Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Evaluna schreef op 29-03-2023 om 08:53:

[..]

Het is verdrietig inderdaad. Ik weet ook wat de reden is. Achteraf blijkt dat het op school ook druk was, dat hielp niet. Ze zit heel hoog in haar emoties, het is bij haar vader niet goed gegaan. Er is inmiddels een ondertoezichtstelling, maar de hulpverlening gaat trager dan we zouden willen. En ik snap het allemaal, maar ik ben ook maar een mens en soms zo moe van al dat gejammer. Vanmorgen ook weer jammerend op de fiets , kreeg haar nog net naar school. Maar weer eens een mailtje gestuurd wat de stand van zaken is.

Evaluna, dat klinkt heel verdrietig allemaal en ik begrijp dat het je even te veel is...

Wat gaat er qua hulpverlening nog op gang komen?

Ik lees dat je heel betrokken ben hoor en dat je in staat bent tot gezonde zelfreflectie over jou handelen, maar inderdaad, soms is het even teveel allemaal ,hoe goed je het ook voorheen met je dochter.

Woonde jou dochter bij vader dan en is dat niet goed gegaan?

Als je het niet wilt vertellen, dan hoeft dan nier natuurlijk....ook gezien je privacy.

Sterkte voor jou en je dochter.

Wauw, ik zie echt de een na de andere voorspelling uitkomen. Het is alsof er een waas over jullie heen komt. Een soort filter dat de waarheid niet door laat, maar waardoor jullie super vatbaar worden voor leugens en misleiding, die voor waarheid aannemen en zelfs verkondigen. 

Zeg later niet dat we jullie niet hebben gewaarschuwd. Echt, ik vrees voor jullie..

Leuk dat je voor hen kiest maar zie je dan zelf niet dat je jezelf volledig teniet doet en ten gronde richt… 

grr! Koop gewoon die kraan i.p.v. urenlang op internet te zoeken of het rubbertje en het ringetje dat in de installatiehandleiding genoemd worden bij de onderdelen er inderdaad bij zitten.

De Kids zijn nu een paar uurtjes weg en in plaats van ervan te genieten zit je uren nutteloze dingen te doen.

En waarom?? Uit angst om 2x verzendkosten te hoeven te betalen mocht het ringetje er niet bij zitten.

En daarna zeiken dat je zo weinig vrije tijd hebt.

Ik ben zó geïrriteerd!!

hou je gewoon je smoel 🙄 heb je teveel tijd over?

Pffff, in het "kan ik beter niet noemen " topic zitten ze er nog steeds mee dat ik een bepaalde opmerking aanstootgevend heb genoemd. Blijf lekker in je eigen topic met dat soort opmerkingen als je geen commentaar duldt.

Zeg professor Whatsyourname leg nou jouw onvermogen om goed om te gaan met digitale leermiddelen nou niet op het bordje van de studenten die je al overstelpt hebt met meer deadlines dan ze aankunnen in een periode. Bij een open source tentamen mogen ze van jou niet hun digitale boek gebruiken maar moeten de gedeeltes die ze nodig zouden kunnen hebben geprint worden.
Was goed dat de groep elkaar goed wil helpen.  Dochter had dus al een appje gelezen dat de grafieken dubbelzijdig printen niet handig was, omdat de lijnen dan teveel doordrukten waardoor het slecht leesbaar zou zijn.  Er wordt dus nu flink wat inkt en een halve dooie boom omgetoverd tot een "eenmalig boek" hierboven. 
Met het oog op duurzaamheid zou je ook gewoon kunnen afspreken en controleren dat iedereen zijn device gebruikt zonder WiFi en wie toch betrapt wordt op appen en mailen met elkaar passende sancties krijgt opgelegd.
Na het tentamen morgen maak ik van al die enkelzijdig bedrukte vellen weer boodschappenbriefjes om toch iets te doen voor het milieu. 

nee, er is echt niets mis met jullie kind. Jullie blijven zelf steeds in dezelfde valkuilen stappen, maar dat mag niet besproken worden helaas. En nu ga ik moed verzamelen om te zeggen dat behandeling gaat stoppen en dat jullie bij een collega ouderbegeleiding kunnen krijgen (wat jullie vast niet willenwant kind heeft een probleem in jullie ogen en niet jullie zelf ). Want de wachtlijsten zijn lang en daar staan kinderen op met echte problemen, die nu langer moeten wachten en daar baal ik dan weer gruwelijk van. 

Evaluna schreef op 29-03-2023 om 08:53:

[..]

Het is verdrietig inderdaad. Ik weet ook wat de reden is. Achteraf blijkt dat het op school ook druk was, dat hielp niet. Ze zit heel hoog in haar emoties, het is bij haar vader niet goed gegaan. Er is inmiddels een ondertoezichtstelling, maar de hulpverlening gaat trager dan we zouden willen. En ik snap het allemaal, maar ik ben ook maar een mens en soms zo moe van al dat gejammer. Vanmorgen ook weer jammerend op de fiets , kreeg haar nog net naar school. Maar weer eens een mailtje gestuurd wat de stand van zaken is.

Bel of mail me nou, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

05-04-2023 om 16:34

Vet gezakt voor examen professionele voedingsleer.. Dat meer leek op een economie examen dan dat het over voeding ging.. Dat kl*te LOI kan de t*ring krijgen..
Ik mag natuurlijk (vooral van mijzelf) niet opgeven maar dat ga ik wel doen denk ik want her kost en geld en ik heb er ook geen zin in... 
Ik leer me de blubber voor niks.. 

JeanneD1982 schreef op 05-04-2023 om 16:34:

Vet gezakt voor examen professionele voedingsleer.. Dat meer leek op een economie examen dan dat het over voeding ging.. Dat kl*te LOI kan de t*ring krijgen..
Ik mag natuurlijk (vooral van mijzelf) niet opgeven maar dat ga ik wel doen denk ik want her kost en geld en ik heb er ook geen zin in...
Ik leer me de blubber voor niks..

Balen!
Heb je er veel aan om het papiertje alsnog te halen? Dat het 't waard is zeg maar om het toch nog een keer te proberen? Zoja: kom op, schouders eronder en gáán. Zonee: lekker laten zitten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

05-04-2023 om 17:33

Hè jammer, weer iemand die ik graag las op anoniem. 

waar is redbulletje toch op dit forum?

MenacingSwan87

MenacingSwan87

05-04-2023 om 18:12

Courage schreef op 05-04-2023 om 17:29:

[..]

Balen!
Heb je er veel aan om het papiertje alsnog te halen? Dat het 't waard is zeg maar om het toch nog een keer te proberen? Zoja: kom op, schouders eronder en gáán. Zonee: lekker laten zitten.

Nee eigenlijk niet, ik deed het vooral voor de lol... maar goed opgeven voelt als falen maar ik heb er eerlijk gezegd echt geen zin meer in...

Thnx, ik vind je reactie fijn 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.