik ben er zo klaar mee

ik stuur je virtuele liefde en kracht toe 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-05-2024 om 11:43

Zilver_gray schreef op 30-05-2024 om 10:45:

[..]

ik stuur je virtuele liefde en kracht toe

Ik ook 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-05-2024 om 13:07

De beste stuurlui staan aan wal .

Soms zou je bijna denken dat we stiekem per ongeluk broer en zus zijn, zoals wij qua karakter e.d. op elkaar lijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.