Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-01-2023 om 00:10

Voor iedereen die niet begrijpt waarom in de VS de politie zo snel hun vuurwapens trekt: zet je eens een avondje achter je pc en zoek naar de bodycambeelden of voertuigbeelden van vermoorde agenten.

En met dit soort gebeurtenissen:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230106_95278339

zou het me niet verbazen als agenten binnen Europa ook veel sneller hun wapen beginnen te trekken.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-01-2023 om 01:05

Meest voorkomende buitenlandse Nationaliteiten in Europese gevangenissen:

e9w3pt3t0u9a1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=4aa0be531a72cb6a1446b357aa82ba1f5836448d

Had Joseph Goebbels dan toch gelijk op dit punt? Als je een leugen vertelt die groot genoeg is en deze blijft herhalen, zullen mensen het uiteindelijk gaan geloven? 

zo dan die tas kost evenveel als mijn hele salaris.... jammer zeg want hij is super cute 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-01-2023 om 12:44

Ja sorrie hoor, ik word een beetje moe van eerst "hoeft niet" en dan op het laatste moment "oh toch wel". Nou ben je te laat, ik doe het gewoon een keer niet. 

Ik ben zó boos op jullie. Zo ontzettend boos. Bah. 

Zondagmiddag 17.15

Natuurlijk kan ik je werkjas meewassen met de overige werkkleding,  je moet er dan alleen wel rekening mee houden dat hij dinsdag niet droog is. 

Hoe ik dat weet? 

Je vorige werkjas had ook meer dan twee dagen nodig om droog te worden en in de droogtrommel kan dit materiaal niet. 

Wat zeg je?  Je vorige werkjas was van ander materiaal? 

Nee hoor,  die was blauw en deze is beige door het kleurverschil voelt het iets anders aan maar de samenstelling is hetzelfde. 

Je wilt hem echt schoon voor dinsdag? 

Ik heb je gewaarschuwd, een "vuile" jas kan je aan, een natte jas niet. 

Nu (maandagavond) hangt de jas al bijna 25 uur onder het balkon om het water eruit te laten zakken maar droog is hij nog niet.

Wat zeg je?  Gaat dat lukken voor morgenochtend? 

Nee ik denk het niet, daarvoor heeft het te weinig gewaaid vandaag en ook de zon heeft niet geschenen. 

Je moet dus morgen maar een leenjas aan als je gasten rond moet leiden,  ik had je gewaarschuwd!

Die leenjassen ruiken zo onaangenaam? 

Ja een gewaarschuwd mens telt voor 2.

yesss... zoon valt in de auto in slaap, dochter zit met muziek op de achterbank. Kijk, zo kan autorijden heel leuk zijn 

Waarom ben ik niet goed genoeg? 

Ik wíl de deur niet platlopen bij de huisarts, maar elke keer is er iets anders stoms…

Morgenvroeg moet ik NUCHTER bloedprikken. Hopenlijk gaat dat goed..

Bloemenzee schreef op 10-01-2023 om 20:59:

Ik wíl de deur niet platlopen bij de huisarts, maar elke keer is er iets anders stoms…

Mijn huisarts nam mij gisteren niet serieus. Ik heb het voorlopig wel met hem gehad. 

Treurniet schreef op 10-01-2023 om 22:06:

[..]

Mijn huisarts nam mij gisteren niet serieus. Ik heb het voorlopig wel met hem gehad.

Oh, dat is balen. Had ik laatst met de assistente (kon 4 dagen later wel terecht, ja daag). Huisarts is gelukkig fijn. 

Morgenochtend weer bellen. Nu voor iets gênants, dus heb er weer zin in…

Jeetje, wat een gezeur weer. Dit mag niet, dat is niet goed. Ik zeg het voor jullie eigen bestwil , maar zoek het lekker maar uit dan allemaal.

Na al die jaren nog steeds huiverig voor reactie van ex als ik mijn grenzen aangeef. Hou al rekening met het tijdstip, meestal s avonds laat reageert hij niet direct en reageert hij niet dronken, want dan is hij extra heftig. Ik heb de meldingen van mijn email maar uitgezet, want wil er niets van lezen.
Treurig, goed dat er mensen mee gaan kijken, ook al is het dan veilig thuis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.