Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Heks hou je kop  lag bijna te slapen   

Het leven is maar ingewikkeld. Je mag het als moeder niet hardop zeggen, maar wat hoop ik dat vader aftaait. Vandaag weer eens een omgang. De een hoeft niet mee, maar komt halverwege de dag met een paniekaanval uit school. De ander wel, maar heeft de hele avond een grote error... Mist ze haar vader? Was het spannend? Heeft hij op haar gevoel ingepraat? Ze voelt zich in ieder geval schuldig. 
En tegelijkertijd bang dat ze het wel fijn vindt, want dan wil ze misschien wel vaker naar hem toe,maar hij heeft haar zus en haar (en mij) zo beschadigd dat ik daar helemaal niet op te wachten zit. Waarvan ik dan niet meer weet hoe ik me daarover voelen moet.
En als klap op de vuurpijl krijgt vriendlief zijn eigen kinderen niet te zien van zijn ex.... Erg ingewikkeld allemaal.

En niet zo raar, ik ben moe. Heel moe. Maarja, kids he, dus lekker doorrrrrr.

mijn koelkast stinkt en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Dan voel ik me zo’n faalhaas. Morgen maar helemaal uitmesten, gaatje doorprikken en baking soda en Citroen in zetten. Beetje rommelig is prima, heb ik vrede mee. Maar vies kan echt niet. Ik vind dat schaamtevol.

Doemijdieglazenbol schreef op 24-05-2024 om 01:13:

mijn koelkast stinkt en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Dan voel ik me zo’n faalhaas. Morgen maar helemaal uitmesten, gaatje doorprikken en baking soda en Citroen in zetten. Beetje rommelig is prima, heb ik vrede mee. Maar vies kan echt niet. Ik vind dat schaamtevol.

Misschien ook kijken in de rubberen rand. Of er heeft iets ingelezen wat stinkt en die lucht hangt er nog.

Je ben geen faalhaas het kan iedereen over komen 

....gewist..

Ik heb dit topic vast verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit topic ging over iets wat je niet hardop wil zeggen maar waarover je wel je humeur wilt 'luchten'. Ongeacht of dit gaat over iets op je werk, je familie vrienden buur is, en zelfs over iets op een forum.

Fleurtje_5: ik zou het enorm op prijs stellen als je dit topic niet meer gebruikt om 'wat je niet hardop wil zeggen' in een ánder topic hier op Viafora (of Ouders), hier te plaatsen. Zeg het in dat topic zelf of zeg het niet.
Je hebt dit al eerder gedaan zo en het is niet prettig forummen.
Ik ben zelfs bereid in de toekomst een berichtje naar de moderator hierover te doen, want dit is echt niet fijn.

Eigenlijk zie ik juist heel veel van die 'stoomaflaatberichten'. Berichten die je eigenlijk niet hardop wil zeggen maar wel kwijt wil, ongeacht of dat een onderwerp van thuis, op het werk of op een forum is.

ps. werkelijk ik lees hier best behoorlijke berichten. En dat is goed zo, daar was m.i. het topic ook voor bedoeld dacht ik. Maar mijn bericht (over het sorry zeggen) kon daar niet eens aan tippen.

Fleurtje_5 schreef op 26-05-2024 om 12:01:


Eigenlijk zie ik juist heel veel van die 'stoomaflaatberichten'. Berichten die je eigenlijk niet hardop wil zeggen maar wel kwijt wil, ongeacht of dat een onderwerp van thuis, op het werk of op een forum is.

Fijn dat je je bericht gewist hebt.

Ik denk dat je verder zelf wel begrijpt dat het niet sfeerbevorderend is als je hier stoom afblaast over iets dat in een ander topic gebeurt.

Fleurtje_5 schreef op 26-05-2024 om 12:01:


Eigenlijk zie ik juist heel veel van die 'stoomaflaatberichten'. Berichten die je eigenlijk niet hardop wil zeggen maar wel kwijt wil, ongeacht of dat een onderwerp van thuis, op het werk of op een forum is.

Maar kom op, als je dit bericht hebt geplaatst nav wat er zojuist heeft plaatsgevonden in een ander topic? Is dat toch wel erg laf, kinderachtig en verschrikkelijk sneu? 

Fleurtje_5 schreef op 26-05-2024 om 12:01:

Eigenlijk zie ik juist heel veel van die 'stoomaflaatberichten'. Berichten die je eigenlijk niet hardop wil zeggen maar wel kwijt wil, ongeacht of dat een onderwerp van thuis, op het werk of op een forum is.

ps. werkelijk ik lees hier best behoorlijke berichten. En dat is goed zo, daar was m.i. het topic ook voor bedoeld dacht ik. Maar mijn bericht (over het sorry zeggen) kon daar niet eens aan tippen.

Hoe vaak blijf je dit bericht nu wijzigen...? En moeten we al jouw berichten teruglezen binnen een uur omdat er misschien iets anders staat inmiddels?

Je schreef in je originele bericht iets over dat 'iemand jou niet moest komen vragen om excuses te maken'. De pittigheid daarvan werd bepaald door het feit dat dat hier, op dit forum, plaats had gevonden. Dus iedereen kon begrijpen waar je het over had.

Ik ben moe en heb geen zin meer wat te doen.

pffff ik ben echt aan het aftellen tot iedereen weer gaat. Nogmaals: ik ben niet gemaakt voor logees.

Je bent 39 geen 9 jaar oud, ik wil je moeder niet de hele tijd hoeven spelen. Om sex and the city maar eens te quoten: nobody wants to fuck mean mommy. 

Nee ik wil er geen kitten bij. Rot op dat vind de huidige rooie kater niet leuk.

Rot op met die fatbikes (jongetjes van 15)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.