Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

29-02-2024 om 16:10

Eerst hihihaha berichten naar iemand en daarna natrappen Wat onnodig laf en jammer. 

Vandaag denk voor de tweede keer in mijn leven afgewezen voor een job ( ze hadden een betere kandidaat), en ik zie dadelijk weer alles instorten terwijl dit een normaal fenomeen moet zijn volgens mijn vrouw. 
Even razen en morgen terug rustig.

Moirmel schreef op 29-02-2024 om 17:38:

Vandaag denk voor de tweede keer in mijn leven afgewezen voor een job ( ze hadden een betere kandidaat), en ik zie dadelijk weer alles instorten terwijl dit een normaal fenomeen moet zijn volgens mijn vrouw.

O nee Moirmel.  Nu heb je meer tijd om in conditie te komen.  Ik heb gegoogled op die uitdaging die jij gaat lopen.  100 km!!!!!

Dorestad schreef op 29-02-2024 om 18:04:

[..]

O nee Moirmel. Nu heb je meer tijd om in conditie te komen. Ik heb gegoogled op die uitdaging die jij gaat lopen. 100 km!!!!!

En fuck ik ga dat doen. 

Moirmel schreef op 29-02-2024 om 18:24:

[..]

En fuck ik ga dat doen.

Misschien een topic openen zodat we je kunnen volgen? 

Ehmm, ik bedoel figuurlijk volgen, we lopen niet mee... althans ik niet, maar het is wel leuk om te lezen hoe je het er vanaf brengt 

[..]

En fuck ik ga dat doen.

Woohoo, wat is het plan??

Moirmel schreef op 29-02-2024 om 17:38:

O nee Moirmel.  Nu heb je meer tijd om in conditie te komen.  Ik heb gegoogled op die uitdaging die jij gaat lopen.  100 km!!!!!

[..]

En fuck ik ga dat doen.

Geweldig!!! Echt 

Gelebloem schreef op 29-02-2024 om 18:31:

[..]

Woohoo, wat is het plan??

Heel gewoon, rustig opbouwen. 
Het is wel wandelen dat ik doe, niet lopen, daarvoor zou ik harder moeten trainen. 
Eerste test is trouwens een 24 uurs wandeling over enkele maanden voor Kom op tegen Kanker. 
Niet de bedoeling dat je zelf 24 uur stapt, maar er moet elk moment wel iemand van je team op de piste zijn.

Sorry voor gisteren trouwens, die afwijzing kwam wat hard binnen. 

Jij zeurt nu al maanden ,nee misschien al anderhalf jaar over deze vriendschap. 
Kap er mee of hou op met praten tegen mij er over. 

Het is een canta geen tank! 
Als je mij terwijl ik fiets (op de weg met een normale breedte) niet durft in te halen zonder dat ik op de stoep ga staan is het misschien tijd om niet meer aan het verkeer deel te nemen!
Ik fietste niet midden op de weg of zo, net voordat jij driftig begon te toeteren hebben een mercedes en een ramvan elkaar gepasseerd.  Echt die canta is niet zo breed dat je mij niet voorbij kunt rijden! 

Echt alles en iedereen mag van mij in de grond zakken.Chagrijnig dankzij de horror die overgang heet. Enigste die ik momenteel nog om mij heen verdraag is de kat. 

Gisteren was een moeilijke dag, dus vandaag doe ik helemaal niets behalve voor het avondeten zorgen. 
Zo meteen stiefzoon op de bus zetten, nog wat achter de pc hangen en denk dat ik dan in de zetel onder een dekentje kruip met wat comfort food en een serie/film.

Moirmel schreef op 07-03-2024 om 07:26:

Gisteren was een moeilijke dag, dus vandaag doe ik helemaal niets behalve voor het avondeten zorgen.
Zo meteen stiefzoon op de bus zetten, nog wat achter de pc hangen en denk dat ik dan in de zetel onder een dekentje kruip met wat comfort food en een serie/film.

Lekker Moirmel, geniet er fijn van en dank voor de klustips in het andere topic!

wat ik nog niet tegen mijn huidige werkgever zeg: als mijn therapie is afgerond ga ik kijken naar ander werk.

want jij vloekt nooit wil je zeggen oké saint Mary 

eh ik ben juist aangekomen maar bedankt 🙃denk ik

🤓

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.