Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

ouderen worden steeds meer een gevaar op de weg...

Broodjebrie schreef op 08-03-2024 om 13:46:

ouderen worden steeds meer een gevaar op de weg...

Vlak ook een heleboel jongeren niet uit 

Herfstappeltaart schreef op 08-03-2024 om 14:10:

[..]

Vlak ook een heleboel jongeren niet uit

Ik heb vanmorgen een oudere man aangereden.. niet mijn schuld want ik had voorrang. 

Broodjebrie schreef op 08-03-2024 om 14:11:

[..]

Ik heb vanmorgen een oudere man aangereden.. niet mijn schuld want ik had voorrang.

Dom van die man maar ja....ik wordt hier regelmatig bijna voor mijn sokken gereden door een stelletje idioten van 16 op scootertjes.

Herfstappeltaart schreef op 08-03-2024 om 14:13:

[..]

Dom van die man maar ja....ik wordt hier regelmatig bijna voor mijn sokken gereden door een stelletje idioten van 16 op scootertjes.

Die kunnen er inderdaad ook wat van ja

Ik ben verkouden en een vrouw dus ik kan best iets doen.  Oké ik ga niet mee op de fiets naar je ouders (15 km is best veel en ik wil de oudjes niet besmetten)maar anders dan jij hoef ik met deze snotneus niet 3 dagen in bed!!!

Tip voor de buurvrouw:
Als je wilt dat je kinderen (peuter en kleuter) lief samen buiten spelen is het handig om ze passend speelgoed me naar buiten te geven. 
Een emmertje, schepje en zeefje is gewoon niet handig als je (nog) geen zandbak hebt! Nu graven ze je bloembakken overhoop en wie kan het ze kwalijk nemen? 
Ja de ellende is groot nu Japie apie vol met tuinaarde en water zit, zo kan hij niet mee naar bed vanavond maar dat is ook jouw schuld. Die peuter van jou is nog niet zo goed in oorzaak en gevolg. 
Kom met je kont van die richel af en ga iets zoeken waar ze wel mee kunnen spelen,  niet die leren voetbal van vorige week, want dat kost nog meer plantjes. 

Tja wanneer je zelf altijd je oordeel klaar hebt over een ander en meent dat ook te moeten zeggen, dan moet je ook niet gek opkijken als je m een keer terugkrijgt en (verrassend…not) je blijkt zelf niet te kunnen incasseren…
Dus naar voor jou dat die ‘tang’ jou je vet gaf, maar inwendig krijgt ze van mij applaus 

Pot-ver-do-rie hoe kinderachtig kan je zijn!!!

JtM

JtM

12-03-2024 om 11:03

Zo irritant dat je meteen ergens mee wil kappen omdat het niet lukt. Tel eens tot 10 en heb wat meer geduld. En ik bied je aan om te helpen, hoef je tegen mij niet zo shagerijnig te doen omdat het jou niet lukt. 

je bent bijna nooit tevreden op welke plek je je ook bevindt.  Je hebt een huis in Nederland,  een huis in Italië,  een flat aan de Noordzeekust en een splinternieuwe camper.  En een bankrekening die je in staat stelt om alles te doen.  Hoe komt het dat je altijd ontevreden bent over je bestemming? En altijd ergens wilt zijn waar je niet bent.  Je bent sneu

Ik ga deze niet inkoppen. Deze keer blijf ik op mijn handen zitten. 🤭

Wat ben jij een slappeling. 

Ook als je niets te verbergen hebt is het belangrijk om de macht te wantrouwen. Onze halve familie heeft het kamp niet overleefd, hoe naïef kun je zijn!

Dat feest bij de buren mag wel eens klaar zijn... Dat vond ik om 1 uur eigenlijk al. En maak me niet weer blij met een dooie mus door de muziek voor 5 minuten uit te zetten en dan tóch weer te beginnen... Ik dacht net dat het klaar was, maar helaas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.