Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Het is 5 december! Pakjesavond staat voor de deur. Of misschien vier je het overdag, of heb je het gisteren al gevierd. 

Wat heb jij gekregen? En was het echt een verrassing of wist je al wat je zou krijgen? Ben je blij met je cadeautje(s)?


zakchips

zakchips

05-12-2021 om 10:20 Topicstarter

TO trapt af. Wij hebben het gisteren overdag gevierd, alleen met ons gezin. Alleen de oudste kent het geheim van Sinterklaas. Hier was het dus een traditionele pakjesmiddag met een wasmand met cadeautjes. Eigenlijk alleen voor de kinderen, maar omdat de oudste het geheim nu kent en we graag een Nintendo Switch wilden hebben we die ook in de mand gestopt. 

Ik heb mijn eigen cadeautjes gekocht (en die voor de rest van het gezin)

Voor mezelf: wat knutselspullen, chocoladeletter, notitieboekjes

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

05-12-2021 om 10:46

Wij vieren het met de familie en kopen ieder cadeautjes naar eigen inzicht. Voor de kinderen zijn dat een boel pakjes, voor de volwassenen een paar. Surprises en gedichtjes zijn ook naar eigen tijd, zin en inspiratie. Toch komt het altijd wel gebalanceerd uit. Dit jaar kreeg ik voornamelijk alcoholische dranken. Heerlijk hoor.

Vorig weekend vierden we het met m’n schoonfamilie en heb ik een prachtig armbandje (van man) en lekkere douchemousse en chocola (van m’n lootje) gekregen. Vanavond vieren we het met mijn familie; benieuwd wat er nog volgt

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

05-12-2021 om 11:30

Ik weet al wat ik vanavond krijg, want ik heb dat zelf gekocht. Ben wel heel benieuwd naar het gedicht dat mijn man erbij geschreven heeft 

Zelf gekocht dus ik wist het al. Een staafmixer 😅 en naaigaren. Blij mee. Man een nieuw scheerapparaat en dochter is erg verwend. Die was helemaal blij. Grootste hit waren de houten trein aanvulling met brandweer en de prinsessen jurk en kroon. 

Pakjespiet heeft vanmorgen de cadeautjes in de gang neergegooid. De kinderen waren helemaal door het dolle. Man en ik hebben allebei een nieuwe trui gekregen en een chocoladeletter. We waren door onze coronabesmettingen vergeten om iets voor elkaar te kopen, maar hadden wel net allebei een nieuwe trui besteld. Die heb ik toen maar ingepakt. De geplande sintviering met de familie schuiven we maar weer een jaartje op. 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

05-12-2021 om 13:03

Wednesday schreef op 05-12-2021 om 11:30:

Ik weet al wat ik vanavond krijg, want ik heb dat zelf gekocht. Ben wel heel benieuwd naar het gedicht dat mijn man erbij geschreven heeft


En wat ik krijg: een armband en een boek 

zakchips

zakchips

05-12-2021 om 13:14 Topicstarter

Dat klinkt vooralsnog allemaal heel geslaagd! Wat leuk. Je eigen cadeautje kopen is wel herkenbaar 

Chocoladeletter en een deken voor op de bank. Vanavond vieren we het ook nog, dus er komt nog wat bij.  

Niks……

Hij moet toch nog komen? Vanavond is het pakjesavond; morgen is de heilige Sint Nicolaas jarig.

Sassenach schreef op 05-12-2021 om 13:42:

Niks……

Hier ook niks.

Van de week chocoladeletter op het werk en dat is het.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-12-2021 om 15:21

Niets, ik heb Sinterklaas al jaren geleden laten weten dat hij mijn deur mag overslaan. 

rionyriony schreef op 05-12-2021 om 14:33:

Hij moet toch nog komen? Vanavond is het pakjesavond; morgen is de heilige Sint Nicolaas jarig.

Soms komt die dag om een bepaalde reden niet goed uit. Wij hebben gisteren pakjesavond gevierd, omdat we vandaag een jarige hebben.

 Ik heb twee handdoeken met een gedicht gekregen en de rest heb ik zelf gekocht (papieren kerstklokken, tapasschaaltjes en een chocoladeletter).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.